- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
-
LOGOUT
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
addikt
válasz
janeszgol #2809 üzenetére
Szerintem ez bank függő lehet. K&H esetében minden ilyen esetben panaszt kell benyújtani, de pl. bármit is választ ki az ügyfél ott lesz a kérdés: "mi a javaslatod a megoldásra?", ami azért fura tud lenni "hibás vagy elmaradt telejesítés esetén"
RoyalPredato ha mindenhol így lenne, és erre nagy betűkkel nem hívják fel az ügyfelek figyelmét, akkor az gáz (ha minden f*s egyéb csalásról megy folyamatosan a kör email), márpedig nagyközönség előtt szerintem nem köztudott ez... (sajnos). A "kis indok" k&h esetében azért elég pontos adatok megadását igényli, az hogy "nem küldte el" szerintem nem elég indok. Mert mondjuk ha egyszer kapnék egy ilyen értesítést, úgy hogy semmit sem adtam el... csak mert valaki meg akar szívatni, fájna... meg hát bank sem hatóság, hogy nyomozgasson hogy kinek van igaza ilyenkor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Dől az infó a Xiaomi 17-tel kapcsolatban
- Opel topik
- World of Tanks - MMO
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- ASUS TUF Dash F15 - 15.6"FHD 144Hz - i7-11370H - 16GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- Apple iPhone 15 Pro 256GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2980
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest