Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr0z3n
őstag
válasz tboy93 #85543 üzenetére
Javítva egy ilyen idős autó biztos hogy volt. Sárvédőket és az ajtók alját nézd meg több szögből is. Soha nem tudják pontos színre javítani. Alku pozíciónak már jó, mert ki tudja mennyire kókányolt.
Illetve a felfüggesztést rángasd meg, nem drága ha lötyög valami (jó magyar utak), de inkább más csináltassa meg mint mint te utólag. Illetve váltóolaj csere mikor volt. Sokan elfelejtik, hogy vannak nem bontható váltók (Fordok pl), de japánokba jellemzően cserélni kell 30 ezer után. Aztán csodálkoznak hogy elkezd akadni, meg recsegve vesz hátramenetet. Amire sokan mondják, hogy kuplung, de nem....
Inkább 750-800 körül fogsz jót találni.Nekem celicám van, dupla kerek lámpás. Én imádom. Japán fronton nagyon otthon vagyok.
szerk: megnézném ezek hogy mennek át műszakin. Lámpa, fólia mindenhol, air ride... no comment. Jól néznek ki, de azért na, van egy határ.
[ Szerkesztve ]
-
Fr0z3n
őstag
http://m.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sport_2.0_cdh_gt-7946962
Direkt akarod szivatni magad külföldi drága autóval? Vagy "csak" nézed. Amúgy jó autó a mazda 6. Bocs a link miatt, mobilon vagyok. Ennél jobb autó nem kell. Tartós, kicsi értékvesztés, olcsó fenntartás.
-
Fr0z3n
őstag
válasz johnny82 #85591 üzenetére
Legegyszerűbb. Hahu. Beírod az adatokat, kiadja a listát. Megnézed melyik olyan, vagy majdnem olyan mint a tied az állapotra, stb.. Aztán eldöntöd, hogy eladni szeretnéd, vagy árulni.
Egyéb iránt jó tanács. Ha találsz kb olyat mint a tied, annak az ára alá tedd ki 20e ft-tal. A magyar garasb.szó fajta, érdeklődni fognak az autó iránt.
2., Ha jönnek megnézni, szánd rá az időt és waxold le a kasztnit. Apróbb hibákat elfedi, jobb benyomást kelt. Takarítás ugyan ez.
(Néztem meg autót ami tiszta volt kívül, de a csomagtartó pl tiszta kutyasző volt. Illetve hátsó lábtérbe használt pelus egy zacsiba. Azt hittem behányok)Off: miért adod el? Jó autó, jól felszerelt, tudod az előéletét. Azt ne mond, hogy túl öreg, vagy egyterüt akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
Fr0z3n
őstag
100%-ig, kb 7-10k a felújítása. Vagy kiszereled magad, vagy elviszed szervizbe. Betolni ilyenkor be lehet, el fog indulni. Csak ne állisd le
nesa: az szép, nesze neked minőség
che 1990: Aranyos kis autó a Mazda, motorikusan nem szokott baja lenni. A kis kasztnihoz elég erős az 1,3-as motor. Leginkább rohad mint minden régi autó. Padlólemezt is érdemes átnézni, nem csak a sárvédők tavaszodását kell figyelni. Utolsó széria is 96-os, ami 18 év. Ha nem volt néha alvázvédőzve akkor lehet meglepi. Szőnyeg alé is érdemes kukkolni. Ne az alváz védő tartsa egyben
[ Szerkesztve ]
-
Fr0z3n
őstag
Mondjuk igen, napi 3-5 indítás vagy több azért nem mindegy. Illetve az se, hogy meddig indítóznak, mekkora indító áramot kap. Nekem azért kellett annó a Fordomban aksit cserélni, mert túl nagy volt az indító áram. 80mAh akku volt a gyári 45 helyett. Az a méret meg inkább már kisteherbe való mint személyautóba.
-
Fr0z3n
őstag
válasz roberto211 #85691 üzenetére
Tessék:
Amit Nemzeti Közlekedési Hatóság felé szükséges fizetni: Vizsgadíj + egyedi forgalomba helyezési költség. A vizsgadíj függ a jármű típusától. Nem összkerékhajtású személyautók esetében: 16.290 Ft. Az egyedi forgalomba helyezés költsége: 22.800 Ft
Amit a vámhivatal felé kell fizetni: regisztrációs díj.
Amit az okmányirodában kell elintézni: forgalmi engedély illetéke: 6.000 Ft , törzskönyv illeték: 6.000 Ft , rendszámtábla ára 1 pár esetén: 8.500 Ft, érvényesítő címke díja: 585 Ft. Összesen: 21.085 Ft + 2014.01.01. óta vagyonszerzési illeték.[ Szerkesztve ]
-
Fr0z3n
őstag
válasz molnarpeter #85696 üzenetére
Jogos, kicsit kicsi lenne. Aludni kéne így 38 óra ébrenlét után
neduddki: Elektromos szakival mondta. Minden elektromos cucc méretezve van egy adott áramerősségre. Ha tartósan többet kap, akkor kampó. Amúgy egy 95ös évjáratú autóról van szó, akkoriban kicsit más volt a helyzet mint manapság. Amúgy meg írjál már normálisan mert elég irritáló ez az össze-visszaság. Vagy nekem ne írj, köszi.
nesa: Csak nem árut hordasz boltról boltra?
-
Fr0z3n
őstag
válasz sketchifun #85702 üzenetére
Szia
Azért 1.2 motorra nem mondj ilyet, hogy megy mint az állat. Max úgy érzed.
Egyébként ha ismert az autó, akkor jó vétel. Nem lutri. Leírásod alapján jól karban tartott lehet.
Alkatrész van bőven bontóban, ráadásul olcsón. Tartalék kilincsed legyen, mert málik rettenetesen.
Szerintem vedd meg. Szokásos hülyeséggel kár foglalkozni (Fiat-Ford-francia). Ömm, na jó. A franciák torziós rugója megadja magát, de jellemzőbbek az elektromos biz-baszok. De ez egy másik sztorikalmanchris: Pontosan hogy is van, arról fingom nincs. Elektromos dolgokhoz nem értek. Mechanikában vagyok otthon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Fr0z3n
őstag
válasz roberto211 #85713 üzenetére
Szivesen.
Gondolom azt, hogy külföldön vásárolt és nem itthon, 0 km-esen vásárolt új autó. Pontosan nem tudom, de az biztos hogy kifizettetik.
-
Fr0z3n
őstag
válasz H A M M E R #85721 üzenetére
Nehéz vele parkolni. LOL (már bocs, meg kell tanulni tolatni)
Focusokkal sincs semmi baj.
Korrektnek ez lenne a megoldás, de valóság nem ilyen. Szerviz átvizsgálást mindig a vevő fizeti.
Az meg, hogy javítva volt. Nem jelenti feltétlenül a legrosszabbat. Ha csak az egyik lökös vagy egy sárvédő fényezve volt, az nem gond. Ha már több elem egymás mellett fényezve volt, első sárvédő meg ajtó pl, akkor az gyanús lehet, hogy kapott egyet oldalról. Minden attól függ, mennyire finnyás a kedves vevő.
Szervizre visszatérve, egyszerűbb ha elmész egy magán szervizbe és mondod, hogy kéne egy ember, mert autót akarsz nézni és kéne egy szaki aki ott helyben átnézi. -
Fr0z3n
őstag
válasz !Overdose! #85725 üzenetére
Minek az? Alá lehet mászni. Sport autónál problémás, de egyébként nem.
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok! Erősítsetek meg, mert elvileg jól tudom. A PSA 2.0 hdi motorja jobb, tartósabb mint a 1.6-o? Egy 407 sw-ről lenne szó. Automata váltós, amiről viszont nem tudok semmit. Valakinek van tapasztalata? Bocs, hogy ide, de ez a topik jobban pörög mint a PSA topik.
[ Szerkesztve ]
-
Fr0z3n
őstag
válasz tresh #115004 üzenetére
2005-ös, szóval az első verzió van benne. Egy kollégának van van 407, ugyan 2006-os évjárat, ugyan ez a motor. Semmi gondja vele. Az automatától jobban félek, futőmű, elektronika szelleme főleg. 1 hete kapott friss műszakit és szervízkönyves. Utóbbi nem tudom hogy és meddig vezetett. Csütörtökön akarok elmenni megnézni.
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok! Pt cruiserrel van konkrét tapasztalat valakinek? Régóta tetszik, az ára nem szállt el mint másnak, nagy, pakolható és jól felszerelt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest