Aktív témák

  • iwu

    addikt

    A múlt héten indult djuice-reklámkampány mögött valószínűleg

    a Pannon GSM, illetve annak norvég anyacége, a Telenor áll.



    Egyrészt a djuice.hu domainjének fenntartója a hazai mobilszolgáltató, másrészt a .com végződésű cím a norvég Telenor tulajdonában áll. A Pannon GSM egyébként a Bee-csomagot is hasonló kampánnyal vezette be a piacra, azaz a reklámokból sokáig ott sem lehetett tudni, mit is népszerűsítenek.

    A djuice nemzetközi brand, amely a svéd és a norvég piacon van jelen. A Telenor a korábbi nyilatkozatok szerint elsősorban a fiatalabb korosztályt célozta meg a skandináv országokban. A név előfizetéses és pre-paid
    csomagot is takar, és a beszélgetések mellett az SMS ész MMS
    szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt.

    A djuice norvég internetes oldala - szemben a hazai weblappal, amely egyelőre csak a reklámfilmeket kínálja - a korosztálynak szóló hírek (mozi,
    zene stb) mellett speciális, nagy megtakarítással kecsegtető
    mobil-ajánlatokat is tartalmaz. A Pannon honlapján jelenleg még nincs
    találat a djuice szóra, és a cég nem kívánta kommentálni a
    feltételezéseket.

    -Napi Online-

Aktív témák

Hirdetés