- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csabyka666 #130565 üzenetére
Jogsi: két lehetőséged van. 3500 kg határig mindegy az elosztás, lehet nehézpót (750+) is. Ahogy növekszik a vontató tömege, az továbbra is maximum 3500 kg lehet, de még az után is akaszthatsz 750 kg-ig futót (4250 max), a könnyű pótkocsi minden után jár Szóval B kategóriával húzhatsz 3500 kg alatti vontatóval 750 kg-ig futót, ennél nehezebb pótkocsit pedig akkor, ha az egész szerelvény marad egyben 3500 kg alatt.
Erre lemez platót keresnék, az nem kopik el a fától. Én a laprugó pártján állok, de ez egyéni preferencia. Újonnan drága mindkettő, szóval marad a használt reálisan. Fék viszont szívás, csomóan csak műszakira csinálják meg, aztán kiakasztva járnak vele
750 kg a fékezetlen határa, azért van annyi olyan. Ha a 200 kg mindig rajta van legalább, akkor már nem pattog szerintem egyik sem. Üresen pattog minden valamennyire, csak ülj be egy pickupba üresen hátra, nem egy Maybach valahogy viselkednie kell teljes teherrel is, sajnos üresen így kemény lesz a rugózás, szimpla rugóval ilyet tudnak.