Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzozo
senior tag
Hát én az elején pikk-pakk eltoltam 6000 eurót lakáskeresés-bérlés és minimálbútorozás céljából, tehát nem a gyémántberakásos lapostévé miatt került ennyibe, hanem itt ilyenek az árak... Mondjuk ezt a munkahelyem térítette relocation keretében (nem akármennyit, hanem fixen 6k-t adtak, tehát alaposan meg kellett néznem, hogy mire költsek.)
Ráadásul az elején lakhattam ismerősöknél, ha ez nem lett volna, akkor még szálloda / munkásszálló az első időkben... Az a 800k HUF (?) nekem nagyon kevéskének tűnik, hacsak nem tudsz beleülni a készbe.
A másik kérdésedre: részemről passz, rendszermérnök vagyok. Viszont vannak erre webes adatbázisok, nézz rá a "german IT salary" vagy hasonló kulcsszavakra a kedvenc keresődben.
-
x_o_n
veterán
alaptőke akkor is kell ,ha van ha nincs,én ugy jöttem ki anno egy Német munkaerő kölcsönzön keresztül,hogy senkit nem ismertem sőt a nyelvtudásom is annyira alap volt hogy csak na..este megjöttem,másnap értem jött egy Német hölgy kivitt a céghez és már be is álltam dolgozni,német,angol,pantomin ment erősen
de ez persze más,egy informatikai részen elvárják a Német-Angolt,persze van ahol elég az Angol,hallani ilyet is,de akiket én ismerek itt Mind alap elvárás volt a Német.
-
x_o_n
veterán
szia
a fizetés erösen függ a tartománytól és az ország résztől. 10-40% különbség.
albérlet árak szintén,két szobás lakás 350-750 város függöen,de pld München,Berlin ez akár a 2x.