Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar95
félisten
Valószínűleg bírnia kell 110-120 kilós folyamatos terhelést, hiszen általában szoktak biztonsági rést hagyni a gyárilag megadott maximum terhelés fölött (ami ugye 100kg), de azért 140 már elég soknak tűnik, ha hosszútávon akarod csinálni, gyanús, hogy a kerekek megsínylődik ezt.
Én amikor ~100kg-al terhelem, mert 15-20kilót cipelek táskában, akkor is érzem, hogy lejjebb van a roller, mintha csak egy könnyű táskával utazom.
Zombleur: 6,5km már nem feltétlen kényelmes roller táv, szerintem olyan 3-4km-re ideális a roller, de ha nem zavar, hogy 30-40 percet kell rollerezned sebességtől függően, akkor hajrá, a roller maga simán bírni fogja.[ Szerkesztve ]
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Tibee86
nagyúr
A lap alján ott vannak a tényleges tesztek, pl:
"-105 kg-os terheléssel 90%-ban padlógáz, vegyes terep, Budapest : 21,5 összes megtett km
-105 kg-os terheléssel 12 km/h-ra limitált végsebesség, jellemzően sík terep Budapest: 41,7 összes megtett km!" Na most én ennél 50kg-val kevesebb vagyok, illetve napi max 15-17km lenne amennyit mennék vele. Az akku elvileg 1000 ciklust bír, ~25000km, gondolom utána már jóval kevesebbet fog tudni.
Emelkedő amerre én járok nem sok van, de nyilván olyankor kapja a terhelést rendesen és kevesebb lesz a hatótáv.
Leginkább attól félek, hogy a rossz utak miatt csigatempóban tudnék csak vele közlekedni a tömör első kerék meg az orrnehézsége végett, illetve az elég satnya rugózás is erre enged következtetni. Az inmotion ebből a szempontból mindenképp sokkal jobb lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest