- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Vikthor #26748 üzenetére
Nem feltétlenül. Illetve extra kiadásokkal, és szervizigénnyel természetesen igen.
Ha sima mechanikus fék, akkor egyszerűen átakasztod a bowdent, és kész. Ha!
Ha odaér a bowden, mindkét oldalra rendesen. Általában oda szokott. Ha végig a
kormányoszlopban van elvezetve, és fent csak annyi a döntés, hogy jobbra, vagy
balra vezetjük. Ha kormányoszlopon kívül van, akkor már lehet jobban kicentizve,
illetve, ha szélesebb kormányt akarunk, mert veszélyes a túl keskeny, akkor is...És ez csak a bowdenes. Hidraulikusnál a fékcsövet kell átrakni, ami megint csak
nem triviális: lehet, hogy egybe van építve a fékkarral, vagy épp a féknyereggel.
Speciális szerszámok + megfelelő alkatrész nélkül hozzá sem tudsz nyúlni.De amúgy nem érdemes cserélni (úgy általában a féket otthon basztatni), hiszen
minden motoron úgy van, ahogy, és egy (nagy) roller inkább motor, mint kerékpár.Ui: azon gondolkodom, hogy nekem mikor is kellett bowdent cserélni... Amikor a
féknyereg került át jobbról balra, mivel a kormány jobb alsó felén jött ki a bowden,
ahonnan a jobb oldalon lévő hátsó fékhez odaért, ám onnan balra átcincálva nem.
(Meg hát kormányt is szélesítettem. Ahhoz is kellett vagy +8-10 centi ráhagyás.)PociAti: lehet, hogy fordítva van az ok-okozat. Talán azért nyúlt rá a hátsó fékre,
mert észrevette, hogy már elkezdődött a szitálás, és azzal akarta stabilizálni, de
akkor ez már nem segített. Motoros oktató kamionnal magyarázta a dolgot: ha a
kamion eleje kezd el fékezni, akkor a rakomány elkezdi tolni a vontatót, és máris
kész az instabilitás. Ezért a hátulja kezd fékezni, és az stabilizálja a szerelvényt.
Utána jöhet a kombinált fékhatás az első fékkel is, ahogy a Thunder2 manual írja:
ha és amennyiben a videós csóka fordítva csinálta, akkor sajna hibás a dologban.
(Nem tudom, hogy Thunder volt-e, csak hasra kerestem egy erősebb Dualtront...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- További aktív témák...
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro