Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Berci77

    tag

    válasz DigitXT #11668 üzenetére

    "Szerintem is el lehetne engedni 500W környékére. Viszont 30 km/h-ig. Vagy ha
    25, akkor a biciklistákat is korlátozzuk ugyanitt."

    Amúgy a pedelec is 25-ben van korlátozva, ott kikapcsol a motor. Erre mondtam, hogy hajthatja a rolleres is, ha fölötte akarja. Nyilván nem akarja. A biciklis, meg inkább akarja. Ezért kéne némi előny valóban a rollernek.

    "Nagy többségük magától teszi,
    viszont a "deviáns" maradék, aki 30 körül hajt, ugyanúgy balesetveszély forrása.
    Egységesnek kellene lennie a történetnek: a hasonló dinamika így nem áll meg,
    vannak, akik legálisan mehetnek lendületből többet, a "pedelec"-esek meg azon
    kívül, hogy ugyanúgy meghajt(hat)ják indulásnál, még kapnak +250W rásegítést.
    Hogy a viharba lenne ugyanolyan a dinamikájuk így, mint a sima kerékpárosoké?
    Ha az lenne a jogalkotó szándéka, amit írsz, akkor "pedelec sipirc a bicikliútról",
    hiába csak 25 km/h-ig segít, a gyorsulása sokkal jobb, emelkedőn meg depláne!"

    Ezt azért túlzásnak érzem, de elfogadom, hogy így gondolod.

    "városi 65-ös tempót
    Ebből viszont az látszik, hogy ez az egész SMKP koncepció mennyire elavult...
    Lévén papíron 45 km/h a tervezési sebessége a "robogónak", pontosabban az 50
    ccm alatti vasnak, hajtsa azt CVT, vagy legyen manuális váltós Enduro, mindegy.
    Ha viszi a 65-öt, akkor az de facto nem SMKP: rendszám, biztosítás, minden.:U"

    Egyetérek

    "Ui: ne akarj legális(nak látszó) rollert venni/tuningolni: adsz a szarnak egy pofont.
    Ha nagyobb teljesítmény kell, olyat kell venni. Ha meg ritka az az emelkedő, hát
    pont meg lehet oldani lábhajtással, vagy alacsonyabb "vánszorgási" sebességen.
    Amikor annyira lelassul, akkor lábbal simán rá tudsz segíteni. Pont ezért annyira
    alacsony építésű a legtöbb roller. (A nagy dögök meg azért lehetnek jó magasak,
    mert azoknak nem kell ezzel számolni, így sokkal jobb lehet a rugózásuk is...:K)"

    Nem csapongani szeretnék, csak keresem a megoldást, így elkezdtem utánaolvasni a Xiaomi rollereknek is. Kialakításuk egyszerű, tetszenek és ha jól ítélem meg lehet hozzá mindent kapni, ami csak kellhet. Viszont papíron alacsonyabb a teljesítményük és kisebb a kerekük. Ami még a keretbe beleférni talán, az az S1, ami biztosan elég gurulgatni a gyerekek mellett, elég kicsi, ha cipelni kell és pár száz méter emelkedőt is talán leküzdök vele lendületből, viszont ebben nem vagyok biztos. Ezért érdeklődnék a tuning és CFW után. Ha folyamatosan magas teljesítményre lenne szükségem hosszú távon és napi közlekedésre venném, akkor nyilván nem 100-as keretben és ilyesmi gépben gondolkodnék.
    Nem lenne ez nekem sosem elsődleges (sőt másodlagos sem) közlekedési eszköz, inkább csak pár saroknyi gurulgatás a gyerekekkel.

    Ezért kérdem, hogy tud-e valaki erről mesélni kicsit. Köszi.

Új hozzászólás Aktív témák