Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
// Chaka //
tag
válasz trialboj #137514 üzenetére
Nem fújni szoktam, hanem végighúzom a láncon az olajozó csőrét, és a lánc pedig megolajozza a fogaskerekeket. A mindennapos mindenidős üzem azzal jár, hogy olajos poros réteg hízik a fogaskerekeken. Ha esőt kap, akkor a víz többnyire lepereg róla. A gond a téli sózással van. Amíg nem használtam sóban, addig takarítás után az acél acélnak látszott. Egy sós/fűrészporos idény rozsdaboglyát csinál a bicikliből. A fűrészpor rátapad a fogaskerékre, az olaj ott tartja, a sót és vizet magába issza és tárolja. Persze naponta pucolva talán nem olyan hamar rozsdálna, na de izé. Már Google-n rákerestettem a kardántengelyes biciklire is Szerintem bele fog férni a keretbe a hátsó sor csere, és ezután már vigyázok a sóval. Ha találok valami olyan spray-t, ami tartósan ott marad (a fogaktól eltekintve), és védi a fémet, akkor lesz jóság.
Több ezer telefonszámot tudok fejből, csak azt nem tudom, hogy melyik kié.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest