- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz
Kazimír #2654 üzenetére
Elméletben lehet , hogy igazad van , viszont én még olyan embert nem láttam , aki ugyanolyan gyorsan érzékeli és korrigálja a kerekek blokkolását , mint az ABS . Egyébként tényleg a fékezés közbeni irányíthatóság volt az egyik lényeges szempont amiért kifejlesztették , a másik meg a rövidebb fékút .Tehát laboratóriumi körülmények között biztosan a pontosan csúszáshatáron gördülő kerékkel lehetne gyorsabban megállni , csak normál helyzetben elég egy kavicsosabb , porosabb , olajosabb felület , és már borult az egész , mivel az arra futó kerék biztosan blokkolni fog , olyan ember meg nincs , aki folyamatosan tudjon korrigálni a fékhatással , főleg olyan gyorsan , mint az ABS .
Mindez nem igaz hóban /mármint a rövidebb fékút /, mivel ott a blokkoló kerekek előtt feltorlódó hó is lassítja a kocsit /ez alapján homokban , kavicson , földúton is igaz / .A continenetal most dolgozik egy ABS téli programon , pontosan a fentiek miatt / azt ne kérdezd , hogy a program hogyan ismeri fel , hogy havas úton megy , az Auto Bild-ben (azt hiszem abban olvastam ) nem volt ennyire részletesen leírva / . -
niti
aktív tag
válasz
Kazimír #2639 üzenetére
Nekem is furcsa. A "te idődben" a 35-ös tempóhoz kellett magasabb fokozat, vagy magasabb sebességről kellett megállni?
Meglehetősen kritikus meg elégedetlen típus vagyok, de az aztán totál érthetetlen számomra, hogy hogy lehet olyan embereket kiengedni forgalomba, akik még nem mentek 35-nél többel, és ezt is csak egy 20 méteres szakaszon... Még úgyis, hogy a városban is ott ül melletted az okataód, szerintem ez nagyon nem jól van így.
Rutinnak hívják, és 8 óra az egész... Veszélyesen kevés szituációt tesznek elénk, aztán sok pénzért vehetsz részt pl. külön csúszótréningen... Nem tudom, lehet, hogy én látom rosszul, de rettentő kevés az óraszám, és tudom, hogy nem a tanfolyamon tanulunk meg igazán vezetni, de így roppant könnyű balesetet okozni, főleg, ha olyan típus vagy, aki nem látja be a saját korlátait... Pláne, ha BMW-val vagy....
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- LG 77B3 - 77" OLED - 4K 120Hz & 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - 700 Nits
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest