- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr. Y: Motoros sztorik #06
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Őskoczka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
-Faceless- #8251 üzenetére
Pedig teljesen jók a válaszok. Alapvetően a boardBuilder metódus egy koncepcionális hiba, az egészet szüntesd meg, és tedd a konstruktorba a tömb elemeinek inicializálását. Ezzel NPE-d nem lesz több.
Hogy miért veszik el adat, az ebből a kódrészletből nem derül ki. Mivel minden tagváltozód publikus, bárhol elronthatod. Jót tenne a játéknak, ha elkezdenél objektum-orientáltan hozzáállni: az osztályok belső állapota privát, kifelé csak egy interfészt mutatnak, amik az általuk támogatott műveletekből áll.
Például a Board esetén a tömb privát, de van egy műveleted, ami egy X, Y koordinátapárhoz visszaadja az oda illő Fieldet.
-
Lortech
addikt
válasz
-Faceless- #8251 üzenetére
Ha minden lényeges infó vagy a teljes kód megvolna a kérdésedben, tapasztalt szem fél perc alatt kiszúrná a problémát. Helyette van sok felesleges infó, amit azért nem biztos, hogy sokaknak van ideje kibogozni.
NPE ad neked sorszámot, az alapján elég egyértelmű szokott lenni szemmel veréssel is a probléma, ha mégsem, akkor bele kell állni debuggal, ha kell, visszanézni a stacken a frame-eket, a változóid állapotát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest