Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trisztan94

    őstag

    válasz Superhun #4274 üzenetére

    Nyomtam, nem segített. Újraindítottam a gépet, és lám, no problem. Néha tud érdekes dolgokat művelni ez a napfogyatkozás :K

    Más:

    Libgdx problémába ütköztem. Ugye egy aknakeresőt készítek, egy kész kód alapján, csak nagyon sok mindent módosítok rajta. (minesweeper-gdx google első találat)

    Az input handling-gel gyűlt meg a bajom.
    Van ez a metódusom:
    if (in.justTouched()) {
    int x = in.getX();
    int y = H - in.getY();

    if (isPaused) {
    if (yesBox.contains(x, y)) {
    Gdx.app.exit();
    }
    else if (noBox.contains(x, y)) {
    isPaused = false;
    }
    }
    else if (smileBox.contains(x, y)) {
    MineFinder.Log.debug("restart touched");
    clearGame();
    }

    Az "in" változó korábban van deklarálva:
    Input in = Gdx.app.getInput();

    Nos, ugye a smileBox-ra ha rányomnak, akkor újraindul a gém. A smileBox koordinátái: 610, 590.

    Többször is rákattintottam, logoltam az x és az y koordinátát, jól kalkulálja ki, ilyenek jöttek ki: 600-600, 587, 612, stb, tehát nagyon közeliek, sőt, volt ami pont annyi volt, mégsem fogadja el, hogy rákattintottam.

    Ez miért lehet? Ha gondoljátok, és ráértek, szívesen elküldöm a teljes forráskódot, (összesen kb ~600 sor) de azt privátban.

    Köszönöm!

    Szerk:

    ja igen, a yesbox és a nobox-ra bezzeg elfogadja a kattintást, szóval végtelenül tanácstalan vagyok :(

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés