Hát skacok, ha lelkesesdés már ilyen magas ( és ügyebár értelme nem lenne ha azt mondanám, hogy '' kevés vagy te ekkora feladathoz pici csikó'') felajánlanám segítségemet tudás témában. Összeállítottam egy egész dvd-nyi anyagot (csak legális cucc!!!) ami a netről letöltött anyagokat tartalmazza játékfejlesztéssel kapcsolatban.
Leginkább a grafikára öszpontosít (azonbelül Openl-ra) de igazából nagyon sok infó/cikk/FORRÁS(C/C++)/fólia/prezentáció/segédprogi van aminek nagy hasznát veheti sok lelkes csemete és nem csemete egyaránt.
Tehát mivel én amondó vagyok, hogy először légy okos , aztán tervezd meg mit akarsz csinálni, és csak aztán programozzál HC módban.
Akit érdekel a dvd az írjon mailt.
Általában a nyugati westend vízesésnél ill az árpádhídi buszállomáson találkozhatunk.
Figyelem, ha lehet egy fejlesztőcsapatból csak egy ember kérjen lemezt és akkor csapaton belül majd másoljátok magatoknak ahogy akarjátok.
Kíméljenek a komolytalan emberek/fejlesztők, ne raboljátok az időmet
átalános témák a lemezen amire hírtelenjében emlékszem:
Ati developer oldal (www.ati.com) majdnem összes anyaga
Nvidia developer oldal (www.developer.nvidia.com) majdnem összes anyaga
jópár GDC Sigraph és hasonló rendezvények anyagai
további általános témák:
OpenGL
DirectX
Raytracing
Global illumination
Quad-tree,octtree, KD-tree/BSP-tree
Scenegraph
csomó ingyenes de viszont GNU-s (vagy hasonló licenzhez kötött) engine
fizikai szimuláció
csomó demó forráskóddal, oktatási anyagok
és még sok érdekes olvasnivaló
én maximum csak ezzel tudok segíteni.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD