Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) Golden9


Golden9
addikt

Novemberi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epic-től.

Log Cabin
VFX Attack Trails
Volumetric Glass
Train Yard
Modular Snap System

[ Szeretkezve ]

(#202) Golden9


Golden9
addikt

(#203) Golden9


Golden9
addikt

December végéig ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.

Blockout Tools Plugin
Modular Swimming Pool Megapack
Teleportation and Portal
Realistic Forest Pack
200+ Grunge Decals

[ Szeretkezve ]

(#204) Golden9


Golden9
addikt

Januári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.

Advanced Puzzle Constructor
Western Desert Town
Sword and Shield First Person Animation Set
Smoke Builder
City Subway Tunnel

[ Szerkesztve ]

[ Szeretkezve ]

(#205) Tomi_78


Tomi_78
tag

Boldog Új Évet mindenkinek!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy ha van egy .3ds objektumom, amit betöltök a programba, akkor arra hogy lehet felmászni a lépcsőjén, ha van neki ilyen része? Ezt a 3D-s rajzolóprogramban kell beállítani vagy hol?
Ugyanis letöltöttem egy őrtorony objektumot, aminek szeretném, ha a játékos a létráján felmászhatna. De egyelőre csak ütközni tudok vele.
A másik kérdésem, hogy olyan terepet hogyan lehet létrehozni, amin szintkülönbségek vannak? Mert most a CreatePlane()-nel létre tudok hozni teljesen sík terepet, de nem ilyen kéne. Próbáltam ezt is egy fekete-fehér képpel, amin ha jól tudom a fehér szín a kiemelkedéseket, a sötét pedig a mélységeket jelzi, de semmi eredmény, nem mutat semmit:
var talaj=LoadTerrain("kepek\terrain_kep.jpg")
Ezeket FreeBasic-ben programozom az openb3d.bi kiegészítőmodul segítségével, ami a BlitzBasic3D utasításainak használatát teszi lehetővé.
Mellékelek egy képet is a tisztánlátás végett:

(#206) repvez


repvez
addikt

[link]

Valaki tudja, hogy ezt vagy ehhez hasonló addont hogyan lehet beszerezni vagy használni unityben ?
Szeretnék egy egyszerű alapot csinálni egy szimulátorhoz amiben egy valós height map generált táj és egy általam rajzolt 3d repülő lenne csak alapból , de ezt szeretném ugy fejleszteni, hogy a repülő viselkedése a lehető legrealisztikusabb legyen és mindent dinamikusan számoljon képleteken keresztül és ne statikusan scriptelve.

Ha valakinek esetleg van még tanácsa azzal kapcsolatban, hogy hogy lehet azonos szintre hozni a height mappet az is nagy segitség lenne.
Mert amit most le tudtam tölteni az 12 db négyzet alaku képből tenné ki a teljes területet, de mindegyik kép , más más árnyalatu és hiába teszem össze PS-ben , nem tudom megadni, hogy melyik része legyen a llegvilágosabb és a legsütétebb ami a legmagasabb és a éegmélyebb pontját mutatná a területnek, igy meg nem jol mutatja a domborzatot.

(#207) Golden9


Golden9
addikt

Februári ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.

Supermarket
Bossy Enemy Animation Pack
Winter Forest Set
Stylized Modular Character
Industrial Area Hangar

[ Szeretkezve ]

(#208) Komplikato


Komplikato
veterán

Epic Games Unveils MetaHuman Creator

Today, Epic Games revealed MetaHuman Creator, a cloud-streamed app that is said to decrease the time costs of creating real-time digital humans "from weeks or months to less than an hour." The new system is based on an ever-growing library of variants of human appearance and motion, letting users generate convincing new characters by using an intuitive interface. Users are allowed to pick a starting point by selecting a number of preset faces and then tweak a preset for the desired result.

MetaHuman Creator: High-Fidelity Digital Humans Made Easy | Unreal Engine :Y

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#209) repvez válasza Komplikato (#208) üzenetére


repvez
addikt

ezekután nem szeretnék meglátni egy baltával faragott karaktereket sem játékokban.
mindenféle mimika nélkül.

(#210) Komplikato válasza repvez (#209) üzenetére


Komplikato
veterán

Elvileg beolvasztott magába az Epic egy céget, aki direkt arc mimikára volt kihegyezve. A linkelt oldalon található második videóban lévő két karakter ingyen letölthető a Store-ból, ha legalább 4.26.0 SDK fent van. Mivel a legfrissebb a 4.26.1, én inkább azt javaslom. Maga a szerkesztő a következő hetekben várható.

[ Szerkesztve ]

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#211) Komplikato


Komplikato
veterán

Using the MetaHuman Facial Rig in UE | Unreal Engine
Hivatalos mini tutorial a FaceRig-hez, ha valaki játszogatni akar "kézi" animációval a Sample Demo karakterekken.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#212) Golden9


Golden9
addikt

Márciusi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.

Medieval Castle Modular Vol 1
Hack And Slash FX
Office Scene
Advanced Vehicle System
Turn-Based jRPG Template

[ Szeretkezve ]

(#213) Golden9


Golden9
addikt

Még három napig megvásárolható a
HUMBLE SOFTWARE BUNDLE: FRESH START GAME DEV ASSETS BUNDLE.

[ Szeretkezve ]

(#214) doc válasza Golden9 (#213) üzenetére


doc
nagyúr

Mar megorultem hogy van uj asset bundle, de latom ezt mar megvettem :D
Van amugy esetleg valami jo tippetek ilyen asset bundle-kra? En csak a Humble-t ismerem, bar nagyon nem is keresgeltem

(#215) Golden9 válasza doc (#214) üzenetére


Golden9
addikt

A Fanaticalon szokott még lenni.

Coding and Game Development Build your own Bundle.
Unity Game Development Bundle 2nd Edition.15 E-books.

[ Szeretkezve ]

(#216) doc válasza Golden9 (#215) üzenetére


doc
nagyúr

oh, koszi, zeneset talaltam is, majd igyekszem figyelni, bar grafikai bundle-t jelenleg jobban erdekelnek (zenem mar van egy rakat :D)

(#217) Komplikato


Komplikato
veterán

Promethean AI
https://www.prometheanai.com/
Hmmm. Ez egy AI alapú asset rendszerező program. Részben ingyenes, az érdekesebb része pont a fizetős verzióban van persze. Jelenleg még béta, pár hónapon belűl lesz végleges. Támogatja az Unreal, Unity, Blender, Maya, stb. platformokat. Van külsős asset browser program része is.
Érdemes megnézni a videókat, még ha némelyik unalmas marketing rizsával is van feltöltve, mert ott jön át, hogy mi a frászkarikára jó ez. A Keynote videóban az eleje, a browser rész érdekes, meg a legvégén amikor a srác VR-ban rendez be egy irodát szóbeli utasításokkal. És itt határozottan érdemes rácsodálkozni, hogy milyen kifejezésekkel mit mire csereberél.

Promethean AI Virtual Reality Demonstration

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#218) Komplikato válasza Komplikato (#217) üzenetére


Komplikato
veterán

Kipróbálva ez nagyon, nagyon béta még. A GUI beállítása egy rémálom, a hozzá adott hogyan állítsd be segédlet meg annyira összecsapott, hogy jobb lenne ha nem lenne. A legszebb, hogy a telepítő felkent egy NiceCash wormot a gépre, nem hiszem, hogy direkt rakták bele, szóval olyan vírusírtó ami ki tudja szedni, nem árthat. És ezt a cuccott az Unreal Engine hivatalos oldalán ajánlgatták. :D

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#219) Golden9


Golden9
addikt

HUMBLE SOFTWARE BUNDLE: INTRO TO CODE 2021 - 21 napig megvásárolható.

[ Szeretkezve ]

(#220) Golden9


Golden9
addikt

Áprilisi ingyenes Unreal Engine eszközök az Epictől.

Farm Animal Sounds
LowPoly Cats
Animalia - German Shepherd M
Animated Pond Fish
Modular House

[ Szeretkezve ]

(#221) Ragnar_ válasza Golden9 (#220) üzenetére


Ragnar_
addikt

Volt már jobb is, de ingyen bármi jöhet.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#222) Komplikato


Komplikato
veterán

Itt lehet kuncsorogni MetaHuman Early Acces hozzáférésért!

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#223) Komplikato


Komplikato
veterán

Illetve ha valakinek nincs szerencséje ... a Quixel Bridge-en keresztűl kipakolnak 50 darab minta karaktert is. Ha valaki követte eddig a dolgokat, akkor tudja, hogy ezekből továbbiakat is össze lehet legózni.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#224) Ragnar_ válasza Komplikato (#223) üzenetére


Ragnar_
addikt

Egyelőre nincs ilyen Metahuman kategória a Quixel Bridgeben..

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#225) Komplikato válasza Ragnar_ (#224) üzenetére


Komplikato
veterán

Fene tudja, még hajnalban néztem egy sráctól videót, ő akkor letöltött 6 modelt, más kérdés, hogy a processzor magjai vért izzadtak, mire újraszámolták a letöltött modellek shadereit. Én most nem merek kísérletezni, mert ugyan az UE egy másodlagos meghajtóra van rakva, amikor leszedtem pár high textúrát, akkor a Bridge felkente a kis méretű rendszer SSD-re a sok sok gigág csomagjait ...

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#226) Komplikato


Komplikato
veterán

Most fél órát keringve a programban ... a bal oldali függőleges menüsorban nálam az első ikon egy házikó. A harmadik meg a MetaHuman Presetsre mutat, ahol ott figyelnek a MetaHuman karakterek. Most megpróbálok egyetlen egyett letölteni. Mondjuk nem nagyon értem miért nem a Storeban van mint az első két minta?

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#227) Komplikato


Komplikato
veterán

A srác kipróbálta a MetaHumant és kitette ezt a videót róla: [link]
Na most közben ÉN is kipróbáltam, de nekem közel 0 latency és 1000Mbit FTTH mellett hiába megy 20fps-el, ha a legtöbb gomra TÖBB PERC a reakció idő EU szervren. A srác USA szerveren próbálta és ezerszer jobban ment neki, sokkal rosszabb késleltetéssel, mint az enyém. Értem, hogy neki atomerőmű gépe van, nekem meg nem, de maga a program bizony a szerveren fut és nem a gépen, így nem értem. Sikerűlt amúgy Bridge-ben karakter leszednem, de még nem tudom hogyan kell kiexportálni.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#228) Ragnar_ válasza Komplikato (#226) üzenetére


Ragnar_
addikt

Igaz. Én a QBridge keresőbe írtam, hogy metahuman, nem dobott semmit de ott a kategória. Egy karakter 2Gb lenne letöltve. És videok alapján valóban baromira megkönnyíti random HQ karakterek készítését. Ez elvileg free lesz UE4/5-höz ha jól rémlik. Mondjuk a custom animáció is baromi időigényes, de pl. a Replica is nagyon jól jön indie vagy hobby projektekhez. Elég sokmindent meg lehet már oldani az engineben.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#229) savior


savior
őstag

Hello.
Epic Games Storeban megjelent a Core Games jatekfejleszto eszkoz.
Egyszerusitett modon lehet benne jatekot kesziteni, es van hozza csomo assets.
Ingyenes.
Valaki esetleg probalja?

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#230) Komplikato


Komplikato
veterán

Van ez a FaceWare nevezetű szoftverhalmaz. Elég húzos, évi 2300+ USD az ára. Na ez ugye Unity alá ingyenes ... Unreal 4 alá meg 108 USD havonta, 1300 évente. Erre most egy videóban be lett jelentve, hogy Indie fejlesztőknek EGY év liszence ingyen lesz Unreal Engine alá. Az oldalukon viszont ez úgy van leírva, hogy MetaHuman karakterekhez, tehát minden más régebbi RIG-hez NEM. Gondoltam hátha érdekel valakit.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#231) Ragnar_


Ragnar_
addikt

Átlépett Early Accessbe a Cascadeur. [Cascadeur] Szerencsére maradt bőven használható free verzióban is.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#232) Komplikato válasza Ragnar_ (#231) üzenetére


Komplikato
veterán

Pont tegnap néztem, hogy a free verzió elég kemény korlátozás alatt van. Kíváncsi vagok lesz e hivatalosan új, MetaHuman RIG kezelés is benne?

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#233) Ragnar_ válasza Komplikato (#232) üzenetére


Ragnar_
addikt

Én meg úgy láttam, hogy kb. ugyanaz, mint a pro.

Animation export limited 300 frame/120joints, ez nekem nem limit, nem hinném, hogy valamikor is túllépem ezt.

Custom viewport branding
Scene linking tool

Ez utóbbi 2 fogalmam nincs mi lehet.

Szerintem sima karakteranimációra játékokhoz általában elég a FREE, bár nagyon komolyan még nem foglalkoztam vele, csak tervezem.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#234) Komplikato


Komplikato
veterán

A híres Memories of Australia "film" (engine demo) teljes assetje INGYEN letölthető most: Rural Australia
Továbbá a Megascan csomagba becsúszott öt új textúra csomag is.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#235) Komplikato válasza Komplikato (#234) üzenetére


Komplikato
veterán

Ja, ha azt akarja valaki, hogy úgy nézzen ki a bevilágítás, víz, mint nevezett videoban, ezt be kell tenni a projekt saját könyvtárába: DefaultEngine.ini

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#236) Golden9 válasza Golden9 (#220) üzenetére


Golden9
addikt

Áprilisra +1.
Animal Farm Sounds

[ Szeretkezve ]

(#237) Komplikato válasza Komplikato (#230) üzenetére


Komplikato
veterán

Közben kiderűlt, hogy van FaceWar mellé plug-in, amivel jól megy MetaHuman karakterekkel is. Letölthető a Glassbox oldaláról. Ahova csak 1300 USD a regisztrációs díj. Remélem Epic ad ki hivatalosan ingyenes megoldást.

Ja és kint van a Quick Mixer 2021.1.0, ha valaki lemaradt volna róla. Ingyenes persze.

[ Szerkesztve ]

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#238) doc


doc
nagyúr

Online Unity DOTS workshop jovo csutortok este: [link] (free!)

(#239) doc


doc
nagyúr

Nagyon hasznos, eleg massziv Unity tipp-gyujtemeny: [link]

(#240) doc


doc
nagyúr

Unity bundle rengeteg cuccal: [link]

(#241) Golden9


Golden9
addikt

(#242) Ragnar_


Ragnar_
addikt

[Behind the scenes of “Lumen in the Land of Nanite” | Unreal Engine 5]

Hamarosan itt az UE5 megjelenése. Lesz itt szintlépés a vizuális minőségben. (Mondjuk ugye a megfelelő hardver támogatással.) Ha minden igaz az UE4 projektek simán mennek majd UE5 alatt is..

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#243) Komplikato


Komplikato
veterán

Több videót is kitettek, bár ezekben semmi új infó, szerintem. Viszont a hozzászólásokban volt pár utalás rá, hogy álláshirdetések alapján júniusban kijön az UE5. Továbbá szerdán, elvileg magyar idő szerint 16:00 környékén lesz egy hivatalos stream, amitől sokan nagy bejelentést várnak. Remélem igazuk van.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#244) savior válasza Komplikato (#243) üzenetére


savior
őstag

Az Early Access el is kezdődött.

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#245) Golden9


Golden9
addikt

(#246) repvez


repvez
addikt

nem tudom, hogy van e itt unity3ds topic én nem találtam, de ha valaki tud rá választ az jó lenne.
Szóval, mennyire bonyolult nodekat készíteni, hogy egy node egy képlet lenne és az input oldalán az egyenlet egyik fele lenne az output meg a képlet eredménye.
DE mind a bemenetre több másik node is beköthető legyen és az eredmény is beköthető legyen több másik node inputjába is.
illetve magában a nodeban megadható legyen fix érték is vagy filebol kiolvasható értéket beilleszteni.
illetve a nodeon belül lehetőség legyen kiválasztani, hogy a inputok hogyan viselkedjenek egymáshoz, ugy értve ,hogy össze adni , kivonni szorozni vagy más matek müveletet végrehajtani rajtuk .

(#247) savior


savior
őstag

Az hogy lehetséges, hogy az UE5 sokmillió poligont meg raytracinget is sokkal gyorsabban jeleníti meg, mint a többi engine?

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#248) Komplikato válasza savior (#247) üzenetére


Komplikato
veterán

Nem jeleníti meg őket egy bonyolult trükkel. Más a 3d objektumok nanite felépítése mint az elmúlt negyed század ipari szabványai. Röptében bontja őket olyan részletességűre, amit a távolság a kamerától indokol, pixelnél kisebb részekkel meg nem foglalkozik. A múltkor brahiból tesztelte valaki a notebookos RTX 3060-at, 161 milliárd poligont elbírta (161.000.000.000) zokszó nélkűl. A szűk keresztmetszet a háttértár sebessége és annak mérete, nem a GPU. Nagyon részletes pályát HDD-ről már köhögve, pop-up jelenséget visszahozva bírja csak. Viszont szó sincs raytracingről, használhatod, de ugyan olyan erőforrás igényes marad. A lumen az elmúlt 20 év összes kitalált csalásából rakták össze modernizálva. Kamu tükröződés, kamu vetett árnyék, ami az esetek 98%-ban tökéletesen elég játékhoz vagy virtual produktion alá.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#249) Golden9


Golden9
addikt

RPG Maker MZ - Öt napig ingyen használható Steamen.

[ Szeretkezve ]

(#250) Golden9


Golden9
addikt
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.