Hirdetés

2024. május 15., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) _XXXXX_ válasza leviske (#100) üzenetére


_XXXXX_
tag

Mit értesz 3D fejlesztésen? Milyen szinten szeretnél fejleszteni?

Egy program mozgató motorját megírni, nem kellhet túlsok rajzképesség. A modellek készítéséhez már több. Akik a textúrákat csinálják, na igen nekik biztos szükségük van nem kevés képességre. Persze valójában egy nagy program esetében, mint pl napjaink játékaiban amiket legalább 10 (szerintem több, de játéktól függ) ember fejleszt, oda már lehet, hogy az utolsó embertől is elvárják, hogy marha jól rajzoljon :) Nem írtam még 3D-s programot, de szerintem a játék motorját megírni, inkább matekból áll(meg programozás), hogy mozogjanak azok a dolgok a térben :) A lényeg, hogy milyen szintű programot kell fejleszteni.

"Rendszergazda vagyok, nekem mindent szabad."

(#102) leviske válasza _XXXXX_ (#101) üzenetére


leviske
veterán

3D fejlesztés alatt a rajzolós részt értem.

Csak azért érdeklődtem, mert most állok egyetemválasztás előtt (jövőre érettségi), és gondolkodom azon, hogy elmennék az ELTE IK-ra és onnan tovább a Masharray-be. Jelenleg olyan álmokat kergetek, mint pl: -elhelyezkedés a microsoft-nál, vagy a google-nél, esetleg egy játékfejlesztő csapat alapítása.

Csak az a bajom, hogy nem tudom, miket kéne megrajzolni...pl, ha egy olyat megkell tudni rajzolni, mint ami itt van a főoldalon (nagykép, bal/alsó-közép)... akkor inkább meg sem próbálkozom vele. Én ilyen óraműszerkezetet biztos, hogy nem tudnák megrajzolni...csak maga az arc menne, meg a kéz. :F

MOD: más szóval a nagyon részletes rajzok kiütnek, mit a GeForce-okat a DX10.1... :) Mert pl, ha tovább nézed az oldalt és megvárod míg azt a "szépséget" adja be a nagy kép mellett (délkeletre tőle :DDD ).. na pl: egy olyat biztos nem tudnék megrajzolni.... :(

[ Szerkesztve ]

(#103) leviske


leviske
veterán

Mert pl itt nekem ugy tűnik, hogy magát a skint nehéz megrajzolni, ami rájukkerül. Azt nem is tudnám megrajzolni, csak magukat a figurákat (azikat is már némi gyakorlás után...) :DDD

[ Szerkesztve ]

(#104) _XXXXX_ válasza leviske (#102) üzenetére


_XXXXX_
tag

Szóval grafikus akarsz lenni :) Igazán minden megoldható, csak megfelelő kitartásra van szükség hozzá, mint mindenhez. Amúgy ezeket a képeket, nem kézzel rajzolják teljes mértékben és a grafikusok se mindent szabadkézzel modelleznek le. Vannak jókis programok pl: 3dsmax, maya stb (lehet vannak sokkal jobb és spécibb programok is, én ezekről hallottam/olvastam).

Viszont amiket felsoroltál azokhoz bekerülni grafikusként nem egyszerű dolog. Az a valóság sajnos, hogy nagyon kevesen élnek meg jelenleg grafikusként ilyen nagy cégeknél. Kissebb cégeknél még van lehetőség, de pl játékfejlesztőként megélni a legnehezebb. Annyi buktatója van, hogy szörnyű:) A játékok nagyrésze sose készül el, amik elkészülnek sohase adják ki őket, amiket kiadnak azoknak kisrészük lesz csak sikeres. Ez igaz a többi szoftverre is, már a tervezési fázisban nagyon sok program elbukik és a fejlesztési fázisból a sikereségig mégtöbb. Viszont a játékfejlesztésnél ez hatványozottan igaz. A kiadók alapból beleszólnak mindenbe, plusz a közönségnek is, ha nem tetszik máris bukta. A nyereségről meg még nem is beszéltünk...

Kicsit térjünk vissza a realitások irányába. Elhelyezkedni és megélni grafikusként, én aztmondom, hogy egy közpes cégnél, ami mondjuk grafikával foglalkozik, vagy szofvereket fejleszt amihez komoly grafikára van szükség, ebből meglehet élni. Lehet nagy pénzeket szakítani ilyen cégeknél is, és sokkal több ilyen emberere van szükség, mint játékfejlesztőkre. Nem akarlak eltéríteni/elkeseríteni(lehet nem úgy látszik:D ), de sajnos ez a valóság, hogy nehéz játékfejlesztőnek lenni. Viszont grafikusként meglehet élni. Persze ha elég kitartásod, elszántságod, tehetséged és szerencséd van, lehet te fogod rajzolni a jövő játékainak a grafikáját kívánom, hogy legyen így ;)

"Rendszergazda vagyok, nekem mindent szabad."

(#105) cucka válasza leviske (#102) üzenetére


cucka
addikt

Izé, van a grafikus meg a modellező ember és van a programozó, ez két teljesen külön szakma, nem kéne összekeverni. Azt javaslom, mélyedj el egy picit bármelyik témában, mert terveid alapján fogalmad sincs arról, hogy mi meg merre, csak gondolom szeretsz játszani és jópofa dolognak tűnik játékfejlesztés irányába indulni.

Kicsit keményebben: ha ilyen korban még nem tudsz úgy-ahogy normálisan programozni, akkor kb. nulla esélyed van programozóként bekerülni az általad említett helyekre, játékfejlesztőként dettó. Ha pedig a grafika érdekel, akkor miért nem valamilyen képző/iparművészeti képzésben gondolkozol?

[ Szerkesztve ]

(#106) leviske válasza _XXXXX_ (#104) üzenetére


leviske
veterán

:R

(#105) cucka: különös képpen nem érdeklődöm grafika felé. :DDD Pont ezért érdekelt, hogy mennyire van szükség jó rajztehetségre, mert nekem inkább csak max közepesen jó... :(

Az teljességgel igaz, hogy csak jópofa dolognak tartottam volna. :) Igazából csak lehetőségeket keresek, hogy későbbiekben merre induljak el... :) Azt tudtam, hogy a grafikus és a modellező két teljesen különálló dolog (csak nem jutott eszembe, hogy hogy hívják :DDD ) Csak nem tudtam,. hogy egy modellezőnek jó rajzkészség, vagy egy jó program kell... (avagy mind2..)

Utólag is köszönöm a korrekt válaszokat. :) :R

[ Szerkesztve ]

(#107) LucaToni


LucaToni
tag

Ha késza játék tesztelőnek jelentekezm :DD

Eladó fa nálam és ingyenes fakivágás!

(#108) mate0217


mate0217
aktív tag

Sziasztok!!

Szeretnék alapitani egy csapatot eddig csak ennyi

Több infó:sunline@index.hu irj ha akarsz jelentkezni és ha kérdésed van
:) :)

Hol a nyuszi? - Hole a new see? Hideg van. - He dag one. Van két macskám. - One Kate much come. http://s1.bitefight.hu/c.php?uid=117708

(#109) harry3


harry3
őstag

Sziasztok.
Kérnék egy kis segítséget.
Iskola után maradok képzésre (animátor), addig szeretnék ezzel foglalkozni. Már a Maya-ban csináltam ábrázolást, animálást már csak a textúrázás, renderelés és a scriptek maradtak.
Melyiket lenne jobb tanulni a Blendert vagy Maya-t? Vagy a kettő között nincs felépítési nagy különbség? Később szeretnék játékokon dolgozni vagy meséken.

(#110) doc válasza harry3 (#109) üzenetére


doc
nagyúr

a ketto eleg erosen kulonbozik
alapveto kulonbseg, hogy a Blender ingyenes, es rettento gyorsan, folyamatosan fejlesztik (felhasznaloi kereseket is figyelembe veve), a Maya baromi draga, es "ugrasonkent" valtozik (mint altalaban a zart kodu programok)
nekem Blenderrel es Max-szal van tapasztalatom, az elobbi sokal jobban kezreall (en pl. imadom a sokak altal szidott billentyukozpontu interface-t, elkepesztoen gyorsan es hatekonyan lehet vele dolgozni)

(#111) T.Peter válasza cucka (#105) üzenetére


T.Peter
őstag

Úgy-ahogy normálisan programozni alatt mit értesz pontosan?

(#112) Tommy27 válasza Witchmaster (#1) üzenetére


Tommy27
csendes tag

Sziasztok olvastam a témaindító hozzászólást, és ajánlanám figyelmetekbe a:
http://www.dragonsimmax.neobase.hu - oldalunkat.
Mindenkit, aki érdeklődik a téma iránt, szívesen látunk az oldalunkon!

Tommy

(#113) harry3 válasza doc (#110) üzenetére


harry3
őstag

Szóval akkor ki kell próbálni mindkettőt és amelyik jobban kézre áll.
Bár ha megyek a képzésre nagy az esély, hogy Maya lesz.

(#114) cucka válasza T.Peter (#111) üzenetére


cucka
addikt

Nem tudom megfogalmazni, hogy mit jelent, mert ez nem igazán egzakt fogalom. A lényeg, hogy szerintem ha valaki nem érdeklődik a programozás iránt már középiskolában, akkor kicsi az esély rá, hogy később top kategóriás játékok fejlesztéséből fog élni, vagy esetleg a google-nél fog dolgozni. Az eltén tanítanak egy csomó hasznos dolgot, de az elgondolás az, hogy inkább alapot adnak a későbbi specializációhoz, tehát nem töltik bele senkinek a fejébe, hogy hogyan kell az xy típusú shadereket programozni, ezeket magadtól kell megtanuld.

Amúgy nem tudom, Magyarországon jelenleg mit tanítanak infó szakirányon, de gondolom ilyen témák előjönnek, mint strukturált programozás, rekurzió, gráfok, algoritmusok, tehát ez egy jó alap. Az meg még jobb alap, ha nem azért programozol, mert az iskolában számonkérik, hanem mert élvezed, önszorgalomból utánanézel olyan dolgoknak, amelyeket nem tanítanak az iskolában, egyszóval érdekel a téma.

(#115) T.Peter válasza cucka (#114) üzenetére


T.Peter
őstag

Azt hittem arra gondolsz, hogy már félzseniként kell az egyetemre menni, hogy el is érj valamit. :)
Az önszorgalom mindenféleképpen kell, máskülönben úgyis megunja, vagy amikor már a nehezebb dolgok jönnek, akkor lesz elege belőle.

(#116) cucka válasza T.Peter (#115) üzenetére


cucka
addikt

Nem kell zseninek lenni, viszont az nem árt, ha érdekel a programozás és szeretsz is programozni. Csak úgy, önszorgalomból, mert jó dolog.
Amúgy attól függ, mit szeretnél elérni. Olyan fostalicska munkához, mint amit jelenleg végzek nem kell különösen nagy tehetség, ha valamilyen csúcs játékfejlesztőhöz vagy szoftvercéghez (pl google) szeretnél bejutni, akkor nem árt, ha kiemelkedően tehetséges vagy.

(#117) T.Peter válasza cucka (#116) üzenetére


T.Peter
őstag

Nem tudom mennyire lehet valakiből kiemelkedően tehetséges ember, még ha szereti is csinálni azt, amit csinál. Amúgy ahhoz képest, hogy a játékfejlesztő stúdiókban ilyen kiemelkedő tehetségek dolgoznak, a legtöbb játékban ez nem mutatkozik meg.

(#118) DarkByte


DarkByte
addikt

Épp feltámadóban a topik úgy látom. :) Most kicsit nekem is kedvem támadt újból játékot kalapálni. Munkám végett eléggé el vagyok merülve java -ban így elsősorban ebben akarok ügyködni valamit. Már korábban is néztem a Jake2 projektet ami egy Quake2 port java -ba és jogl lib -et használ OpenGL eléréséhez. Az összehasonlító táblázat alapján az újabb JDK -kal és a lib újabb verziójával szépen beérték a natív verziót úgyhogy nincs igazán szégyenkezni valója, megtérülhet ezzel fejleszteni. Egy tower defense játékon kezdtem el gondolkodni, ezt még talán meg tudnám csinálni mondjuk fél-egy év alatt olyanra hogy használható legyen. A legnagyobb bajom a 3D grafikával van, egész pontosan a modellezéssel. Többször nekifogtam már, de mindig ügyetlennek érzem magam hozzá. Na meg ha meg is rajzolok valamit, textúrát sem ártana rá tenni. Ezeket ötletem sincs milyen fekete mágiával hozzák létre. Egyelőre még csak próbálgatom a dolgokat, újra meg kell tanulnom az OpenGL -t kicsit, de ha esetleg valakinek felkeltette az érdeklődését, akkor szívesen várom a konstruktív ötleteket a játékhoz, illetve aki szívesen megrajzolna egy tornyot, szörnyet vagy csak egy sima díszítő elemet, nem fogom visszautasítani. A fejlesztéshez egyébként SVN repository -t fogok felhúzni így a közösségi fejlesztést elég könnyen meg lehetne oldani. Az xp-dev.com oldal elég sok mindent biztosít ingyen (respect az üzemeltetőnek).

Amit már megtanultam annó a Delphi -s játék kalapálós korszakomból hogy totál értelmetlen az embernek egymaga olyan projektben gondolkodnia amelyet belátható időn belül képtelen megcsinálni, egy idő után totál elmegy tőle a kedved úgy is és csak halasztgatod-halasztgatod.. és végül sosem készül el.

[ Szerkesztve ]

(#119) BirdDog válasza DarkByte (#118) üzenetére


BirdDog
csendes tag

Ha esetleg még nem ismered íme egy Java alapú 3D játékmotor: www.jmonkeyengine.com Gondolom jelentős különbség lehet ezzel együtt nekifogni egy játék elkészítésének... kivéve persze, ha az alapokat is te akarod elkészíteni tanulás gyanánt.

(#120) BirdDog


BirdDog
csendes tag

Független játékfejlesztőcsapat felállításához keresek új tagokat.

Tervezett projectjeinkről és egyéb terveinkről az alábbi címen olvashattok (angolnyelven):
http://www.forum.hatchinson.com/viewtopic.php?f=10&t=17

A lényeg tömören annyi, hogy létre akarok hozni egy megbízható fejlesztőcsapatot, akikkel remek játékokat alkotnánk. Fizetést a játékok sikeres eladása előtt nem tudok ígérni, de nem is olyanok jelentkezését várom akik elsősorban a pénz miatt jelentkeznének.

Feltételek:
- Min. 18. életév betöltése.
- Elhivatottság a játékok és a játékfejlesztés iránt. (Akit a pénz érdekel az ne jelentkezzen.)
- Biztos főállás, hogy a fizetés hiánya ne okozzon gondot.

Pozíciók:
- Programozó
- Grafikus, rajzoló
- 3D modellező, animátor
- Textúrázó
- Hangeffekt készítő
- Tesztelő
- Illetve ha nem a fenti pozíciók érdekelnek akkor is nyugodtan érdeklődj

Jelentkezni és érdeklődni az alábbi címen lehet: contact@hatchinson.com

(#121) Crepkey


Crepkey
csendes tag

Sziasztok!

Budapesti székhelyű játékfejlesztőcég keres hosszútávra ObjectC-ben jártas programozót project jellegű munkákra. Tyűűű, ez de hivatalos volt! :)

Az ideális jelölttel szemben elvárások:

Jártas az Objective C-ben és az Xcode-ban.
Fejlesztett már játékot (ismeri end2end a munkafolyamatokat).
Esetleg 3D-s játékot is fejlesztett (OpenGL ismeret).
Fejlődőképes, és szereti a kihívásokat - (Bullshit :D )
Könnyen értelmezi a specifikációkat
Kreatív

Előny:

C és C++ nyelv ismeret
Webes nyelvek ismerete (HTML, PHP, etc)
JAVA ismeret
iOS-re fejlesztett már

Ha valaki szeretne egy családias, jó csapatban sok pénzt keresni, akkor dobjon egy önéletrajzot a crepkey@gmail.com címre, ha referencia munkákat feltüntetsz, akkor nagyon hálás leszek! :D

A munka másodállásként is tökéletesen végezhető otthonról.

Ha számlaképes vagy az előnyt jelent! ;)

Ez egy aláírás...

(#123) Lizard01


Lizard01
tag

Üdv mindenkinek!

Jelenleg egy új UDK-ra tervezett játékon dolgozunk.

Az alap történet röviden:
Egy katonai tisztet személyesítünk meg a játék során, aki egy rutin feladat közben nagy bajba kerül. Társát megölik az első tűzharcban, és ő egyedül marad a titkos militarista szervezettel szemben. A történet folyamán egy katonai komplexumba jutunk el, ahol bizarr kísérletekkel, és annak „végtermékeikkel” találkozhatunk...

A játék kialakítása:
A játék félig felülnézetből játszódik. A terep és minden objektum 3D-ben pompázik. 7 különböző pályán kell végig verekednie magát a játékosnak, hogy megkapja a vége animációt. Mindegyik pálya szolgál némi információ darabkával a sztorival kapcsolatban, így a történet a játék folyamán bontakozik ki, míg el nem éri az epilógust.

Egy izometrikus kameranézettel ellátott, rövid és izgalmas lövöldözős játék.

A fő szempontok a játékkal kapcsolatban:
• Kivitelezhető
• Játékfejlesztésben az alapok megtanulása
• Csapatmunka gyakorlása
• Pörgős játékmenet

Minden olyan jelentkezőt szívesen várunk, aki ért az UDK-hoz, tud angolul –is- és rá tud szánni erre a _munkára_ elegendő időt. Animátorokat, SFX készítésben jártas jelentkezők se habozzanak! Őket is örömmel látunk!

Ez a projekt nem egyszemélyes! Úgyhogy ne törd a fejed sokáig, és írj!

(#124) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Sziasztok, kaptam egy segítséget az egyik moditól, hogy ti tudtok egy olyan problémában segíteni, amiben jó vagytok vagyis remélem.
Egy supaplex nevű játékról lenne szó, amit fel kéne turbózni mai szintre, hogy windows operációs rendszereken futna az újakon persze.

(#125) doc válasza Heroes fan (#124) üzenetére


doc
nagyúr

tehat ha jol ertem, programozot keresel aki ir egy Boulder Dash (avagy Supaplex) klont?
azert irhatnal par szot a reszletekrol (pl. zenesz, grafikus van-e mar, mire gondoltal az anyagiakkal kapcsolatban, stb)

vagy te magad akarod megirni, es ehhez kersz segitseget?

esetleg a regi jatekot akarod ugy futtatni hogy szebben nezzen ki?

picit fogalmazz mar erthetobben ha lehet :U

(#126) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Igen egy rebotot akarok belőle létrehozni, hogy frissüljön a játék.
Ehhez kéne emberek grafikusok szerkesztők zenéhez stb.
Van már elképzelésem a játékról, hogy nézzen ki. A régi rész teljesen megújítása lenne a cél pc-re.

(#127) doc válasza Heroes fan (#126) üzenetére


doc
nagyúr

tehat kell zenesz, grafikus, coder
akkor hadd kerdezzem mar meg hogy Te mit fogsz csinalni a csapatban? :U
illetve a legfontosabbrol meg nem esett szo: anyagilag hogyan/mennyire honoralod a jelentkezoket?

(#128) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Én mondanám hogy milyen legyen a játék, hogy nézzen ki mi legyen benne, és a bugokat keresném benne.

(#129) doc válasza Heroes fan (#128) üzenetére


doc
nagyúr

nem akarlak elkeseriteni, de ez kb. semmi...
ez max akkor mukodhet ebben a formaban, ha elore kialkudott, jo (tehat fixen tobbszazezer/kopf) fizetest adsz a sracoknak akik megcsinaljak a jatekot neked
es ha nincs tapasztalatod ilyesmiben, akkor szinte 100% hogy eladhatatlan lesz a produktum

(#130) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Oldalnézetes áramkörös, csak faszán kidolgozva, nem olyan ezeréves grafika mennének ilyen áramnyalábok az áramkörön csilogna vilogna full 3 d cryengine.

(#131) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Ez lenne az ötlet, hogy így nézzen ki a játék.

(#132) Heroes fan


Heroes fan
őstag

http://logout.hu/bejegyzes/heroes_fan/supaplex_rebot/friss.html

Ezt nézzétek sikerült.

(#133) sztanozs válasza Heroes fan (#132) üzenetére


sztanozs
veterán

Mi sikerült? Bejegyzést írni róla?

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#134) sztanozs válasza sztanozs (#133) üzenetére


sztanozs
veterán

Én is terveztem játékot csinálni ilyen idős koromban (mondjuk csinálni, nem csináltatni) - sőt egyet össze is hoztam assy-ben (papíron), csak a bugokat nem volt már kedvem kijavítani... :U

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#135) Heroes fan válasza sztanozs (#134) üzenetére


Heroes fan
őstag

Ja értem mi volt a játéknak a neve?

(#136) sztanozs válasza Heroes fan (#135) üzenetére


sztanozs
veterán

Mivel véglegesben nem készült el, egyiknek sem volt neve - csak projekt nevük volt. De ez rajtam kívül sokmindenkinek nem mond semmit.

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#137) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Ja értem.

(#138) Deriath


Deriath
csendes tag

Üdv!

Jelenleg készülő csapatunkba ( egyelőre 3 fő ) keresünk hosszútávra egy programozót (c++) és egy textúrázót. Első projektnek egy ( FPS nézetű ) horror-szerű játékot gondoltam/gondoltunk. Fizetés nem lenne, leginkább "gyakorlás" és tapasztalatszerzés céljából csinálnánk...Esetleg, ha sikeres lenne a játék, százalékosan kapna mindenki fizetést. Előny, ha tudsz hétköznap is dolgozni a játékon (min. 1-2 órát). Ha érdekelne a dolog, esetleg nem vagy programozó vagy textúrázó, de szívesen jönnél kis csapatunkba, írj bátran akkor is!
Elérhetőség: rolandfw 'at' freemail.hu
Kérünk minden jelentkezőt, hogy adjon meg Skype nevet, és ott meg tudjuk beszélni a részleteket!

(#139) tttzshd válasza Deriath (#138) üzenetére


tttzshd
tag

Szia !

Nekünk is van egy csapatunk már 4-en vagyunk akik nem c++-ban szeretnénk csinálni hanem Game Make studióban (gml script) egyelőre .html5-re windowsra, vagy valamilyen mobilra.

Tehát mi kis játékra gondoltunk egyelőre.

odadom a skypomat hátha tudunk segíteni egymásnak.

skype :Halmágyi Zsolt

ha mást is érdekel a game maker és van kedve megtanulni akkor nyugodtan vegyen fel a skype-on

[ Szerkesztve ]

(#140) mukievil


mukievil
tag

Üdv!

Van még itt olyan aki foglalkozik játékfejlesztéssel ? Vagy akit érdekel a dolog ? Programozó vagyok, szeretnék egy egyszerű játékot kiadni andoridra, unity -ben! Főleg grafikust keresek! A fő célom pedig egy indiegogo projekt beindítása, van egy elég extrém ötletem, ami szerintem elég kapós lenne...

(#141) Heroes fan válasza mukievil (#140) üzenetére


Heroes fan
őstag

Pc-re nem fejlesztesz?

(#142) doc válasza Heroes fan (#141) üzenetére


doc
nagyúr

miert, grafikus vagy? :)

(#143) Heroes fan válasza doc (#142) üzenetére


Heroes fan
őstag

Á nem csak jó volna megtanulni.

(#144) Hunork


Hunork
veterán

Üdv!

Egy érdekes kérdésem lenne: fiam ezerrel belelkesült, és játékokat fordít le, egyszerre több gammán dolgozik.
Viszont nem mindent tud megnyitni a Note++ -al, és a kérdésem az lenne, hogy mi az, ami az igen nagy méretű FF fájlokat meg tudja nyitni szerkesztése, azaz felismeri benne a szöveges részeket? (és közben nem hasal el a PC... :) )

"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut

(#145) EdeviS


EdeviS
újonc

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok, ha mégsem, bocsi, új vagyok itt. :)

Invoke Magic néven futó projektünkhöz keresünk c++/opengl-ben jártas programozót, a fejlesztés gyorsításának érdekében. Garázsprojekt lévén fizetést nem tudnánk adni, mindenki a saját szabadidejét áldozza a projektre. Több infót a játékról itt találhattok.

Elérhetőség: invokemagic@freemail.hu

További szép napot, és jó fejlesztést! :)

(#146) Cartevo


Cartevo
őstag

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

(#147) VitaD5 válasza Cartevo (#146) üzenetére


VitaD5
tag

Hm... Lefagyott! Pedig mozognak a karakterek! A programozó a hibás! :DD

Yar Har fiddle di dee

(#148) Heroes fan


Heroes fan
őstag

(rofl)

Manapság mennyi hülyeséget csinálnak a fejlesztők:D:D kő meg fű szimulátor meg újságíró szimulátor loooooooooool

(#149) VitaD5 válasza Heroes fan (#148) üzenetére


VitaD5
tag

Ne, már van olyan is? Mondjuk remek lehetőség lenne egy humoros krimire.
- Humor 1.: Név
- Humor 2.: Ha tényleg valami komoly lenne sok humorral.

Bár, az hogy a szimuláor benne van a névben, nem tagadja a komolyság kérdését.
Bár az eddigi felállást elnézve... :(

[ Szerkesztve ]

Yar Har fiddle di dee

(#150) Heroes fan válasza VitaD5 (#149) üzenetére


Heroes fan
őstag

Igen van sajnos a gamestar-ba írták a híreknél nézzétek meg a honlapon XDXDXD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.