- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
-
LOGOUT.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aaron14
őstag
Reklamálj a telekom.hu-n és hivatkozz az ügyintéző tájékozatlanságára. Eddig nekünk 2 havi telefonszámlát nem kellett kifizetni és most valószínű egy harmadikat sem, mert badarságokat mondanak az ügyintézők. Egy próbát megér.
U.i.: 10.000 Ft feletti tartós fogyasztási cikk esetén köteles az a cég átvenni javításra a hibás készüléket, akikkel te szerződésben vagy, jelen esetben ez a Telekom. Legutolsó esetemben a telekomos hölgy arra hivatkozott egy közel 50.000 Ft-os hangfalnál, hogy csak tartozék, ezért nem köteles átvenni, majd az orra alá nyomtam egy kormányrendeletet. Így sem vette át, így ment a panaszlevél. Persze előtte felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, hátha el tudja magyarázni a hölgyikének, mi a szitu, de nem így történt. Így legalább még hangfelvétel is van a bizonyításhoz.
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Google Pixel topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...