Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:55:13

LOGOUT.hu

Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18051) #41133696 válasza #41133696 (#18050) üzenetére


#41133696
törölt tag

Megjegyzem a "szétesés" elsősorban csak az M1HD, M2HD, és úgy általában a közmédia HD csatornáira igaz. A többinél nem nagyon tapasztaltam még. Persze mostanában nem is nagyon volt időm, egyéb adókat pl Mindentudó HD-t nézni, de tegnap a Fox-on sem volt gond, és a Szulejmánnál sem szokott előfordulni az RTL Klubon.

[ Szerkesztve ]

(#18052) #41133696 válasza kabelmania27 (#18027) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ha így alakul a dolog nyáron nálam is negatív lesz, mert most a hidegben ilyen:

Ami persze oké, de jobb szokott lenni, szóval karbantartás címszó alatt itt is alkottak.

Szerk: A kép kábelmodem újraindítást követően készült.

[ Szerkesztve ]

(#18053) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Voltak ma itt a szerelők mivel a modem állandóan újra indult, stb.
Ezeket a jelszinteket lőtték be, vélemény?

(#18054) Intruder2k5 válasza szabonagyur (#18053) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Hibátlan, mondhatni mintaszerű.

[ Szerkesztve ]

Hirdetéseim: https://shorturl.at/L8E51

(#18055) Lauda


Lauda
félisten

:)

(#18056) szabonagyur válasza Intruder2k5 (#18054) üzenetére


szabonagyur
félisten

Oszlopon, padláson toldót meg modem előtti csatit cserélte, meg beraktak lentre egy kettes elosztót és ez lett belőle. Korábban így nézett ki ahogy linkeltem: [link], csak sajna most jutottam el, hogy kijöjjenek.

(#18057) Intruder2k5 válasza szabonagyur (#18056) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen ott valami probléma volt, hogy mi azt ebből nem fogjuk megtudni, lehetett osztóhiba, de csatlakozási probléma is akár. Bizonyos csatornák jelszintje nagyon eltért a többitől, ami nem jó, még akkor sem, ha egyébként mind a normális tartományban van.

Hirdetéseim: https://shorturl.at/L8E51

(#18058) kabelmania27 válasza szabonagyur (#18056) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek.
Splitter technetix vagy wmmo típusú a kettes osztó?
GoodSpeed: Lehetséges.

[ Szerkesztve ]

(#18059) szabonagyur válasza kabelmania27 (#18058) üzenetére


szabonagyur
félisten

Amit mondtál az nekem kínai kicsit, de a kép remélem mindent elmond:

(#18060) kabelmania27 válasza szabonagyur (#18059) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, köszi, ez egy kettes splitter, elvileg ha nincs tv előfizetés felesleges mert osztó nélkül is 10 alatt lenne a ds, ha negatív lesz a ds akkor feltétlen vedd ki, valószínűleg az csatlakozók miatt volt probléma, ahogy nézem kicsit levettek a jelerősségből.

[ Szerkesztve ]

(#18061) szabonagyur válasza kabelmania27 (#18060) üzenetére


szabonagyur
félisten

Nem tudom, most lett csak ez berakva, eddig nem volt, szerintük kellett volna eddig is benne lennie.De mindegy, ahogy mondtátok most tökéletes értékeim vannak.

(#18062) kabelmania27 válasza szabonagyur (#18061) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Errefelé ha nincs tévé előfizetés nem raknak be osztót, ha jól van beállítva az erősítő és a kiépítés is rendben van akkor a bejövő jelerősség nem gyenge és nem erős, tehát pont jó.
Modem ds értékeidhez hozzáadok 4-et még mindig 10alatt van, de lehet hogy ez a modem nem szereti az 5-6feletti ds értéket, szerencsére a webstar nem érzékeny.

[ Szerkesztve ]

(#18063) #41133696 válasza kabelmania27 (#18062) üzenetére


#41133696
törölt tag

Mifelénk meg berakják, mert a szerelő szerint "kell, mert így van az Invitel hálózata hangolva", és ezzel a mondókával letudva, lazán berakta a multimédiást szomszédomnak akinek csak Internete van :)

[ Szerkesztve ]

(#18064) kabelmania27 válasza #41133696 (#18063) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Valószínűleg központi utasítás egybetűsnél kötelező az mmwo még ha -10lesz a ds akkor is, max van olyan szerelő aki nem köti be.
Errefelé már splitterhez sincs beállítva a hálózat, úgyhogy az osztó marad, bent van tévés kimenetben a hpf, ha a fele adás jó fele nem az nem az ügyfél hibája.
Ettől független csodálkoznak ha a -10es ds értékkel akadó ed3 modemes ügyfél lemondja a szolgáltatást és vált akár mobilnetre.
Ha invitelnél is lenne boxon videótár nem lehetne használni ezt a két csodás osztót.

[ Szerkesztve ]

(#18065) #41133696 válasza kabelmania27 (#18064) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ha már mobilnet:

A videótárnak ennyi haszna lenne, nekem például van a TV GO miatt ilyen szolgáltatásom, tehát tudnék 499 Ft-ért filmeket "kikölcsönözni", de időm sincs rá, meg igényem sem :D

Azért tényleg nagyon vacaknak kell már lennie az ED3-nak, hogy valaki bevállalja a csak mobilinternetet, mondom ezt úgy, hogy van mobilinternetem, de nekem csak útra kell, meg vásárláskor netes rádió stream hallgatásra, illetve a kábelnet szolgáltatáskiesés áthidalásokra.

Egyetlen mobilinternet ami úgy igazából fogjuk rá, hogy alkalmas ilyenre, a telenornál van, de az meg félig mobilinternet, mert 100 GB éjszakai adatforgalom van benne, de csak egy toronyra való regisztrációval.

(#18051) GoodSpeed: Fejlemény, CA modul csere lesz, kértem időpontot, de még telefonon is egyeztetek majd, hogy egyfelől legyen ott CA modul, másfelől pedig Smit legyen. Gondolom majd lesz érdekes arckifejezés amikor előadom az igényemet, indoklással :D

(#18066) #41133696 válasza #41133696 (#18065) üzenetére


#41133696
törölt tag

Az lenne még a kemény, ha lenne egy harmadik gyártótól származó is, és csak az lenne elérhető :DDD

(#18067) Lunky88


Lunky88
tag

Valahol olvastam hogy léteznek olyan VPN szolgáltatók ahol ha előfizet az ember akkor bizonyos szinten csökkenthető a lag/packet loss az online játékokban. Van ennek igazság tartalma vagy teljesen marketing duma?

[ Szerkesztve ]

"Go on… but trick us again child, and your suffering will be legendary even in Hell!"

(#18068) Gubek-Einste válasza Lunky88 (#18067) üzenetére

Gyakorlati tapasztalat alapján a mostani a packet loss gondra megoldást jelent ez de általánosságban nem biztos.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#18069) #41133696 válasza #41133696 (#18066) üzenetére


#41133696
törölt tag

Jó a névjegykártyán lévő szám. Kicsöng csak nem veszik fel :D

Pedig elvileg 37 perce dolgozniuk kell, és már több alkalommal is hívtam volna ma.

[ Szerkesztve ]

(#18070) repist


repist
csendes tag

Tudnátok ajánlani egy jó ár/érték arányú jelerősítőt Invitel kábel tévéhez? A tervek szerint 5 db tv lenne működteve, amiből 3 tévén digitális (CA modul) 2 tévén pedig analóg vétel lenne. Segíségeteket előre is köszönöm.

(#18071) #41133696 válasza #41133696 (#18069) üzenetére


#41133696
törölt tag

Beszéltem velük Skype-on, illetve az ügyintéző vissza is hívott, a lényeg: amikor előadtam, hogy mi a gond kiderült, hogy ezt így személyesen nem lehet megoldani azaz Invitel Neotion CA modult cserélni Invitel Smit CA modulra, hanem a hibabejelentőt kell felhívni és úgy...Így az időpontokat töröltettem is, mondjuk ettől függetlenül még Hajdúszoboszlón lesz egyéb dolgom, csak gondoltam egyúttal éelintézem a kettőt.

(#18072) frovery válasza repist (#18070) üzenetére


frovery
senior tag

Előszőr probáld ki, hogy megfelelőek a jelszintek. Addig felesleges ilyenekbe pénzt ölni. 5 tv-t elkell lásson egy bejövő végpont.

(#18073) kigyi_23 válasza repist (#18070) üzenetére


kigyi_23
addikt

Nálunk több mint 100m kábel van rákötve és még bírja. (úgy jött ki, hogy az én szobámba 4 kábel jön le ebből kettő megy is vissza loool) És még 3 tv-re át van húzva a padláson keresztül körbe, szépen elvezetve. Majd jövőre szétdöntöm és átkábelezem, mert ez katasztrófa, de eddig nem volt rá kapacitás és működött szóval azon kívül, hogy rettenet ronda nem gond.

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#18074) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda


Süt a nap.
frovery: Nálam napsütésben három tévére nem elég a jel...
repist: Az a lényeg, hogy szélessávú legyen, célszerű szakember segítségét kérni.

[ Szerkesztve ]

(#18075) Haradim válasza Haradim (#18047) üzenetére


Haradim
csendes tag

Nos már 1 hete ezt a választ kapom arra a problémára, hogy 10-20% packet lossom van és 10 Mbps helyett 1 Mbps letöltésem van:

"Tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett probléma elhárításán illetékes kollégáink, központi oldalon dolgoznak. A probléma megoldásáig szíves türelmét kérjük."

Ez normális? Biztos nehéz lehet 1-1.5 hét alatt feltérképezni a problémát az irodából anélkül, hogy 1 szerelőt is kiküldenének... vagy már itt tartana az Invitel technológiája?

"...
Szintén felmondhatjuk további jogkövetkezmények (azaz kötbérfizetési kötelezettség) nélkül a határozott tartamú szerződést annak lejárta előtt, ha a szolgáltató két konkrétan meghatározott szerződésszegés közül elköveti valamelyiket:

Az egyik ilyen eset, amikor a szolgáltató az általunk bejelentett hibát 30 napon belül nem tudja kijavítani.
..."

Már csak 19 nap....

(#18076) Krallure


Krallure
csendes tag

Azt hittem ma jó móka lesz itthonról dolgozni... 60/5 helyett :)

[ Szerkesztve ]

(#18077) Sziriuszi


Sziriuszi
csendes tag

Érdeklene, hogy mi van akkor ha kiderül, hogy a szolgáltató nem tudja biztosítani a szerződésben foglalt sebeséget? Ők saját maguk jutottak erre miután utólag lemérték a vezetéket. Gondolom bombabiztos kitétel van erre a szerződésben. Minden elnézéskérés nélkül közölték, hogy visszavesznek a sebességből (egy másik csomagba tesznek), ha nem tetszik csókolom. Konkurencia persze nincs.

(#18078) #41133696 válasza #41133696 (#17486) üzenetére


#41133696
törölt tag

A múltkor elsiklottam a dolog felett, de most jobban megnéztem, főleg a közmédia esetében, 4 perces Youtube videó: Invitel HD adások jelerősség és jelminőség. A jelerősség is elég gyenge, és a jelminőség is, még a Spektrumnál mind a kettő magasabb, utóbbi pedig 100%-os.

M1 HD:

Képen a pozitív példa:

Spektrum HD

(#18079) #41133696 válasza Sziriuszi (#18077) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ugyanaz mint más szolgáltatónál, automatikusan alacsonyabb sávszélességű portra helyeznek. Példa volt egy 15-ös ADSL-ed, ami nem tudott annyit csak 13 Mbps-ot, ilyenkor ha maguktól nem is, de panasz útján például ha lemérik a dolgot, akkor átraknak 10-esbe vagy maguktól vagy felajánlják. Tehát buksz még 3 Mbps-ot, cserébe kedvezőbb lesz a havidíjad. Ha nincs konkurencia, akkor vagy mobilinternet - ha van egyáltalán lefedettség - vagy vissza a 80'-as évekbe ... Egyébként nem feltétlen jó ez a szolgáltatónak sem, főleg xDSL-nél, mert az említett példából leszűrhető, hogy a garantált minimum bőven megvan, szóval ugyanúgy szedhetné a magasabb havidíjat.

(#18080) Haradim válasza Haradim (#18075) üzenetére


Haradim
csendes tag

Na nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy valamit sikerült alkotni tényleg a központban:

http://www.speedtest.net/my-result/4823690889

Downstream Channels

Channel 1: 8.8 dBmV 39.1 dB
Channel 2: 7.7 dBmV 39.5 dB
Channel 3: 7.7 dBmV 39.4 dB
Channel 4: 7.2 dBmV 39.4 dB
Channel 5: 9.3 dBmV 38.6 dB
Channel 6: 8.0 dBmV 38.7 dB
Channel 7: 6.9 dBmV 38.8 dB
Channel 8: 5.9 dBmV 37.9 dB

Upstream Channels

Channel 1: 48.5 dBmV
Channel 2: 49.6 dBmV
Channel 3: 48.7 dBmV
Channel 4: 49.7 dBmV

Létezhet? :DD

(#18081) Sziriuszi válasza #41133696 (#18079) üzenetére


Sziriuszi
csendes tag

Itt az volt, hogy évekig 8 MBs internetet használtam. Nemrég a lakcímemre rákeresve láttam, hogy elérhető az IPTv szolgáltatás is, de már 10-es sebességgel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és megkérdeztem biztosan fog-e működni mert kételyeim voltak. Mondták, hogy a technikusok ez itt lévő hálózatot alkalmasnak találják az említett szolgáltatásra. Igy megrendeltem a csomagot. Az internet Speedtesten 10 körüli értéket produkált, de a tévé néha lefagyott (úgy, hogy közben az internet nem ment egyátalán). Bejelentettem, lemérték és közölték, hogy csak 5-ös csomagot tudnak bíztosítani. Lehet, hogy a 8-asal is menne -de hát az nincs a csomagban. Másnap önkényesen visszavették a sebességet (10-ről 5-re). Persze ha megy a tv, akkor csak 2MBs van.
Egyenlőre még nem sikerült elérnem, hogy a csomagot hivatalosan (ami szerint fizetek) is visszavegyék. Ez nekik nem sürgős. Igazából meg lehetne oldani úgy, hogy visszahoznák a régi modemet és egy másik kábelt behúznának ha kell, de mivel a telefonkábel már eleve négyeres, lehet, hogy azon is menne (ha nem okozna gondot, hogy egymás mellett jön két jel). A légvezetékben biztos akad még egy csomó szabad érpár. Ez egy kis ráfizetés lenne nekik, de megtérülne. A modemre amit elvittek (ZTE) azt mondták már nem valószínű, hogy bárhová is beszerelik, kábel meg ugye nem biztos, hogy kell új. De az ügyfélszolgálaton csak agyatlan papagájok ülnek. Pedig ha kicsit rugalmasabb lenne a hozzáálásuk nem biztos, hogy első adandó alkalommal nem intenék nekik búcsút. Sajnos ez a pillanat még nem érkezett el.

(#18082) PitLee válasza Haradim (#18080) üzenetére


PitLee
őstag

Reménykedjünk, hogy révbe értél, a saját csomópontjaikhoz teljes hozzáférésük van és lehet annyi elég, hogy belekukkantanak a log fájlokba és már látszódik is, hogy hol van(volt) a gond és kb milyen beavatkozást igényel(t).

(#18083) headhunter válasza #41133696 (#18078) üzenetére


headhunter
addikt

M1 HD...

Jelerősség: 70
Jelminőség: 100

Spektrum HD...

Jelerősség: 70
Jelminőség: 100

(#18084) #41133696 válasza headhunter (#18083) üzenetére


#41133696
törölt tag

Megoldódott, a SIGNAL 4645F tip. villámvédő volt nem teljesen rácsavarva:

(#18085) Sziriuszi


Sziriuszi
csendes tag

Igazán nem szeretnék itt senkit sem untatni a problémámmal, bár ez is hozzátartozik ahhoz hogyha valós képet szeretnénk alkotni az Invitel által nyújtott szolgáltatásról.
Ami most kiverte nálam a biztosítékot, az, hogy most újra rákerestem mit is kínálnak nálam: meglepetésemre megjelent a NET15-ös csomag. Holott a múlt héten megmérték, hogy csak 5 MBs-ot tudnak nyújtani. Erre ők nem kivették a csomagból a 10 MBs-ost hanem még megfejelték.
Egyébként a tv csomagokat úgy hirdetik, hogy x db tv csatorna + 4HD csatorna. Mikor megkérdeztem, hogy miért nem látok egy HD csatornát sem, akkor közölték, hogy azon a sebességen (akkor még 10 MBs volt) ez nem megoldható, de ha akarom előjegyeznek mint olyasvalakit akit érdekel a HD tévézés és ha majd adottak lesznek a technikai feltételek (sohanapján) értesíteni fognak. Mondtam, hogy ezt hagyjuk, hanem inkább vegyék le a repertoárjukból ezt a megtévesztő lehetőséget, de ezt az óhajomat képtelen volt megérteni. Úgy tűnik ők azt hirdethetnek minden következmény nélkül amit csak akarnak.

(#18086) #41133696 válasza #41133696 (#18084) üzenetére


#41133696
törölt tag

Egyébként odaát a Sony TV-n is megnéztem elsőnek, ott nincs a Signalon kívül extra védelem és ott is gyenge volt a jel... szóval onnan indultam el. Visszacseréltem a Neotion-t az LG-be, mert valószínűleg a kép szétesés ezzel volt összefüggésben, a Sony-nál meg ott van a Smit. Szerelőt szóval nem hívok, hogy hozzon Smit CA modult egyelőre.

(#18081) Sziriuszi : Sokak szerint már 10 Mbps-ra is eretnekség IPTV-t rendelni, én ezzel nem értek egyet, a másik lakásban például az van. Amin kiakadtam az az, hogy nálunk bírná a 15 Mbps-ot is, de a Magentáék, 10 Mbps-ra korlátozzák és abból jön le az IPTV.

5 Mbps-ra viszont SD Stream-el sem szabad. HD 10-re sem adnak ki.

(#18085) Sziriuszi: Platformonként és szolgáltatónként, valamint csatornánként is eltérő milyen bitrátával jön egy egy adó. Általánosságban: SD Stream 2-5 Mbps (utóbbi azért már minőségi) HD Stream 8-10 Mbps sávszélességet vesz el.

(#18087) Haradim válasza Haradim (#18080) üzenetére


Haradim
csendes tag

Nos így fél nap használat után úgy érzem véget ért a problémám első szakasza, visszakaptam azt a minőségű szolgáltatást ami kb. nyáron volt. A letöltés ismét 10 Mbps és válaszidő sem horribilis a honlapokon/játék közben, illetve a csomagvesztés se olyan típusú mint eddig volt, DE az az Inviteles betegség még mindig fennáll, hogy csomagvesztés van azon a bizonyos fibhost-os ponton (tegnap futtattam a PingPlotter-t egy darabig és már "csak" ott van csomagvesztés, de ott furcsamód ritmikusan és csak egy bizonyos ideig).

Szóval patt helyzetet hirdetek feléjük (mert ugye ez a szolgáltatás már használható, de nem az igazi még most sem) és jelzem feléjük még ezt a hibát is. Innentől 2 variáció lehet, vagy elküldenek az anyámba/nem vesznek tudomást erről a hibáról, vagy megpróbálják kijavítani ezt is. Előzőre tippelek, mert azt gondolom keményebb dió kijavítani, illetve többen is jelezhették feléjük.

De végeredményben megérte felvenni a kesztyűt és megérte a küszködést! :DD

(#18088) headhunter válasza Haradim (#18087) üzenetére


headhunter
addikt

" DE az az Inviteles betegség még mindig fennáll, hogy csomagvesztés van azon a bizonyos fibhost-os ponton (tegnap futtattam a PingPlotter-t egy darabig és már "csak" ott van csomagvesztés, de ott furcsamód ritmikusan és csak egy bizonyos ideig)."

Inviteles topikban aktív 5-10 felhasználó, készíthetne WinMTR + Pingplotter programmal, 5-10 perces tesztet, screenshot és irány az 1445.

pl.: 15-18 óra között, egymás után menne a hibabejelentés az ország több pontjáról + emailben is a screenshotok mellékelve.

[ Szerkesztve ]

(#18089) M@Db0Y


M@Db0Y
senior tag

Sziasztok!

Örömmel tapasztalom ,hogy tegnap este óta eltűnt a loss külföldi irányba!!! Nem akarom elkiabálni de úgy tűnik megoldották a problémát!! Korábban lassú speedtest szerverek is normális sebességet produkálnak már!!!
Másnál is van javulás???

(#18090) Haradim válasza M@Db0Y (#18089) üzenetére


Haradim
csendes tag

Így van, nálunk jó a szitu! :DD

A szerelő aki kint volt, nem akart részletekbe menni (gondolom bizalmas vagy nem tudom), de a lényeg az volt, hogy igen, náluk volt a gond és országos szinten, de tegnap este elvileg végleg megoldották a problémát.

De hozzátette, hogy szívesen várják még a teszteket és a visszajelzéseket, ha mégis gond adódna! :R

[ Szerkesztve ]

(#18091) zozokaa válasza M@Db0Y (#18089) üzenetére


zozokaa
csendes tag

Igen én is észre vettem. Ma reggelnéztem hogy kaptam egy emailt amiben azt írták hogy a hibát elhárították. :C :DD

[ Szerkesztve ]

(#18092) HopeckoR válasza M@Db0Y (#18089) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

Nah erre kíváncsi leszek. Este letesztelem :)
Am ha most kiderült, hogy mégis náluk volt a hiba de a korábbi hibajegyemmel engem lepattintottak, hogy márpedig jó akkor érdemes kb 1 hónapnyi (vagy inkább 2-3) részleges szolgáltatás ki esésért reklamálni?

(#18093) Haradim válasza HopeckoR (#18092) üzenetére


Haradim
csendes tag

Igen, én is céloztam, hogy a 1.5 hetes "kiesésre" kártérítést kérek és közölték, hogy továbbítják a panaszkezelési csoport felé és felveszik majd velünk a kapcsolatot a kompenzációval kapcsolatban (ami még nem történt meg :D )

Egyébként megjegyezném, hogy az esti szokásos csomagvesztéseket se vettem észre eddig! Lekopogom :W :D

[ Szerkesztve ]

(#18094) #41133696 válasza Haradim (#18093) üzenetére


#41133696
törölt tag

Még lehet próbálni , de ne éld bele nagyon magad :) Az Internet ment, csak játékoknál voltak gondok esetedben.

(#18095) Haradim válasza #41133696 (#18094) üzenetére


Haradim
csendes tag

Igazából nekem már ez is elég, hogy végre megcsinálták, az már hab lenne a tortán, de ha visszanézed nem csak a játékoknál volt a gond :) A szerződésben 1,5 Mbps a garantált, nálam az esetek 80%-ban legalább ezt sem érte el, illetve az az internet olyan volt, mintha lenne egy kocsid, csak épp kormány nincs benne... :))

(#18097) #41133696 válasza #41133696 (#18096) üzenetére


#41133696
törölt tag

Na gyorsan belenéztem:
Pozitívum:
"A Családi csomagba bekerül az AMC, a Galaxy TV és a SportM csatorna." :C

Semleges kategória:

"Valamennyi csomagból kikerül a Spektrum Home csatorna"

Sosem néztem :)

[ Szerkesztve ]

(#18098) #41133696


#41133696
törölt tag

Ami a vevőegységeket, és a CA modulokat illeti, ez most ilyen mixelt számla lett:

(#18099) headhunter válasza #41133696 (#18097) üzenetére


headhunter
addikt

AMC ok, de a Spektrum Home, Life Network kikerülése

Digisport 3-ból, még nincs HD?

[ Szerkesztve ]

(#18100) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek /Urak!

Fateréknál meg kellene osztanom az internetet, vettem egy számítógép és egy okostelefon között. Vettem egy TPLINK 841ND routert, összekötöttem mindent, egyelőre internet nincs. NET NETT csomagra fizettek elő, mit kell beállítanom? Dinamic IP-vel próbáltam eddig.

Let the Zone take me if I am.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.