Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) opr válasza hobizoli (#97) üzenetére


opr
veterán

Megláttam az árát... Mondom, na, hetedik kerületi garzonlakás? :DDD

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#102) hobizoli


hobizoli
nagyúr

[link]

több drón kell ;P

(#103) KROK640 válasza opr (#101) üzenetére


KROK640
veterán

Sajnos már ott tartunk :(

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#104) hobizoli válasza KROK640 (#103) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link]

mondjuk itt legalabb meg a lakasban nincs ducolas....

több drón kell ;P

(#105) KROK640 válasza hobizoli (#104) üzenetére


KROK640
veterán

ÓÓÓÓ De trükkösen van fotózva :D Nem látszik a nagy belmagasság, ás csak az egyik képen látni az ablakon át a ducolást, meg ugye a külön képen.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#106) hobizoli


hobizoli
nagyúr

[link] :DDD

több drón kell ;P

(#107) opr válasza hobizoli (#106) üzenetére


opr
veterán

Ebben mi a vicces? Ezt most nem ertem. :(

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#108) hobizoli válasza opr (#107) üzenetére


hobizoli
nagyúr

lassan ennyibe kerul egy hasonlo itt is :)

több drón kell ;P

(#109) opr válasza hobizoli (#108) üzenetére


opr
veterán

Jahogy az. Igen, az a része vicces. De amúgy magában a hirdetésben (magyar ingatlanpiacot figyelmen kívül hagyva) nem találtam semmi problémát. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#110) hobizoli válasza opr (#109) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link] kb egy balatoni vizparti uj epitesu keco ara

[ Szerkesztve ]