Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz DiXoN008 #16129 üzenetére

    Ilyen hangot én is tapasztaltam már néhányszor. Feleségem gépében is hallani néha, de hibát nem okozott még. Véleményem szerint a ProtectSmart (más néven 3D DriveGuard) okozza, mert ha az lekapcsolja a HDD-t, akkor van ugyanilyen hangja,

    A gariztatás kérdésében: a garjegyen rajta kel lennie a dátumnak, értelemszerűen. Ha nincs, akkor a vásárlást igazoló bizonylat dátuma a mérvadó, de a kiskerben írasd rá a garjegyre is.

  • pumukli23

    senior tag

    válasz DiXoN008 #16129 üzenetére

    Szia!

    Ha webshopból vetted futárral, akkor 8 napon belül szó nélkül kicserélhetik (akkor is ha a színe nem tetszik), mivel nem volt lehetőséged a megrendeléskor szemügyre venni az árut. (pontos jogi blablát nem vágom)

    Szóval ha teheted, élj ezzel a lehetőséggel, mert egyszerűbb mint a gariztatás..
    Ha webshopból vetted, de náluk vetted át pl üzletben és ott fizetted ki, akkor a 3 napos dolog érvényes, azaz ha valami hiba van a géppel, 3 napon belül cserélik.

    A webshopok sokszor úgy bújnak ki a 8 nap alól, hogy amikor "megrendeled" a honlapjukon a terméket, akkor kvázi nem "megrendelési/vásárlási szerződést" (vagyhogymondjákot) kötsz, hanem csak egy előszerződést.. (Ami csak annyit rögzít, hogy Te is és a bolt is szeretnétek majd egyszer valamikor üzletet kötni...) A rendes szerződést akkor írod alá, amikor a futár kivitte a monyót, miután szemrevételezed, esetleg kipróbálod. Szóval innentől már nem igaz rá, hogy nem volt lehetőséged megtekinteni a vásárláskor.. Ez egy kissé szemetebb eljárás, kiskapukkal.

    A webshop oldalán keresd meg a jogi blablát, ott kint kell lennie a pontos leírásnak, hogy mi vonatkozik rájuk (ha nem lenne kint, akkor komoly bírságra számíthatának, szóval utóbbi időben már kiteszik).

    A garancialevél mindig csak a számlával együtt érvényes! Mindegy, hogy van-e dátum a garanciapapíron. (Néha előfordul olyan eset, hogy a számla egyben a garancialevél, de nagy értékű termékek esetén mindig külön szokott lenni.)

    Remélem segítettem valamit :)

    szerk: Ja, a csomagolás. Az nem lehet indok, hogy nem veszik vissza gépet, mert pl kibontottad, vagy már nincs meg a csomagolása, vagy kipróbáltad. Szoktak ilyen abszurd hülyeségeket kitalálni. Viszont jó ha tudod, h az újracsomagolás költségét (és egy esetleges szállítás költségét) neked kell fizetned. Persze ez függ attól, hogy ez mit takar, egy ragasztószalag-csíkot a dobozon, vagy teljesen új dobozt, hungarocell távtartótak stb..

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés