Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz tordaitibi #83101 üzenetére

    Köszi a tanácsot.
    Eddig ott tartok hogy természetesen a döglött akkuról nem tudott semmit sem.

    Viszont ha aksi nélkül csak úgy bedugtam, majd a menüjében bekapcsoltam a bypass módot, azt feltételezve hogy mint áramkör átengedi az áramot, nem akar kiadni feszt. Az "inverter rész bekapcsolása" kézikönyve szerinti módszerre se reagál a kimeneti oldalon.

    Kérdés tehát hogy találkoztatok olyan online szünetmentessel, ami ha tönkrement az aksi, akkor utána az első áramtalanítást követően aksi cseréig gyakorlatilag egy feszültség és frekvencia ellenőrző berendezésen kívül semmire sem jó papír nehezék? :D

    Még most fogom belepórálni a fenti 2 db aksival, hogy jó-e a megérzésem. Csak az aksikat majd még riasztóban szeretném üzemeltetni utána, azért lettek eredetileg bevásárolva, csak időközben befutottak ezek is. :D

    A kézikönyve időnként furcsa dolgokat ír, nem minden úgy van, ezzel kapcsolatban így fogalmaz:
    "5. A bypass funkció bekapcsolása után, ha az UPS-t csatlakoztatjuk a hálózathoz a készülék
    elindul és bypass ágra kapcsol. Ebben az üzemmódban nincs akkumulátoros védelem."

    Mondjuk a "7.2 Hibaelhárítás" részen is azt írja hogy:
    "Az ups nem kapcsol be az ON billentyű megnyomásakor: Hiba oka: Nincs csatlakoztatott akkumulátor..."

    Csak azt nem értem hogy miért nem engedi át az áramot...

    Ebből feltételezem hogy kínaiak lespórolták a fedélzeti gomb elemet, így döglött aksi esetén nincs ami rávegye a beállítás tárolására.

    A pontos típus tehát:
    SPS MID1000RTI 800w/1000va, 0.8

    Köszi.

Új hozzászólás Aktív témák