Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Volkov

    senior tag

    Sziasztok!

    Apple termékkel kapcsolatos gondom akadt, de még mielött a fikázás beindul, a gond nem a cuccal, hanem a vásárlás helyével: a Media Markt-al van.

    Elöször is:
    Tavaly szeptemberben vettem egy független iphone 3gs-t a Pólus MediaMarkt-ban.
    1 év a gari, de oda csak 3 napig vihetem vissza, garijegyet "Elektro Doki"-s jegyet kaptam, de akkor észre se vettem, nem néztem meg, megvannak a papírok és kész, én abban a tudtaban voltam, hogy hivatlason Apple garit kaptam, ezért nem vettem sufni GSM boltban telefont.

    Most nyáron elkezdett koszolódni a kijelző belülről, s lévén hogy elvileg zárt az egész teló, gondoltam gariba ezt megcsinálják nekem. (elötte nokia-nál simán kipucolták gariba)

    Elektrodokis jegyet megnéztem, fel kell hívni vmi számot vagy net-en be kell jelentkezni.
    Legyen net.
    Nincs Apple termék...
    eh..
    Telefon: hívom őket, végre kapcsolnak vkit, kiderül, hogy ők már nem foglalkoznak Apple garikkal.

    Ok...

    Felhívtam ezek után a Starking-et, mint az itthoni hivatalos szervíz partner egyikét.
    Itt készségesen álltak rendelkezésemre (bár, már az elején furcsálta a telefonos, hogy MM vettem telót, mikor nem is partner..) majd a serial szám bediktálása után kiderült, hogy a szeptemberben vett iPhone-omat májusban adták el Olaszországban, ergo a gari lejárt... :F

    Na most ilyenkor mi a fene van?!

    Visszavihetem a MM-ba, és lehet ott verni az asztalt, vagy ha azt mondják csak Budaörs, akkor nincs mit tenni?
    És azzal mi van, hogy az Apple szerint egy rég eladott telefont kaptam újként?!

    Mérges vagyok bakker :(((

    (közben az még kiderült, hogy az Elektro Doki helyett van vmi új cég akik átválalják a garis cuccokat, de csak Budaörsön vannak, hát esélyem nincs kijutni Budaörsre)

    :)

  • Volkov

    senior tag

    válasz Kobe #6484 üzenetére

    Szia!

    Én is egy web-shopban dolgozom, volt ilyen eset, az atyaúristenig elment a vásárló de végül nem adtak neki igazat.
    Erről végül mi is kaptunk papírt, hogy személyes átvételnél nem él a 8 napos vásárlástól való elallas joga mivel látod amit veszel.
    A távollévök közti szerződés arra vonatkozik mikor 'látatlanul' vásárolsz.
    Külön téma a web-en rendelt és a web-en vásárolt termék.

    Ettől függetlenül lehet próbálkozni :) Lehet nálad màs döntés lesz.

    És egy kis OFF:

    Vannak érdekes részek még a határozatban, pl mi visszaadjuk a vevőnek a posta költséget is ( amit kifizetett mikor rendelt, nem a visszaszallitas költséget!) mert olyat írtak hogy vásárlástól való elallaskor semmilyen kár nem érheti a vásárlót...

    [ Szerkesztve ]

    :)

  • Volkov

    senior tag

    válasz Kobe #6489 üzenetére

    Ha a vevő szerint garizni kell valamit, az megint más tészta, de mindegy. Majdnem minden eset egyedi, teljes rálátás nélkül nem lehet jobban belefolyni

    Én anno monitort rendeltem neten, személyesen vettem át.
    Nem akarták kicsomagolni mert nincs "tesztgép". Mondtam, hogy oké, semmi gond, csak akkor nem veszem meg...
    Egyből találtak egy tesztgépet amire rá lehett kötni ;]

    Ha én lennék a helyedben:
    rendelnék még egy ilyet online, majd mikor megérkezik, akkor össze lehet hasonlítani :DDD
    Átvenni már nem kötelező :))

    [ Szerkesztve ]

    :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés