Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- DPD tapasztalatok
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz Grande Ale #12836 üzenetére
Kérdésed:
"Üdv!
Van egy Samsung telefonom, harmadszor romlott el, csereutalványt kaptam. Nem szeretnék még egy ilyen telefont, nem bízom benne, kérhetem vissza a pénzt, igaz? Az Euronics-ban vásároltam, egyébként a készülék 110000 forint volt, most 75000..."Válaszom:
"Ha nem tudják ugyan olyanra cserélni akkor igen. Egyéb esetben nem kötelesek a pénzt vissza adni."Attix82 válasza:
"Amíg tudják cserélni addig nem lehet más."Az első HSZ részlete:
"7. A Ptk. 306. § (1) a) pontja értelmében hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. A kötelező jótállásra vonatkozó új szabályozás megfogalmaz egy kivételt e rendelkezés alkalmazására vonatkozóan."Itt nem velünk van a baj!
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest