Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27151) TESCO-Zsömle válasza hunnylander (#27150) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Magyarán a Lotus Renault egy/a gyári csapat, míg a maláj Lotus a versenyistálló.

Jól mondom? :))

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#27152) hunnylander válasza TESCO-Zsömle (#27151) üzenetére


hunnylander
őstag

A Group Lotusnak nincs gyári csapata az F1-ben. Nem is volt soha.

A Group Lotus olyan a Renaultnak, mint a Vodafone a McLarennek.

A Lotus konstruktőri név is a Team Lotusnál van. A Group Lotusnak még 1 % résztulajdona sincs a jelenlegi Renaultban, 100%-ban a luxemburgi Genii Capital.tulajdona.

www.HunnyF1.com

(#27153) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Felkerült az f1.com-ra a malaj összefoglaló is.
Majd ehhez hasonlóan linkelek letölthető verziót ebből is meg az ausztrálból is.

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#27154) AMD Power


AMD Power
titán

Ez csak számomra újdonság?

Hangtalanok lesznek az F1-esek a bokszutcában
Elektromos turbót kapnak a Formula–1-es autók

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#27155) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

2011 hivatalos formula1.com összefoglaló videók (HD 1080p mkv):

01 Australia
02 Malaysia
03 China
04 Turkey
05 Spain
06 Monaco
07 Canada
08 Valencia
09 Great Britain
10 Germany
11 Hungary
12 Belgium
13 Italy
14 Singapore
15 Japan
16 Korea
17 India
18 Abu Dhabi
19 Brazil

Frissítve: 2011. december 9.

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#27156) TESCO-Zsömle válasza AMD Power (#27154) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Két turbina lesz, az egyik a motort feltöltő kompresszornak termel áramot, a másik pedig egy generátort hajt, ami az akkumulátort tölti fel

Ha a kompresszor is elektromos, minek két turbina?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#27157) hunnylander válasza AMD Power (#27154) üzenetére


hunnylander
őstag

A mini gőzgépeket egyelőre elvetette a Formula–1...

Haggyukmá'!™ kategóriás cikk.

A hét képe

Nem tudom mi virágzik a háttérben, talán repce, de stílusosabb hátteret keresve sem lehetett volna találni ennél.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#27158) X3B6O0X válasza TESCO-Zsömle (#27130) üzenetére


X3B6O0X
aktív tag

ezt a hsz.-t elmentem valahová, annyira igaz.

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#27159) shteer válasza hunnylander (#27157) üzenetére


shteer
titán

korrekt :K nagyon nagy valószínűséggel repce

..szerintem jónak tűnik

(#27160) shteer válasza X3B6O0X (#27158) üzenetére


shteer
titán

és annyira fa****g :D

..szerintem jónak tűnik

(#27161) TESCO-Zsömle válasza shteer (#27160) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Kösz...

Beléd is... :P

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#27162) #95904256 válasza TESCO-Zsömle (#27156) üzenetére


#95904256
törölt tag

Valószínűleg a kipufogógázok mozgási energijának megcsapolásából annyi áramot sem lehet kinyerni amivel meghajtanák a kompresszort. ( Hiszen a robbanómotorok eleve azon az elven működnek, hogy megcsapolják a kitáguló gáz energiáját... vajon mennyi "energia" marad benne? )

szerk.: Szóval az elsődleges generátor marad, csak most be kell majd építeni egy játékszert is.

[ Szerkesztve ]

(#27163) TESCO-Zsömle válasza #95904256 (#27162) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Az oké, de miért kell kettő?

Miért kell külön az akkunak és külön a kompresszornak, ha utóbbi elektromos?

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#27164) Oliverda válasza Pompi (#27155) üzenetére


Oliverda
félisten

A 2.-ra:

The file you are trying to access is temporarily unavailable. Please try again later.

:F

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27165) Motion_Blur válasza Oliverda (#27164) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Sokat nem veszítesz vele, sajnos az idei összefoglalók elég szürkék.. :(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27166) #95904256 válasza TESCO-Zsömle (#27163) üzenetére


#95904256
törölt tag

Ez tervezésbeli kérdés. Valószínűleg megoldható lenne úgyis, hogy mindkét generátor az akkumulátort tölti és onnan hajtják a kompresszort. Gondolom a Williamsnél már egy kicsit előre gondolkodtak... és tudják, hogyan célszerű megosztani a két generátort. Elképzelhető, hogy az egyik kisfeszültségű ( pl. motorvezérlés, világítás ) a másik meg magasabb feszültségű és / vagy többfázisú áramot állít elő ( pl. kompresszorhoz ).

(#27167) Nowhereman válasza #95904256 (#27166) üzenetére


Nowhereman
őstag

vagy mard a klasszikus megoldás - egyetlen tengelyen a a turbókompresszor és a kipufogógázturbina.

Utánam a kondenzcsik!

(#27168) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Nicolas Hamilton is átesett a tűzkeresztségen:

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27169) shteer válasza Motion_Blur (#27168) üzenetére


shteer
titán

az első mindig emlékezetes :))

..szerintem jónak tűnik

(#27170) P00By


P00By
nagyúr

Láttátok az "új" Ferrarit?(Nem véletlen, h nem linkelek :P )

(#27171) hunnylander válasza P00By (#27170) üzenetére


hunnylander
őstag

Szerencséd, hogy nem linkelted.

Nincs a fotókon semmi új, nem is lehet!

Csak olyan (alkatrészekből álló) autót lehet használni filmezős teszteken, amellyel már versenyeztek, új elemeket nem lehet használni.

Továbbá az abroncs demó; alkalmatlan megfelelő tempó elérésére.

www.HunnyF1.com

(#27172) P00By válasza hunnylander (#27171) üzenetére


P00By
nagyúr

Zsír :D Akkor eddig is magasabban volt a hátsója? Vagy csak szar a kép? :F

(#27173) hunnylander válasza P00By (#27172) üzenetére


hunnylander
őstag

[link]

De felőlem állíthatták magasabbra néhány milliméterrel, pár centiméterrel, ettől még az autó nem lesz új.

Azt is vegyük észre, hogy a fioranói képeken a padlólemez-előke (bib/splitter) is magasan van*, tehát egy kényelmes, biztonsági demótempó beállításon. A bib simogatni szokta az aszfaltot versenybeállításokkal.

*Ez távolról sem Red Bull-rake. Kétlem, hogy bárki is tudná ezt koppintani tőlük. Ez tervezési filozófia. Ahhoz, hogy az az extrém rake működjön, az autótestet és az aerodinamikai elemeket ehhez tervezték és a szélcsatornában is így modellezik.

Amelyik autót nem erre tervezték, arra nem varázsbeállítás az ilyen, hogy csak felemelem az autó farát és ránk szakad a temérdek leszorítóerő.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#27174) P00By válasza hunnylander (#27173) üzenetére


P00By
nagyúr

:R

(#27175) bambano válasza AMD Power (#27154) üzenetére


bambano
titán

toyotánál meg verik a fejüket a falba, hogy a priuson alig kellene faragni, mehetne a pályára... :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#27176) sfdrakex


sfdrakex
nagyúr

A blogomra feldobtam a Formula 1 hősei 10. részét Ronnie Petersonról szól, és a kérések rovat is bővült lapozzatok az aljára :D

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#27177) cyberkind válasza bambano (#27175) üzenetére


cyberkind
félisten

Ez jó ! :K

Paranormal Cocktivity

(#27178) tkesy


tkesy
őstag

Kicsit off téma:

Szeretném a megkérdezni a véleményeteket: szerintetek melyik lelátóról lehet a legjobban élvezni a kanadai futamot?
- Célegyenesben lévőről (Grandstand number: 1;2)
- Senna kanyarban lévőről (Grandstand number: 12)
- L' Epingle -ben lévőről (Grandstand number: 15)
Egyik sem fedett, és mindegyiknél van kivetítő...

Pályarajz (pdf)

Gondolom a DRS zóna a hosszú hátsó egyenesben lesz kijelőlve...

Nos, ki hova venné a jegyét, és miért? :)
A válaszokat előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#27179) -Mike- válasza tkesy (#27178) üzenetére


-Mike-
addikt

L' Epingle -ben lévőről (Grandstand number: 15)
Egyértelmű. Itt látsz belőlük a legtöbbet.

(#27180) Oliverda válasza tkesy (#27178) üzenetére


Oliverda
félisten

Nekem a 12es is szimpatikus.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27181) !Overdose! válasza Oliverda (#27180) üzenetére


!Overdose!
őstag

+1 :K

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#27182) sekli válasza hunnylander (#27171) üzenetére


sekli
addikt

(#27184) X3B6O0X válasza grabber (#27183) üzenetére


X3B6O0X
aktív tag

Fail.

Bár, most belegondolva, a Forma-1-ben is volt már egy párszor, és elvileg itt azért jobb (gyakorlottabb) pilóták vannak, szóval... Ez van, megesik.

[ Szerkesztve ]

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#27185) sekli válasza grabber (#27183) üzenetére


sekli
addikt

Elég fixen csatlakozik, jó sokáig ment vele.

Forma1-ben legtöbbször nem a pilóta, hanem a táblás ember hibája volt, ha elhúzta a csövet.

(#27186) Motion_Blur válasza tkesy (#27178) üzenetére


Motion_Blur
félisten

12-es vagy 15-ös kanyar szerintem is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27187) grabber válasza sekli (#27185) üzenetére


grabber
addikt

Fixen csatlakozik.
Hát eléggé,mert a tartállyal együtt indult el és fél körön keresztül vitte magával,így ha nem is ment bele elég üzemanyag a boxban,a kör felére már tuti belement a kellő mennyiség :DD

X3B6O0X: De itt is előbb engedték fel a táblát :U

(#27188) Qru válasza grabber (#27187) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezért (is) tiltották be a tankolást az F1-ben.

#nincsbennetarcsi

(#27189) hunnylander válasza sekli (#27182) üzenetére


hunnylander
őstag

Az egybehangzó jelentések szerint az autó farrésze magasabbra került

Ez nem igaz.

Megnéztem a képeket és összevetettem a korábbiakkal. Az [fiorano-i] autó nem rendelkezett észrevehetően jelentősebb rake-kel. Sőt még a bib-je is magasan volt, kényelmes demóbeállításon.

Én nem vagyok AS meg Globo, de azt láttam, hogy semmi újat nem láttam az autón meg azt is láttam, hogy kismillió portál új Ferrari képeiről cikkezik, holott azon képeken, amelyekkel ezen hírközlését igyekeztek alátámasztani, semmi új nem látható.

Azóta leesett nekik, hogy nem lehetett új autó a pályán és ezt nem tudták összeegyeztetni a korábbi szenzációs beszámolóikkal, amivel etették az olvasóikat, ezért kreáltak egy feltételezős hírt kérdőjelekkel, tartalma a linkedben.

Az Autosport és Auto Motor und Sport nem cikkezett új Ferrari a pályán témáról. A várható újításokat is csak szöveges infóből ismerhetjük hellyel-közzel, fotók még nincsenek róluk.

Az elmúlt szünetben csak a Team Lotus vitt pályára nyilvánosan új elemeket, legálisan aerodinamikai/egyenesfutási teszten Duxfordban.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#27190) sekli válasza hunnylander (#27189) üzenetére


sekli
addikt

Én hiszek Neked, plusz nem is vagyok annyira fanatikus, hogy a hátsó felfüggesztést hasonlítgassam a két héttel ezelőttihez. :)

(#27191) grabber válasza Qru (#27188) üzenetére


grabber
addikt

Meg,hogy unalmasabb legyen az F1 :U

(#27192) remington2 válasza Qru (#27188) üzenetére


remington2
senior tag

Azért tiltották be, mert akkoriban még a Ferrari nyelve az FIA gyomrában volt (alulról) és ha valami a Szent Tehénnek nem ment, azt automatikusan kivették a versenyből / módosították, ahogy azt a tehenészek óhajtották. Nem véletlen, hogy anno 10 éve egy kocsi is kigyulladt, meg voltak apróbb bakik (mint mindenben, amivel dolgoznak), de mit ad isten éppen a Massa-esettel lett tele a pohár. A Ferrari akkor amúgy is versenyhelyzetben volt, ami nyilván megengedhetetlen egy, a trófeához alanyi jogon ragaszkodó csapatnál, úgyhogy valamit húzni kellett.

/Kicsit olyan a Ferrari, mint a brazil válogatott: zseniális, ha nincs komolyabb ellenfél, akkor oktatnak és gyönyörködtetnek, de ha valaki focizni / versenyezni mer ellenük, akkor nem győznek hüledezni és köpködni, hogy eztígyhogy. Még jó, hogy mindkét csapat ideje lejáróban van: a brazilok padlón, a ferrari szintúgy. Isteni igazságszolgáltatás.

[ Szerkesztve ]

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#27193) sekli válasza remington2 (#27192) üzenetére


sekli
addikt

Kétségtelen, hogy valami (egyszerű) elektronikával simán megoldhatták volna, hogy amíg a cső a kocsin van, ne tudjon elindulni. Biztonságos is lett volna és az izgalmak sem vesztek volna el. (Leszámítva a boxutcában lángoló kocsik okozta izgalmakat.)

(#27194) JColee válasza remington2 (#27192) üzenetére


JColee
őstag

Elég szar ez a duma, hogy a Ferrari miatt tiltották be a tankolást.
Kicsit még erőltesd meg magad. :)

(#27195) cyberkind válasza JColee (#27194) üzenetére


cyberkind
félisten

A Ferrari miatt csak a tesztelést, hiszen náluk 2 privát pálya van/volt fenntartva, azért ez nem semmi ! :K
De hamarosan a Ferrari lesz az új F1 tulajdonos, de jó is lesz majd ! :))

Paranormal Cocktivity

(#27196) Motion_Blur válasza cyberkind (#27195) üzenetére


Motion_Blur
félisten

f1lájv megírta, így lesz! :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27197) JColee válasza cyberkind (#27195) üzenetére


JColee
őstag

Eddig arról volt szó, hogy kedvezni akartak a ferkának a tankolás betiltásával, most meg a tesztelés betiltásával rosszuljártak? Hogyisvanez?
Szerintem mindenki olyan színben látja a világot, amilyenben akarja :U

(#27198) Motion_Blur válasza remington2 (#27192) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Gondolom a 2005-ös szabályrendszert is a Ferrari kérésére alakította az FIA..

Az igazságszolgáltatásról meg annyit, hogy az F1-es történelem leggyorsabb szezonjában úgy verték agyon a mezőnyt, ahogyan akarták. Azóta butítanak folyamatosan, úgyhogy marha nagy elégtétel jóval színvonaltalanabb technikai feltételek között megverni őket.. írom ezt úgy hogy már régóta nem tudok drukkolni a Ferkának. De amit az elmúlt 15 évben letettek az asztalra, azt felesleges utólag mocskolni, nem veheti el tőlük senki. Ugyanez igaz Schumacherre is :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27199) cyberkind válasza JColee (#27197) üzenetére


cyberkind
félisten

Az hogy nem lehet tesztelni, az nekik a legrosszabb, és msajnos meg is látszik az eredményen ! :O :O :O

(#27196) Motion_Blur
Még szép ! :))

Paranormal Cocktivity

(#27200) Oliverda válasza Motion_Blur (#27198) üzenetére


Oliverda
félisten

Tőlük? Akik azt letették arra az asztalra, már régen nincsenek a csapatnál. Meg is látszik.:D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.