- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Megoldások IBS/IBD-re
- Bambanő háza tája
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy korszak vége
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Anulu79 #17583 üzenetére
És gabor9991:
Kézi vákuum pumpával, amin van mérőóra. Vákkumot csinálsz a rendszerben és nézed, hogy tartja-e vagy esik, ha esik, egyenként kell ellenőrizni a csöveket szintén ezzel a módszerrel, egyik végét a pumpára, másik végét befogod.Ezzel tudod tesztelni a turbók vákuum labdáját, EGR szelepeket, mindent, amit vákkum mozgat. Légteleníteni is lehet vele, folyadékot leszívni, és átkapcsolva nyomást is elő tud állítani, nem csak vákuumot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #16329 üzenetére
Fene tudja.
kis használat után mindig csak 12,3-12,4V ez viszont gáz, elveszítette a kapacitását, vagy az accu management bedöglött a kocsiban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest