- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- W11 pls
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoger
tag
válasz littleguy00 #21568 üzenetére
Nekem már újkora óta ilyen a 2007-es 1.25-ös fiestám, nem foglalkozok vele. Most 160ekm van benne. Többnyire akkor csinálja ha nincs túl hideg jellemzően ilyen mostani időben, olyan mintha a vezérlő nem tudná eldönteni hogy mennyi dúsítást adjon a motornak.
-
kalmanchris
tag
válasz littleguy00 #21568 üzenetére
Trafó gyanús.
-
ReFleXx
addikt
válasz littleguy00 #21568 üzenetére
gyertyák mikor voltak utoljára cserélve?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz littleguy00 #21568 üzenetére
Alapjárat állító motor/szelep tisztítás volt? Keresőbe: ford (Te típusoddal pontosítva) idle air control valve, IAC, hasonlók. Youtube videó is biztos van. WD-40 vagy valami karbitisztító és kb 2 csavar az egész leszedése.
A fojtószelep után van egy WC papír gurigaszerű cucc, 2 csavarral és egy vezetékkel. Valószínűleg amúgy ez lesz, hidegen még akad, melegen felpuhul a trutyi benne.
Van még egy PCV szelep, amiről megy egy cső, kettéoszlik és bemegy a szívótorokhoz. Az el tud puhulni, kiszakadni, lecsúszni. Youtube: PCV valve, PCV hose. Ez mondjuk inkább magas alapjáratot okoz. Ezekkel kezdeném. Érdemes még a többi vákuumcsövet átnézni.
Jahm és átállnék a 10ezres olajcserére, ha hosszútávon tervezel vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest