- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Szólánc.
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Satan_Claus #1690 üzenetére
Ha csapágyas lett a hajtókar, az szokott dízeles kopogást okozni ...
-
-v-
addikt
Amúgy a magyar családok kb. felének egyáltalán nincs autója. Semmilyen. Szerintem sokan hálásak lennének ha hozzájuk vágnának egy jó állapotú 2004-es klímátlan 1.4-es kombi Focust.
Nyilván. Biztosan félreérthetően fogalmaztam: a focus 1-et/ebben az árkategóriában autót keresők 99%-a nem 1.4-es fapad klímátlan-t szeretne.
Tudod amikor megkérdezem hol és mennyiért lehet egy jó hamburgert enni, akkor se a legócskább balatoni büfében adott "hambira" vagyok kíváncsi, ami örülök ha nem szalmonellás. Persze lehet valakit az is kielégít, jó neki, ennek ellenére az emberek nagy része amikor felteszi ezt a kérdést nem arra gondol. Persze utána lehet azt mondani, a világ istentudjahány százaléka éhezik, és örülne ha hozzávágnák azt a hambit. -
-v-
addikt
válasz Vesztor87 #1648 üzenetére
Figyelj amugy azzal sincs baj ha valakinek az jo, vesz valamit olcson, uzemamyagszintjelzo nem jo, eszi a rozsda etc. de leszarja es ugyis megfelel neki, eljar vele par evig ... attol meg az nem lesz jo auto, max. neki megfelelo. Attol se lesz jo egy auto, hogy valaki eszre se veszi a hibakat vagy nem torodik vele ... feltengely hulla, raz kicsit gyorsitasnal, kit erdekel, motortarto kuka, picit alapjaraton is razza, hangosabb, azt se tudja az nem olyan kene legyen, kit erdekel ... gatlok mar veget jarjak, szilentek mar cseresek, uttartas kocsit szarabb nem baj jo az, stiftbol atulve fel se tunik, meg mindig jo. Ha megcsinaltatod ezeket akkor meg elkoltesz egy hatjegyu nem egyessel kezdodo osszeget. De mindegy is mondom, a "nem kell hozzanyulni" az emberek nagy reszenek azt jelenti indul reggel. Kicsit ingadozik utana az alapjarat, az is kit erdekel, "ez csak egy focus" ugye, meg megiscsak "ez mar egy 10 eves auto" stb. dumak amik ilyenkor jonnek.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Goose-T #1643 üzenetére
én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van
És így is ennyi minden kellett rá. Meg még fog is. Ez amúgy valóban nem sok, de azért mérhető anyagi teher.
Ha veszel egy lefingottat jó eséllyel annyit kéne rá költeni, hogy tip top állapotban legyen, amennyit már nem éri meg, és a legtöbben nem is költenek .. emiatt aztán ha rohad az úgy is marad, és még jobban rohadni fog csak, ha futómű gatya akkor nem költenek rá 6 jegyű összeget hanem marad olyan, meg az egyéb hibák is ...
El lehet vele járni, de a) elveszik az előnye annak, hogy hűdejó autó a focus, mert lefingottan semmi sem az, b) az már onnan csak tovább amortizálódni fog, ha valakinek ez oké, hajtja pár évig és kidobja akkor nincs ezzel baj. Ja meg a patent állapot mindenkinek mást jelent ám .. valaki eljár kopogó, lógó futóművel, fingja sincs mennyi baja van az autónak, indul reggel akkor jó az, "hibátlan".(#1642) Dorien: az emberek 99%-a nem akar klímátlan, 1.4 fapad focust. Az azért volt olyan olcsó
(#1641) Vesztor87: lehetni mindent lehet, lottón nyerni is. De igazából nem akarok már válaszolni erre mert akkor behisztizik mindenki hogy hátdehátde van olyan is meg ne állítsunk valótlanságot mert az övé is patent és igenis. Az, hogy az emberek nagy része arra kíváncsi, mi a piaci átlag, a reális kockázatok meg esélyek, az mindegy, ha mondasz valami teljesen realitáson alapuló átlagot, ami jól közelíti a piaci viszonyokat, akkor jön pár embertől a hiszti hogy hátde az nem úgy van (gondolom mert akkor elégedettség tölti el a kis lelkét mekkora bizniszt csinált ő annó, vagy nem is tudom .. kezdi sorolni a kivételeket stb.)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #1581 üzenetére
Hat vegulis igaz, ott ugyanugy semmit nem csinalnak
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #1573 üzenetére
Hat ha kb. ugyanugy mennek akkor annak az 1.6osnak valami baja van ...
-
-v-
addikt
válasz westcoastog #1335 üzenetére
ST170
Azzal csak a baj van
-
-v-
addikt
1000-1200 EUR körül már 2004-es Focusokat is lehet kapni
Egy jó 2004-es focus 1-es 800e-1m körül megy itthon, focus 2-esból 2004es picit drágábban. Kint sem olcsóbb ami jó állapotú. 1000-1200 euróért egy nagy szart kapsz nem értelmes focust .... biztos marha jó vétel lehet valami 3 autóból összehegesztett darab
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz westcoastog #1323 üzenetére
Hát a sierra ... azt mondom hogy az is jó helyen kapar
-
-v-
addikt
válasz westcoastog #1320 üzenetére
Jó az, jó helyen hajt az is
-
-v-
addikt
Ha a szelepszar szimering a baj es ennyi olaj fogy, akkor azt tudod ellenorizni, az mar hosszu motorfekes menet utan fustolni fog ... martonhegyin ha jovok le a hegyrol kettes motorfek vegig, ott az aljan ha a gazra lepek dobja a keket enyem is.
Ha elfolyik vagy szivarog valahol azt meg latnod kell valahol ekkora mennyisegnel. Harmadik opcio hogy a dugattyugyurunel megy el ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kephamos #1241 üzenetére
Na megint indul a ki mond nagyobbat ... (kisebbet).
Hegyrol lefele motorfekkel meg 0-t ir ki a fedcomp, igen .... most hogy lattal mar 3-4 -et kiirva amikor hatszellel negyedgazzal 80-al csorogtal... tankolastol tankolasig megnezem hogy jon ki az a 3-4 -es atlag orszagutra (sehogy). -
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #1143 üzenetére
Itt szerintem érdemes körülnézni
(#1149) DeFranco : uramittmindenfeszes
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz radi8tor #1059 üzenetére
Mondjuk az ilyen agyonhypeolt markafanatizmus az amugy is messze van a Fordtol ... nem is baj. De emiatt nincs is akkora mozgas mint egy vw vagy honda haza tajan. Lassuk be hude izgalmas vagy erdekes autokat eleg regota nem csinal a Ford .. a klubban is kb. a focus 1 idejen volt elet.
-
-v-
addikt
válasz TripleB #1054 üzenetére
Speckó alapján többet tud azért mint a gyári Ford. Meg full synthetic ... nyilván jobb amúgy, magasabb nyírásállóság stb. Most az, hogy évente 10k vagy 16.8k az olaj.. ennyit megér nekem, tényleg eléggé gyepálom az autót, folyton az volt az érzésem valami komolyabb full synthetic kéne azért bele
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Jó csak sokan csere után mondják hűűű ezzel vagy azzal mennyivel halkabb ... persze mert friss olajcsere után mindig halkabb Ha ugyanúgy a gyári Ford menne most bele akkor is halkabbnak hallanád. Igazából a friss új Ford olaj után kéne belerakni a jót, hogy akkor is annyira eget rengető-e hangban a különbség
20e-ig amúgy semmit nem hagyok a sajátomban, mert indokolt a korábbi csere.
Sok a város is, amikor meg nem akkor meg kapja az ívet meg mókázgatok is
Azért is váltok Motulra.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nem azért de az enyém új kora óta csak a Ford olajat kapja, mindjárt 300k van benne, ráadásul az első 200e km-en 20e-renként volt cserélve csak az olaj ... és 7e-ig forog ha kell ha nem Aztán köszöni szépen jól van. Olyan nagy baj nem lehet ezzel az olajjal akkor Most váltok Motulra, meg nálam már 10e-renként van cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Atlantis #1012 üzenetére
bonyolultabb és több a hibalehetőség
Összvissz erről az egy nyomorult változó vezérlésről beszélünk Másban nem bonyolultabb, ennek leírtam mi tud lenni a hibája, és mekkora eséllyel.
Ha alacsony a futott kilométerek száma
Épp ez az, tehát találsz egy patent, keveset futott autót, és emiatt otthagynád, mert ez az 1 hibája tud lenni pluszban? Max. 100e forintból orvosolható, HA előjön (ha még nem zörög akkor soká lesz, HA egyáltalán előjön).
Inkább választanál egy 2x annyit futott sima 100 lovas gépet, a kevesebbet futott, erősebbet meg otthagynád csak emiatt? Csak mert egy többet futott, rosszabb állapotú autónál hipp hopp több tud lenni mint 100e, amit ráköltesz, ha nyúlni kell ehhez ahhoz.
Én luxusnak érzem ezt a magyarországi használtautó piacon, de persze mindenkinek egyéni döntés ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Zoli1222 #1009 üzenetére
Ne hallgass a butaságra, megbízható jó motor a 115 lovas, annyit hallgass meg a vezérlésmódosító nem zörög-e indítás után hidegen alapjáraton, ez a korai példányokat érintette, viszont azok nagy részén már ki lett cserélve, szóval többet nem lesz gond vele, ami meg újabb szériás az eleve jóval jött, és azért nem lesz.
Eleve kicsi az esély belefutni, de ha még meg is hallgatod és nem zörög akkor jó vagy.
Más baja meg nincs, cserébe jobban megy mint a sima 1.6-os. -
-v-
addikt
Ezt nem tudom sajnos, ők jó szerviz, járnak hozzájuk messzi földről is
Ha nagyon nincs ötleted és rászánsz egy szabadnapot meg némi benzinpénzt akkor előzetes egyeztetés után hozzájuk fordulhatsz.Na hát ez az, hogy hova lesz az olaj! Elégne a motortérben? Gyűrű probléma?
Szelepszárnál ennyi olaj nem tud elmenni, azt kizárhatod. Ha nem hengerfejes akkor vagy elfolyik vagy elég,
előbbit ekkora mennyiségnél látnád, ha emelőn körülnézel az autó alatt és úgy se látsz semmit akkor a második. Próbáld ki magas fordulaton füstöl-e. Kérj meg valakit menjen mögötted, és tekerd meg tiltásig padlón, hogy van-e füst. Ha a gyűrűnél megy el olaj, és lightos használatnál is ilyen mennyiségben, akkor ott fordulaton már lehet lenne füst ...Mindig is ette az olajat a Ford Focus. 2 ilyen volt a cégünknél, amiből az egyiket meg is vettem, amivel jártam korábban. Mind a kettő mindig zabálta az olajat kezdettől fogva
Furcsa, sose hallottam még ilyenről, ez nem opel hogy kezdettől zabálja
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Elvileg olyan motort amivel szerelték bele lehet rakni, de ha nem azonos a motorkód drága meg bonyi papírozni tudtommal, de ebből ne csinálj gondot, mostantól +5k egy műszaki aztán heló, a rendőr nem fog neked a motortérben hajolgatni, hogy nem az a motor van benne nyugi ... ne papírozd le ..ha találsz olyat ami belemegy hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz jozsi252 #730 üzenetére
A projektorról van leégve a foncsor, ha le van, sajnos azt kívülről nem tudod megmondani ...
nagyjából a dolog menete annyi, cserélsz egy izzót, és sok helyen tudnak fényerősséget mérni, ha csere után se lesz a 3000 lumen környékén (vagy nem tudom mennyit tud a gyári xenon, ennyi rémlik kb. de azt majd ott tudják), akkor sajnos egyértelmű ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz jozsi252 #722 üzenetére
Igen 6 év alatt már gyengül az izzó is ... sajnos a foncsor is feladja egy idő után, nekem teljesen le volt már égve a projektorról Nem tudom mikori évjárat az autó, de legjobb estben is 7 éves már, sajnos a xenon ilyen, lassan aktuális lesz a foncsor kérdés is. Gondolom abban is hella a gyári xenon. Sajna megnézni csak úgy tudod, ha szétkapod a fényszórót, ami nem egyszerű, ragasztva van, melegíteni kell meg ilyenek. Próbálj be egy izzó cserét (nem olcsó az se), ha utána se látsz úgy ahogy szeretnéd, akkor sajna egyértelmű.
Bratyó cégesében a vatta új xenon.. atyaúristen hogy világít az enyémhez képest -
-
-v-
addikt
Igaz, hogy a motorcraft a gyári beszállító sok mindenből, de többnyire ami gyári cucc tőlük, az Ford márkanév alatt fut, és sokszor nem ugyanaz (a minőség), mint amit motorcraft márkanév alatt futtatnak. Pl. fékpofát ne vegyél soha motorcraftot
Focus 2-ben a műszerfal tetejét leszámítva (ami értelmes anyag) minden szar. A 4 ajtó borítása botrányos igénytelen kopogós, hátul még kényelmetlen is, mert az ajtóbehúzó miatt nem tudsz kényelmesen könyökölni meg kinyújtani a kezed. Elöl is csak a műszerfal felső része jó, fölötte alatta már kopogós igénytelen, szar illesztésekkel. Az 1-es focus ebben is sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #685 üzenetére
Nem leszel, itt is volt mindketto, egyetertek.
-
-v-
addikt
válasz hurenzon #494 üzenetére
Úgy hogy 240e km az élettartama az olajban futó vezérműszíjnak - nincs csereperiódusa.
Nyilván lehet amúgy cserélni utána, horror áron, meg jó eséllyel addigra más is cserés szóval 240e után gazdasági totálkár 3 henger biztos kinyírja a bakokat, közvetlen befecskendezés miatt az is lekormolódik ...
fordfocus.hu-n többeknek van, ott informálódhatsz.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz radi8tor #484 üzenetére
Xenon sok évet, de úgy 4-5 környékén azért elkezd fáradni, egyre gyengébb és kékebb lesz a fénye ...
Na meg a foncsor is szétbaxódik egy idő után.(#486) DeFranco: a nightbreaker plus meg a megalight ultra azok tényleg egy picit jobbak, látni a különbséget, mondjuk azért nem annyira átütő Cserébe élettartamra fele amit bírnak ..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Így végül a Cool Blue mellett döntöttem. Ez egy picit mindenben jobb - erősebb - mint a standard
Bár végülis a gaggyer H4-nél tényleg jobb
Szerintem nagyon nem érdemes ezekkel sakkozni, minimális a különbség.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ja szervizbe be, legyen meg az olajcsere, es a) vagy en mondom (plane viszem) mit rakjanak bele b) megkerdezem mit raknak bele ... ha markaszerviz es nem mondtal semmit akkor a gyarilag eloirt ment bele, 5w30as ford. Ha szomszed ezermester pistabacsi cserelte, akkor kerdezd meg ot ...
Hutoviz passz, toltsd fagyalloval utan aztan rendszeresen nezd hol szivarog.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest