Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Fogyjunk le! (téma lezárva)

Hozzászólások

(#601) DaSilva válasza Den (#600) üzenetére


DaSilva
senior tag

'és a szervezetnek zsírra is züksége van pl az emésztő nedvek megfelelő emésztőrendszerbe ürüléséhez'

márminthogymicsoda?

huss, fohászom száll feléd

(#602) Agyzuzo válasza Den (#600) üzenetére


Agyzuzo
addikt

Könyörgöm, ki mondta hogy a tej a zsír miatt gáz??? A tej a TEJCUKOR miatt szar, amit a felnőtt szervezet KÉPTELEN megemészteni!

Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::

(#603) Den válasza DaSilva (#601) üzenetére


Den
veterán

hát konyhanyelven (merthogy csak érdeklődő amatőr vagyok nem szakértő) de a zsír (zsírsav?) váltja ki egy olyan hormon termelését amitől a az epehólyag meg a hasnyálmirigy vezetéke öszzehúzódik és az emésztőrendszerbe üríti az emésztőnedveket.

egész biztos van amit rosszul írtam, évekkel ezelőtt olvastam (vagy tévébveb láttam) egy orvos biológustól aki az emésztéssel foglalkozik vagy harminc éve, remélem a lényeg azért érthető

www.simson4t.hu

(#604) Den válasza Agyzuzo (#602) üzenetére


Den
veterán

te írtad :)

''A tejtermékek alapvetően zsírosak vagy cukorsak és mellé lassítják az anyagcseréd! Hát kell ez neked?''

persze fölháborodásod olvasva, most hirtele felötlött hogy hozzáadott zsírra is gondolhattál, akkor sztornó :)

Anyit azért kötözködnék (bár lehet ezt is megbánom :) ), hogy ha az emberi szervezet képtelen megemészteni a tejcukrot, akkor hogy lesz tőle szééép zsíros malacka :)
(itt az (általam vélt) ellentmondásra utalok, nem a tejcukor emészthetetlenségét vitatom)

www.simson4t.hu

(#605) joey7 válasza Agyzuzo (#599) üzenetére


joey7
őstag

oké, de legalább utána egyél vmit! :)

(#606) Agyzuzo válasza Den (#604) üzenetére


Agyzuzo
addikt