Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • micafighter

    nagyúr

    válasz _drk #122370 üzenetére

    Szó sincs ilyesmiről. Egyszerűen annyi a helyzet, hogy a mikrotranzakciok egységnyi befektetett tőke kétszer annyi profitot hoz, mint ha azt a tőkét játékfejlesztésbe fektetnék. Vagy egyszerű, konyhai nyelvvel élve: a mikrotranzakciokban több pénz van. Az Electronic Arts pénzügyi jelentésében ez egyértelműen látszik.

    Ha megnézed ugyanezeket a jelentéseket, látszik, hogy az említett kiadó kiadásai csökkentek az elmúlt években.

    Akkor milyen költségek növekedtek? Nem a nettó, hanem az egységnyi?

    Ez miért érdekelje a végső fogyasztókat (jelen esetben játékosok), hogy hogy alakul a kiadók/fejlesztők nyereségessége?

    Kiskereskedelemben dolgozok, hidd el a vásárlókat nem érdekli mit mennyiért szerzek be (vagy milyen/mennyi költségeim vannak) miért is érdekelné őket? Őket csak az érdekli, hogy ők mennyiért tudják tőlem megvenni.

    Csupán ritka a vásárlókkal őszinte CEO, igy nem mondják azt, hogy sokkal több pénz van a mikrotranzakciokban, akkor minek fejlesszünk több játékot? Jobban hangzik, hogy ,,a játékfejlesztés drága".

    Az igazsághoz közelebb áll a befektetőknek szánt tájékoztatók, ahol kiderül az is pl, hogy EA többet keres mikrotranzakciokbol, mint játékfejlesztésből.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés