Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- New Game Blitz - 2024
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- leslieke farmerzsebe
- Szólánc.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VoidXs
nagyúr
válasz Callisto #57969 üzenetére
A latency nagyon bonyolult téma, de általában (automatáknál mindig) az EQ nem jár annál többel, mint ami a fizikai távolságok miatt kell. A szűrők nagyjából mindenkinél minimum fázisúak, egyedül a Dirac más a teljes fáziskorrekció miatt, de a nearest neighbor brute force se egy vészes dolog. Emiatt nem gáz, ha egy EQ APO-ba égetsz egy mezei bufferelt delay-t, az nem megy a filterhossz kárára, ami amúgy is elég nagy. Az MPS mindig belépő, az export hosszt az egekbe is tolhatod, de lényegi változás csak a crossover pont körül lesz, mert a Cavern tud igazi brickwallt.
Késleltetés akkor van, ha kikapcsolod a zero-delay filter generation-t. Ekkor a fázis garantáltan változatlan, viszont itt a pre-ringing lesz szívás. Szerintem abszolút nem éri meg ezt használni, csak hát nagy a fázisfétis hifis oldalról, nekik van csak, ott meg amúgy is mindegy a késleltetés. Egyébként az MPS fázisa olyan szinten lapos, hogy esélytelen bármi problémát okoznia. Matematikailag egy instabil dolog, viszont annyira távol vannak a zérusai problémák okozásától, hogy önbizalomból egyszerűen semmi védelmet nem tettem be rá. Ha a Cavern fázishibát vétene zero-delay filtergenerálás közben, egyszerűen összeomlana. Statisztikailag bejött, sosem kaptam ilyen hibajelentést.
#59792: Egyszerűen annyira lehúz minden mást, hogy marad headroom, ezt viszont az erősítőnek vissza kell húznia master-en. Maximum zaj lesz az ára, de vedd figyelembe, hogy a Cavern PC-s hangkártyákhoz készült, ott a zaj közel nem akkora probléma, mint AVR-en, nálam például 20 dB-s gainkülönbségek vannak. A filterek pedig 32 bitesek, az EQ APO 64-en számol. Ez -600 dB FS-ig pontos, legyen bármi.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Mi is az a HTPC?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- LG LCD és LED TV-k
- Debütált a Honor Magic7 RSR Porsche Design
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vírusirtó topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest