Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qltsar

    veterán

    válasz AnonymusX #1067 üzenetére

    Köszönöm a választ!

    Van egy rész, ahol 15 nap után elvileg tájékoztatniuk kellene a szervizelés folyamatáról.

    Az a baj, hogy nem találtam releváns információt, hogy ezt mégis mitől kellene számítani?

    Dátumok szempontjából jelenleg így állok:

    Dec 27 - RMA készítés.
    Dec 28 - Futár elvitte - 17 napja
    Dec 30 - Szervizbe érkezés: "Értesítünk, hogy az általad javításra küldött, #1234567 RMA számmal ellátott termék beérkezett és #987654számmal regisztráltuk a szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát és javítását." - 15 napja
    Jan 2 - Logisztikai beérkezés: "Logisztikai csapatunk megkapta a meghibásodott termékedet, melyet továbbítottunk a javítószolgálat felé. Szeretnénk tájékoztatni, hogy háztól-házig garancia szolgáltatásunk igénybevételével a teljes szervizfolyamat időtartama 30 napra is kitolódhat." - 12 napja

    Utolsó két dátumhoz tartozó leírás elég érthetetlen számomra, hogy szervizből miért mászott el egy logisztikai csapathoz, akik továbbították a "javítószolgálat" felé.

    Köszönöm :R !

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés