- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- total90: SSD és HDD árak 2026-ban – most kell vásárolni, vagy várni 2028-ig?
- Lalikiraly: Commodore The C64, Ultimate
- Meggyi001: Hol szálljunk meg Párizsban?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Doky586: SecureBoot kulcsok frissítése (2026 nyara)
Aktív témák
-
Racecam
nagyúr
válasz
Szekkancspet
üzenetére
Van már egy ELTE-s topic ''Jár valaki az ELTE-re a PH!-sok közül?'' [link] szerintem itt elfér a Te kérdésed is, ezt zárom.
-
Szekkancspet
csendes tag
Sziasztok!
Szeptembertől fizika szakos hallgató vagyok az ELTE TTK-n. Habár azt mondják, az első hetünk csak arról fog szólni, hogy ilyen dolgokról okítanak minket a felsőbbévesek, de én nem bírom megállni, hogy néhány kérdést már most föl ne tegyek. Elsődlegesen a kajálás érdekel: van valamilyen egyetemi étterem ahol kedvezményesen tudunk élelemhez jutni, vagy mindenki úgy oldja meg ahogy tudja? Aztán a sport: Mennyire működik ez a sportösztöndíjas rendszer? Szokott indulni minden kategória minden évben ami meg van hírdetve, vagy csak úgy elvétve egy-kettő? Kollégiumi testnevelésre csak kollégisták jogosultak? ( Vagy esetleg van benne valami reggel futkározás és ezért csak ők tudják összehangolni a hétköznapjaikkal? ) Pontosan mekkora az a kedvezmény a támogatott uszodákban és az Astoria Fitness Centerbe? Körülbelül mennyit fogok könyvekre+jegyzetekre költeni, hogyha nem vagyok kollégista?
Mindig érdekelt továbbá, hogy hogy van ez az órarend-összeállítás. Egy órát többször lead a tanár, és én eldöntöm hogy a 3közül melyikre ülök be? Vagy csak azt tudom megválogatni, hogy melyik tárgyakat veszem föl?
( És persze érdekel minden más hasznos információ a gyakorlati életet illetően a ttk-n )
Köszönöm a válaszokat!
Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hálózati / IP kamera