Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Jacktor #34103 üzenetére

    Én a Vulture-omig tartottam dokkolót, mert nem egy Sidewinder bánta a kezdeti bénázásaimat, Cobrával összehoztam egy sikertelen felszállást Bi-Weave shielddel (elmértem a kijáratot boostolva), Viper MKIII-at meg egyszer földhöz vágtam egy 1.4G-s bolygón. Vulture balesetét meg már írtam (landing gear helyett boost), ott mondjuk spórolhatta, volna 700k-t, ha rakok vissza energiát systemre - meg ugye a kis pánik, hogy 400m/s sebességre gyorsul a hajó a 20m-re levő landing pad felé :D

    Dolphinnal tanultam meg rendesen leszállni, ott bennem volt, hogy 1) nem fért be a fuel scoop miatt, 2) utasokat nem kellene riogatni. Pár utazás után meg a Vulture-ból is kiszedtem.

    @Micsurin: Kezdőknek azt mondom, hogy azért menjen nyugodtan az automata dokkoló, legalább látja, hogy mit csinál a gépezet, mi a helyes, utána lehet gyakorolni outpostokon és research facility-ken, majd station-ökön. Alap bárkákon úgy se foglal el semmi értelmes modul helyét, újszülötteknek minden vicc új, szépen lassan ráér kitapasztalni az egyes modulokat. Mondjuk scanner, FSD Interdictor, fuel scoop rendes használata, rendes manőverezés, hatásos bolygóra szállás, stb. Én például ma reggel tanultam meg SRV-t vezetni, mert muszáj voltam ként szerválni valahonnan. Limpetekkel most fogok kísérletezni, ha elérek birodalmi űr határáig (és megvan az engieneer fejlesztésem).

Új hozzászólás Aktív témák