Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#746) janos666 válasza leviske (#736) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Közben visszaváltottam DX 11-re.
Egyrészt gyorsult az utóbbi hónapokban az AMD DX11-es driver-e, másrészt gyorsult maga DX11 is a Win10-el, így alaposabban megnézve nálam viszonylag gyors (4 magos Intel SB) CPU-val gyakorlatilag nincs is kimutatható teljesítménytöbblet Mantle-el DX11-hez képest. (Mikor legelőször próbáltam gyorsan lemérni pár jelenetben, akkor kicsit gyorsabbanak tűnt, amit elhittem, mert ezt vártam elméletből és a korábban látott netes benchmarkokból is.)
Ugyanakkor Win10-en és új AMD driver-ekkel hibásan működik a Vsync (nincs tripple buffering mód, így 60-ról 45 helyett rögtön 30-ra ugrik vissza és hamarabb teszi mint kéne, ugyan azon a kimerevített jeleneten, ha Vsync nélkül van 62-63fps, akkor ez Mantle+Vsync mellett máris fix 30, DX11+Vsync viszont még 60, esetleg véletlenszűen belengve 45-re; amúgy pedig rengeteget kéne butítani a képet, hogy abszolút atom stabil 60fps legyen, nagyon tág skálán mászkál jelenettől/környezettől függően, így kell a tripple buffer...).
Így oda-vissza kapcsolgatva egyenesen fejlődésnek tűnik visszatérni DX11-re. :DDD
A pályabetöltések is gyorsabbak (még olyankor is, ha már cache-elve van a mantle shader egy map-hez; ami viszont tényleg látványosan lassú, mikor először készül el és DX11-nél ilyet ez a motor nem is csinál, hogy előre forgat és lemezre ment shadereket, vagy nem feltűnő időben, csak Mantle-nél).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.