Hirdetés
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- MasterDeeJay: Egy nem átlagos Asus videókártya (GTX950M 2GB GDDR3)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Graphics: Telefonvásárlási kálváriám....avagy clickbait cím: Horror a hardveraprón
- Gurulunk, WAZE?!
- Szellem.: ATK Blazing Sky X1 V2 Extreme 2.0. Tényleg 2.0-a!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lupus39
csendes tag
Helló fórumozók..
Ezt tettem fel: CC AB 86V M758A 20130823 v1.1 RS egy tetszhalott DPS dream7 tabletre..Elindul vele,
de az érintőképerny 2 helyen is reagál,és egyik sem az érintés helye...Mi itt a baj,és mit tehetek a
szervizen kívül..Azt nem kívánom,mert annyit szerintem nem ér..
-
Tomeehun
csendes tag
Üdvözlet!
Szeretnék segítséget kérni DPS Dream 7 tablet hibakeresésében! Kaptam egyet javításra, még kezdő vagyok kicsit a témában. Az a hiba jelenség, mikor bekapcsolom beadja a boot képeket, majd mikor az Android felirat következik ott megáll és csak tölt majd egy idő után kikapcsol, ha USB-n keresztül csatlakoztatom PC-hez ugyan ez a jelenség van és a PC-s sem ismeri fel a tabletet. A tulaj azt mondta, hogy egyszer már volt javításon azután egy darabig ment majd ismét megállt, de azt nem tudom, hogy akkor milyen hibával került szervízbe. Ha valaki találkozott már ilyesmivel és tudna egy kis irányt mutatni azt megköszönném!
-
attyla999
csendes tag