Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz hajbazer #753 üzenetére

    meglévő Ügyfélkapusokat is visszalökünk a papíralapú ügyintézésbe.

    Engem a MÁV is visszalökött a következőképpen:

    IC jegyvásárlás: Elővételben véve olcsóbb, mint az indulás napján.

    Régi rendszerben online meg tudtam venni a honlapjukon mondjuk este 11-kor, adtak egy kódot, és mikor mentem a vonathoz másnap, csak átvettem az automatából a jegyet a kóddal. Adtak 5% kedvezményt is.

    Új rendszerben nem tudom online megvenni, mert egyrészt nem nyomtatok, másrészt nincs okostelefon, ezért előző nap el kell mennem az automatához, hogy az automatából megvehessem. Már 5% kedvezmény sem jár.
    + az automatából nyomtatott jegy használhatóságáért ők felelnek, míg a másik két esetben én felelek. Ez nagy különbség!

    Az már csak olyan "hab" lenne a tortán, ha ezeknél is kitalálnák, hogy kevesen használják az automatákat, ezért megszüntetik őket.. Taps, lehet járni megint a pénztárba, ha lesz ott még egyáltalán dolgozó.

  • Doky586

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz hajbazer #753 üzenetére

    Nem sok. A személyes ügyfélszolgálat nem szűnik meg. Valaki oda is mehet.

    <1% azon emberek aránya akik telefonján nem fut el a Google Authenticator és még havonta se kerülnek wifi közelébe.
    A dáp ezen felül nem nyújt nekik jelentős előnyt.
    Tehát az utóbbi 15 év (?) telefonjai megfelelnek. Használtan vettek is a digitális ügyintézéshez. Az app csak kényelmi funkciókat ad (pl időpontfoglalás) mást nem.

Aktív témák