Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz brd #6135 üzenetére

    tegnap bejelentettem, eddig csak úgy jelentettem be, hogy megvolt ugyan a garantált minimum, de kurva lassú volt, tegnap este már határozottan hibaként, mivel volt, hogy csak fél mbit volt a feltöltés. Várom, mi lesz az eredménye, mivel kicsit felhúzták ma az agyam - t-hometól akartunk számhordozással telefont áthelyezni, erre ma telefonált digi, hogy leállították a kérelmet, mert a 2 rendszerben (t-home-digi) nem egyezik a két lakcím. Na felhívtam t-homeot is, címellenőrzés, felhívtam digit is, ott is egyezik a cím, de persze nem tudnak mit csinálni, mint továbbítják, kivizsgálják, és újra elindítják a procedúrát....na kösz, cska közbe 2-3 hétig nuku telefon majd, én meg már 2 ezret basztam el az üszire........nem tom, ilyen peches vagyok, minden net-tv-telefon beüzemelés ilyen rohadt nehézkesen ment

    Amúgy a switcheket emeletenként helyezik el, vagy van valahol egy főelosztó a házba bejövő optikán ? Mert az emeleten mi vagyunk az egyetlen előfizetők, házban sincs fél tucatnál tucatnál több szeirntem

Aktív témák