Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • J0shu4M1ll3r

    senior tag

    válasz ferob #25179 üzenetére

    Kis előrehaladás történt az ügyben.
    MA betelefonáltam megint, hogy lassan letelik a 72 óra de még semmi hívás nem történt. A sebesség továbbra is a töredéke. Ekkor közölte a hölgy, hogy már le is zárták az ügyet hálózati hibával, mert a lépcsőházban volt a gond, de azt ő is furcsállta, hogy nem kaptam hívást.
    Most írtam egy e-mailt és csatoltam hozzá a mért sebességeket, de ennek a kivizsgálása szintén 72 óra.
    Na most őszintén, minek akkor nekik a számom, ha úgyse hívnak??? Elvileg most az e-mailra mindenképpen válaszolni fognak. Hát kíváncsian várom.
    Ja és a mostani hölgy meg valami olyat mondott, hogy a ZTE az nem is kötelező, jó bármilyen router ami kezeli a gigás netet. Nem akartam már ebbe is belemenni, hogy akkor most mi van? Elvileg nekik kéne adniuk, mert van telefonom. Na mind1.
    Amikor átrakta a nagyobb csomagba akkor se hívtak, amikor elhárították a lépcsőházi hibát akkor se. Kész kabaré. És elvileg fizetek egy szolgáltatást ami után nekem kell futnom. Pedig eddig nem volt velük gond.

    szerk: Kértem külön laptopos vizsgálatot is, de valahogy az is eltévedt az éterben...

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz ferob #25179 üzenetére

    Ha vissza olvasol, akkor már ez nem álja meg a helyét, hogy nem lehet telefonálni ha másik routert használ, mert egy plusz swich használatával már megoldották, hogy lehessen használni mind a két routert, és a ZTE-ben le kell tiltani a PPPoE tárcsázást, az csak a telefont adja.

Aktív témák

Hirdetés