Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz [Prolixus] #225 üzenetére

    Ha a mai játékipari trendek tükrében vizsgáljuk a dolgot igazad van, de ez nem csak a Deus Ex sorozatot juttatta oda, ahova.
    IAP, DLC, early access, előrendelői kampány, season pass. Ezek olyan fogalmak amelyeket akkoriban nem ismertünk, de ha léteztek volna, ugyanúgy vágták volna haza a játékipart, ahogyan az napjainkban is történik.

    A Deus Ex mint játéksorozat viszont már az Invisible War-al elég mélyre jutott annak idején, sőt. Azóta én úgy érzem hogy csak felfelé tartunk, bár a Mankind Divided-el nyilván én sem játszottam még. De sehol nem olvastam még olyat, hogy az Invisible War-nál rosszabbul sikerült volna.
    Az Invisible War-t pedig ugye az első játékot is fejlesztő csapat készítette. Mivel még nekik sem sikerült megugraniuk az első játékkal felrakott lécet, így én nem is reméltem, hogy bármi jó is kisülhet abból, ha teljesen új csapathoz kerül az IP.
    És bár természetesen nem is ugrotta meg a képzeletbeli lécet a HR sem, szerencsére mégis egy korrekt, élvezetes játék lett belőle. A Deus Ex hangulat megmaradt, ahogy a komplex sztori, és a változatos játékmenet is.
    Amúgy az IW játékideje is 20 óra körül volt emlékeim szerint, bár én egyszer játszottam csak végig, nem emlékszem pontosan.
    Ez 2004. elején volt, az viszont megmaradt hogy csak azért vettem egy szar Geforce FX5200-at, hogy el tudjam indítani a játékot, mert kellett hozzá a shader model 1.2 talán :D

Új hozzászólás Aktív témák