Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • borsjani

    csendes tag

    válasz davenport #394 üzenetére

    Szia!
    Köszi az infókat. Minnél több fórumot olvasok, egyre elszomorítóbb szervíztapasztalatról számolnak be a fórumtársak. A böki az, hogy egy Inspiron 6000 - úgy gondolom nem a konzumer gépek alja - hazai áron Br 380 E-ért - ha jól emlékezem alaplaphibára vezették vissza a memóriakártya problémát-ilyen hibákkal jön le a gyártósorról. És a szervíz ilyen lazán kezeli ezt.
    Ha megemelném a lécet és Latitude-re szavaznék ugyanez a szervíz áll a háta mögött.Kérdés persze, hogy a DELL üzleti vonala mennyivel több? Az ára jóval.
    Lehet, hogy vigyázó szememet nem a DELL -re vetem.
    Off
    A HP-vel kapcsolatban is hasonló ''jókat'' olvastam.
    Még nem adom fel, hátha valamelyik márka jobban istápolja a kínai gyártókat.

  • Atlantis

    veterán

    válasz davenport #394 üzenetére

    Az egyedileg konfigurált gépekhez, sőt szerintem alapból egyik Dell noteszhez sem járnak alapból a Recovery CD-k, csak a rejtett partíció van, mint az IBM-nél. Az, hogy Magyarországon így forgalmazzák, az a disztribútornak, vagy fogalmam sincs kinek egy józan döntése alapján van így. Kint asszem 5€ felára van.

    Ezt csak azért írom, hogy nem is biztos, hogy jogosan reklamálsz a CD-kért és ha elküldik neked postán, azt nem is biztos, hogy megérdemled. :) (bár azt hittem, a külföldi posta gyorsabb, mint a magyar :) )

    Az utsó bekezdéshez meg: szép volna, csak hazánk még a Dell szerint sem Európa része és kétlem, hogy ide is szállítanak, vagy ha igen, akkor horror áron. :(

    Amúgy sajnálom, hogy gondod van a géppel, az első nekem is full pixelhibás volt, de kicserélték és ezzel azóta nincs semmi gond(remélem, nem is lesz).

Új hozzászólás Aktív témák