Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz GIJoe #48619 üzenetére

    A Hajdú Volán folyamatosan újította a buszparkját, az összes Volán társaság közül nekik volt a legfiatalabb a járműparkjuk. És a meglehetősen vegyes összetétel ellenére messze olcsóbban üzemeltethető volt, mint a mostani egységes DKV-s "Volvo" járműpark. (Idézőjelben Volvo, mert ahogy a szólókat a bαszbusz összegórálta, az finoman fogalmazva is szánalom. Nem is csoda, hogy azóta kicsit csődbe is mentek. A csuklósokkal töredéknyi probléma van, a lengyelek tudják hogyan kell buszt gyártani. És akkor még egyesek olysmit terjesztenek, hogy a csuklósok olyan rossz minőségűek, hogy a Volvo nem engedte meg, hogy feltegyék rájuk a logoját. Ehhez képest ott van mindegyiken. Inkább az az égő nekik, hogy a szólókon fent van.)

    Ráadásul az egész ahogy itt működik katasztrófa. A buszok ugye nem a DKV tulajdonát képzik, hanem az InterTanket-ét. A DKV átalánybérben bérli őket, részben függetlenül a futott kilométertől. Azért csak részben, mert az átalányt akkor is ki kell fizetni, ha a buszok ki se mennek a garázsból. Viszont ha a szerződött kilométert túlteljesítik, akkor kötbért kell fizetnie a DKV-nak. A minimum költségek miatt kellett tavaly elkezdeni a trolipótlózást, ugyanis a kilométer nem volt meg, csak a költsége. Ez mára odáig fajult, hogy a járatritkítások miatt már ezzel együtt is alig van meg a kilométer. A trolik viszont a DKV saját tulajdonában vannak, szóval tök ingyen elrohadhatnak a Salétrom utcai telepen. (És a jelek szerint ez is lesz a sorsuk.)

    Nem véletlen, hogy a DKV az utóbbi két évben bőven 1 milliárd forint feletti veszteséggel zárt.

Aktív témák

Hirdetés