Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DokiBaxxi

    őstag

    válasz PeeterssoN #3108 üzenetére

    Nem saját fejből mondtam, még mikor kijött az első patch, akkor írták twitteren, hogy ezért dobja a "Connecting Failed"-et. Jelenleg a legutolsó patch problémákat okozott (teljes wipe, majd senki sem tudott szerverre csatlakozni), le kellett lőni minden experimental szerót és jelenleg is a probléma elhárításán dolgoznak a fejlesztők. Remélhetőleg jövő hét elejétől ismét lesznek szerverek.
    A szerverkereső nem igazán tudja tartani az iramot, késik, valószínűleg ezért látod a teli szervereket üresnek/nem telinek. Amit érdemes csinálni, hogy minden experimental szervert beraksz a kedvencek közé, és a kedvencek listáját frissíted, így azonnal kiadja a szerókat, nem kell várni. Ha azt látod, hogy 0/60, és 8.00 az idő, akkor valószínűleg az adott szerveren épp restart van, ekkor kell próbálni folyamatosan a csatlakozást (egeret középre viszed és folyamatosan spameled az entert, vagy ennyi erővel készítesz egy enter macrot).

    Nekem egyébként sikerült nem egyszer bejutni, csak a 0.60-as patchbe, mióta kijött, kb. 20 órát toltam és azt kell, hogy mondjam, teljesítmény terén megkaptuk amit akartunk. Az adatlapomon található configgal 40 alá nem megy be (vagy csak nagyon ritkán) az FPS, a legnagyobb városokban sem, városokon kívül 50-100 FPS. Vannak bugok, igen, sajnos a zombik nem az igaziak, illetve interakciókkal kapcsolatos hibák is előfordulnak, de legalább a map teljes területén játszható a játék, nem kell óvakodni semmilyen területtől a kis FPS miatt.

    Őket érdemes követni twitteren:
    DayZ Dev Team
    Eugen Harton - vezető producer
    Brian Hicks - kreatív rendező

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés