Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Apophis

    őstag

    A sok negatív kritika ellenére nekem kifejezetten tetszett a game, bár vannak hiányosságai. A célzás kifejezetten gyenge (ráadásul gyengébb a vertikális érzékenység, vicc), továbbmegyek, nem is kell célozni, konzol-hatás, ugyebár. Az ellenfelek nem igényelnek eltérő taktikát, nem kell kihasználni a csapattagok képességeit; egyszer, ha tényleg szükség volt a blood wardra, általában csak móka, nem vagyok rákényszerülve (konzol-tard hatás). Minden helyszín túl sötét, alig látni valamit, a flashlight egy vicc, 2-3 méter a hatósugara. Rövid, a bossok nem elég összetettek (konzol...). Ennyi, a grafika nem egy mérföldkő, de a motor illik a hangulathoz, bőven elég. A design kiváló, a hangulat brilliáns (Clive Barker azért érződik). Ha az ember ráun az egyik karakterre, bármikor válthat, jól el lehet szórakozni a képességekkel. A legjobb részek, mikor egy-egy karakterrel egyedül kell megoldani a feladatokat, ebből nem ártott volna több. A csapat többnyire jól mozog, helyezkedik, és relatíve hatékony zárótüzet ad. Ennek hangolása általában nem jön össze, és vagy csak akadályoznak (pl. MOH-Airborne), vagy mindenkit ledarálnak helyettünk. Itt a nem általunk irányított karakterek tűzereje lényegesen csökken, viszont elboldogulnak az ellenfelekkel, élesztik egymást, használják a képességeiket. Maga a megszállt csapattag kb. egymaga felér az összes többivel, többnyire az ellenfelek is őt támadják. Egy ujjamon meg tudom számolni, hányszor volt útban a csapat, más játékokban minden fél percben elállják az utat. Szvsz az év egyik legjobb FPS-e, akár A legjobb is lehetett volna, ha csak PC-re fejlesztik, kompromisszumok nélkül. A sok szánalmasan leszerepelő "nagyágyú" (bár állítólag ez is hypeolt volt, én nem vettem észre) meleltt üde színfolt.

    All was naught but to serve the void...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés