Hirdetés
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
Új hozzászólás Aktív témák
-
CrusherW
tag
válasz
plaschil
#264
üzenetére
Hello.
Unalom űzésként találtam ezt a topicot, ide legalább tudok írogatni

Előszöris, sajna csak C# ban tudom elmondani az én megoldásomat, de remélem az is segít:
először is, az oké, hogy kivonod X2 - X1 et, és Y1 ből Y2 őt, de ugye, arra is gondolj, hogy a két pont közül nem tudod, melyik hol, van, tehát először megkell állapítani, hogy melyik a nagyobb, és nagyobból a kisebbet számold ki.
public double GetDistance(PointF p1, PointF p2)
{
double xDistance = Math.Max(p1.X, p2.X) - Math.Min(p1.X, p2.Y);
double yDistance = Math.Max(p1.Y, p2.Y) - Math.Min(p1.Y, p2.Y);return Math.Sqrt(Math.Pow(xDistance, 2) + Math.Pow(yDistance, 2));
}ezt aztán egysorossá is lelehet redukálni, nah meg PointF objektum helyett lehet több double, int, decimal, vagy neked tetsző változót használni. Lehet, hogy nem tökéletes mert notepadba lehet elírtam valamit, de sztem ez jó lesz
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- iPhone 13 128GB 100% (1év Garancia)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Honor Magic 7 Pro 512 Gb - AI Pro kamera, 6,8 120 Hz LTPO OLED, Snapdragon 8 Elite,3 hó gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


