Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
shev7
veterán
válasz
Sk8erPeter
#1399
üzenetére
de pont errol beszeltem. Az ujtomb valtozo nem egy "statikus" tomb. Az egy pointer. Amirol mit is irtam? Ja tenyleg, azt hogy futasi idoben lehet neki memoriat foglalni.
Tehat megegszer, mert ugy tunik nem jon at

ha egy valtozot igy deklaralsz
int *tomb
az egy pointer lesz. Ponternek futasi idoben foglasz meretet, ujra foglalod stb...
ha egy valtozot igy deklaralsz:
int tomb[100]
az egy tomb, array, nevezzuk akarminek, lesz. A pointernek foglalt terulettel ellentetben ennek a memoriaigenye mar forditaskor eldol, es a stack-en fog csucsulni megvaltoztathatatlanul, es nem a heap-en ahogy a pointer altal foglalt terulet, amivel azt csinalsz amit akarsz, lefoglalod, felszabaditod, ujrafoglalod.
Ertem?

Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- LG 27GS60QX-B - 27" Ívelt VA - 2560x1440 2K QHD - 180Hz 1ms - AMD FreeSync Premium
- Dell Precision 7560 Workstation i7-11850H 32GB RAM 1TB SSD Nvidia RTX A3000 6GB 1 év garancia
- Lenovo ThinkPad // T - Széria // X1 carbon // X1 Yoga 2-in-1 // és a többiek... 3-12. gen.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest


