Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cyborg

    őstag

    válasz <Adamsky> #13294 üzenetére

    Na közben fejlemény van a Motion + ügyében.

    Ugye ott hagytuk abba, hogy elszálltak a magasak benne, írtam az amazonnak, akik azt mondták,vegyem fel a kapcsolatot az Ankerrel, és, ha nem utok dűlőre velük, akkor Refundolnak ők. persze az anker nagyon sajnáltja, de csak 18 Hónap garancia van a termékre, és sűrű elnézésekközeppe lepattintottak. Ekkor újra felvettem a kapcsolatot az amazonnal, és már küldték is a megfelelő papírokat, amit ki kellett nyomtatni, egyet a termék mellé kellett berakni, a másikat a dobozra felragasztani kívülről. Beballagtam a postára, feladtam a csomagot, igaz 8300Ft volt, de ma írtak, hogy megérkezett a termék, köszönik szépen, el is küldték a 80eurós vételárat, 1 héten belül a számlámon lesz.
    Amire nem számítottam, hogy chateltem velük ma is, és a vissza posta díját is átutalják, adtak egy e-mail címet, ahova elküldtem a számlát, és küldik a 22,21 Eurót.

    ...időközben elmúlt a nagy akció, már 85euro a Motion Boom, de nem panaszkodom, szerencsém volt, úgy érzem, főleg, hogy 28-án jár le a 2 év.

    Kicsit nehéz őket elérni, mert nem mindegy, mit választasz a contact us menüpontban, nem minden esetben ajánlja fel a chat opciót, a refund kezdete óta meg a megrendelésem mellől is eltünt a chat lehetőség, közben pedig csak no-reply e-maileket kaptam tőlük, de amikor végül sikerült elérni őket, sose szaroztak, azonnal gördülékenyen ment minden, uh egy nagy piros pont nekik :C :R

    ...persze várjuk meg, amíg megkapom a pénzt ;]

  • Benoe77

    őstag

    válasz <Adamsky> #13294 üzenetére

    Az amazon nekem visszatérítette a visszaküldés díját. El kellett küldeni a postai nyugtát.

  • Cyborg

    őstag

    válasz <Adamsky> #13294 üzenetére

    Igen, egyszerre a kettő hirtelen eltűnt, innen gondolom, hogy vami áramköri hiba lesz, nem maga a csipogó szart be.
    Igazából azért írtam nekik, hogy segítsenek elirányítani valahova, ahol javításban segítenek, mert azt hittem már lejárt a gari, de vmi 2 év amazon product supportot olvastam, gondoltam rápróbálok. Így derült ki, hogy tualjdonképpen még garis a cucc a pár hétig. Nem vettem hozzá semmilyen kiterjesztett garit.
    Az amazonos asszisztens azt javasolta, hogy írjak az ankernek először, és, ha nem segítenek, még mindig írhatok az amazonnak.
    ...már most az a gond, hogy nem tudok velük chatelni, csak e-mailezni, az meg idő, rádaásul küldött az anker egy automatikus levelet, hogy vették az üzenetem, köszönik, bla-bla-bla, ha közvetlenül az amazontól rendeltem, keressem őket először :D

    Tájékoztatlak a fejleményekről majd :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés