Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz
geckowize #5517 üzenetére
Összemérni lehetetlen. Mivel a konzoloknak fix hardvere van, ezért arra a fejlesztők natívan programoznak ami 100%-ban kihasználja a hardver tudását. Na most PC-n ugye szinte végtelen kombináció létezik ezért van egy API amire fejlesztenek (pl. DirectX), és így nem lehet kihasználni teljesen amit a hardver tudna.
Most vegyük csak az XBOX 360-at és a PlayStation 3-at. Ugye mivel már 6 és 5 éves hardverekről van szó, valójában egy ilyen régi géphez lehetne hasonlítani hardver szinten ami ma már nem lenne képes olyan szinten futtatni a játékokat mint ez a két konzol. (Ráadásul a PS3 Cell procija nagyon különbözik a PC-s prociktól.)
Igazából az összehasonlítás úgy lenne megoldható, hogy egy játék a PC-s mindenkori grafikájának nagyjából medium és high közötti szintjével egyezik meg mindkét konzol. (Szigorúan multiplatform játékokat nézve.) -
Brian_GT
őstag
válasz
geckowize #5517 üzenetére
Hát igazából azt megtudod nézni, hogy milyen hardver specifikációja van az XboX 360nak meg a PS3nak...gondolok itt arra, hogy milyen proci ram stb vga van benük is mint egy rendes PCben. Viszont az a baj, hogy teljesen más technológia az egész. Erre a legjobb példa a most megjelent Witcher 2 XBOX360ra. Ott az Xbox360 ahol 512MB ram van benne és ennyire kicsi helyre kellett megoldani a fejlesztést. Vagyis 512MB hely áll rendelkezésre, hogy betöltse neked mindazt egy képre amit látnod kell, míg egy pc esetén ugye 2-4-8-16 stb. Óriási a különbség. Ezért sok trükkre és okos megoldásra van szükség hozzá. Ezért sem mérhető össze a 2 hardver világa.
Nyilván azt tudni lehet konzolokon van egy alap élsimitás ami olyan mint PCn egy erőltetett 2x szűrés amit nem tudsz kikapcsolni....PCn viszont akár ugye 16xig is húzhatod. Nyilván itt azért erősebb a pc oldalról a vga.Lényegében sok oldalról lehet megközelíteni, de tömör lényeg az, hogy a konzol lényege az hogy kompromisszumok nélkül tudd futtatni a legújabb játékokat is akár, még ugye PCn azért folyamatos fejlesztést igényel ez.
Másrészt ugye egy konzol tudását nehéz belőni mert 5-10 évet is megél egy konzol és abban ugye nem cserélsz hardvert, míg pc-n ugye szinte havonta lehetne új hardvert beletenni, mert mindig van valami új. Tehát lényegében a konzol mindig is hátrányból fog indulni, mert eljár felette az idő, viszont pénz ügyben meg verhetetlen ár/érték arányban. Egyszer kell megvenni és még ma is tud egy PS3 vagy XboX360 olyan játékot kiadni ami álleejtős. Aki nem vágyik oltári 16x élsimitásos full grafikára az konzolt mondja elegendőnek magának...aki meg csakis a legjobbat akarja az meg úgy is csúcskonfigos pcvel rendelkezik és nem fog a kérdéssel foglalkozniSzóval... azért egy ma is erős középkategóriás pcvel simán felveszi a versenyt...anno mikor meg megjelentek akkor a legerősebb PC szintjén voltak.
-
CptMisi
őstag
válasz
geckowize #4633 üzenetére
Company of Heroes szerintem nem sokban hasonlít az AOE-höz, de a kedvenc RTS-em. Ahogy ///Krisz\\\ is mondta, nem álltak le a fejlesztésével, javításával. Én már az alap CoH megjelenése óta játszom vele (2006), de még mindig nem untam meg, bár ez köszönhető a téma iránti rajongásomnak is. Van hozzá több jól sikerült mod (mint például az Eastern Front, Blitzkrieg), és még készül több nagyon ígéretesnek tűnő (Ostheer, Modern Combat, The Great War 1918-utóbbi kettő új korokba vezet be minket, így még kevésbé megunható)
Kassadin: Rövidnek rövid, nem is hozza a nagy előd színvonalát, de szerintem egy élvezhető játék. Sajnos a 10órás játék idő ma már még csak rossznak sem mondható. Illetve az a baj, hogy nem a minőség megy a játékidő rovására. Remélem a Thief 4 nem fog erre a sorsra jutni, mert a 3. részt -bár különböző technikai okokból 5ször legalább elkezdtem, mire végére jutottam- nem tudom megunni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hegesztés topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házimozi haladó szinten
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest