Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
 - Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
 - GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
 - D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
 - LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
 - Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? Igen, gyere, mutatom, hogy hol...
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#652
							
							üzenetére
						Passz, amit írtam az viszont biztos/99%/, de hogy mivan még ott azt nem tudom . Általában két vagy három csavar /ált 6-os/ fogja a fedelet, az alatt kell lennie .
 - 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#649
							
							üzenetére
						A legegyszerűbb talán úgy, a hűtő tetején lévő vastag vízcső ahol a motorra csatlakozik, elméletileg ott kell lenni /a konkrét típust nem ismerem / .
 - 
			
			
						fonak
csendes tag
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#565
							
							üzenetére
						Kartergázcső az a gumi slag, ami a motor szívó részétől vezet el egy dobozig (szelep? vagy nem tudom mi, de áramvezeték is megy bele) (ami nekem az 'A' corsában a kerékdob kerék felőli oldalára van felcsavarozva, elöl)? Na ebből tovább megy egy cső, valahova előre a lökhárító alá, de nekem leszakította egy faág (már a csövet...), ami belógott a kerékdobba parkoláskor
, most csak be van dugva a motortérbe, hogy ne lifegjen...Nem tudom, lehet ebből baj, hogy így van? Visszajuthat az utastérbe a gáz? Persze nyáron talán ez nem gond, úgyis le van húzva az ablak menet közben általában... (Lamer vagyok a kocsikhoz, ez az első, és nem szereltem eddig)
P.S.: Persze lehet hogy ez nem is kartergázcső, csak tippeltem, hogy az lehet
 - 
			
			
						Bubu79
addikt
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#566
							
							üzenetére
						Az autózás költséges luxus tud lenni... ( Azért érdekes, hogy egy E36-os bömbinél fele annyi egy szélvédőcsere, mint egy Astránál... )
 - 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#565
							
							üzenetére
						Amennyiben szét tudod szedni a gömbfejet akkor meg tudnád csinálni , viszont az esetek többségében nem egyszerű , főleg ha nincs hozzá kinyomatód /azt már csak halkan írom , ha a kárpit levétel nem megy akkor a kormányműnek ne állj neki /. A futómű állítás nem is annyira drága , mikor nézetted meg utoljára / km / ? A harang csere az 3-4 ezer forintból + futómű állítás + anyag meg szokott állni .
Kartergázcső fontos , másképp az utastérbe is mehet egy kis gáz . Ha drágállod körbe kell nézni a neten , hátha van olcsóbb . - 
			
			
						Bubu79
addikt
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#560
							
							üzenetére
						Az attól függ milyen típusú az autód - én az enyémben tavaly cseréltettem szélvédőt, 35-ben megállt a mutatvány, ebből 13 volt a munkadíj, és a ragasztóanyag, a maradék pedig a szélvédő maga.
A céges Astrában ( ClassicII ) most cserélték az első szélvédőt az majdnem 80 volt ( márkaszervízben... )
Érdeklődj utána szerelőknél - ha azt mondják ragasztás után két órával elvihető a gép. akkor menekülj, legalább 12 órás száradás kell neki, hogy ne tudjon elmozdulni hazafelé menet...
 - 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#560
							
							üzenetére
						Keress egy szélvédőjavítót /nálunk majdnem minden hipermarket parkolóban van egy / , erre csak ő tud válaszolni , ha látja is .
A kárpit levételét a karosszériások és az elektromos szerelők többet gyakorolják , ezért ajánlottam őket .
 - 
			
			
						Dzsozi0öt
tag
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#560
							
							üzenetére
						Nem bolházol tovább?

 - 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#557
							
							üzenetére
						Széles csavarhúzóval vagy éttermi késsel / a kés az a recés "életlenség" / azzal ki lehet pattintani a bolhákat , amennyiben mechanikus az ablakod akkor a tekerőjét és az ajtó "zárógombot" /ha olyan / is le kell venned . Viszont ha van elektromos vagy karosszériás ismerősöd az kb 10 perc alatt levesz , meghúzza és visszarakja a kárpitot , mondjuk egy 500-1000-ért .
 - 
			
			
						Dzsozi0öt
tag
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#557
							
							üzenetére
						Autószerelő..
A bolha nem drága. De ügyesen egy csavarhúzó segítségével is meg lehet oldani.
Vagy egy hirtelen rántasal, de ez maradandó sérüléseket is okozhat!
 - 
			
			
						Dzsozi0öt
tag
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#553
							
							üzenetére
						Helló.
A kárpitott még műanyag "bolhák" is fogják. Egy határozott mozdulat vagy spec szerszám kell neki!
Ja. Ha tekerős az ablak, akkor még az ablak tekerőt is le kell venni. Pepecs munka.
 - 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#553
							
							üzenetére
						Milyen csavarok ? Mi miatt nem férsz hozzá ?
 - 
			
			
						fero02
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#540
							
							üzenetére
						Nincs véletlen egy 3szög alakű műanyag a sarokban, amit le lehet pattintani? Régebbi poloknál azt kelett levenni. Ha nem, akkor kárpit...
 - 
			
			
						lsc
nagyúr
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#540
							
							üzenetére
						A polot nem ismerem , viszont eddig én olyanokkal találkoztam , hogy a tükör belső felén lévő műanyag borítást kell lepattintani /óvatosan /, és ott ált. 3 csavar van , azok lazulhattak fel . Azt ha megmozgatod / a műa. borítást / akkor látod , hogy a kárpit fogja-e vagy lejön .
 - 
			
			
						zoley[HUN]
tag
válasz
							
							
								laci6600GT
							
							
								#378
							
							üzenetére
						áramlástani szerepe van. beszívott levegő nyomásának köze van a szívórendszer geometriai méreteihez (átmérő, hossz, stb) is, más dolgokon kívűl. ne nyúlj hozzá, mert nagy eséllyel csak rontani fogsz rajta, még ha nem is túl sokat.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
 - Windows 11
 - Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
 - AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
 - Napelem
 - S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
 - One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
 - Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
 - Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
 - Fujifilm X
 - További aktív témák...
 
- Jura Impressa S90 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
 - Himiway Zebra (Step Thru) elektromos fatbike
 - BMW gyári alufelni, téli gumival
 - Siguro TURBOVac Elite AI robotporszívó - Új, 3 év garancia, akciós ár!
 - Saeco Exprelia EVO I Szervizelve I Patika állapot I Automata tejeskancsó I Garancia I Beszámítás
 
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Intel i5-10310U
 - AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 512GB 5500M macbook garanciával hibátlan működéssel
 - Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
 - Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
 - SzoftverPremium.hu
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
								
							
								
, most csak be van dugva a motortérbe, hogy ne lifegjen...Nem tudom, lehet ebből baj, hogy így van? Visszajuthat az utastérbe a gáz? Persze nyáron talán ez nem gond, úgyis le van húzva az ablak menet közben általában... (Lamer vagyok a kocsikhoz, ez az első, és nem szereltem eddig)
								
								
								
								
