Ne önkritikájuk legyen, hanem gyorsabb OGL driverük.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
faster
nagyúr
Nem tudom, mennyire bűzlik ez a driver. Az ATI a Doom3 shadereit már asszem a 4.10-es drivertől kezdve saját shaderekre cseréli le, mindenesetre képminőségben nem tűnik rosszabbnak...
rocket
nagyúr
Igyis lehet ertelmezni
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
rocket
nagyúr
Nem doom3 fuggo a dolog, tehat nem jatek optimalizacio, opengl+aa alatt erezheto a pozitiv hatasa, af-re van e hatassal nem teszteltek meg ,itt Bővebben: link leirnak mindent
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
g4dg3t
senior tag
Eljott a hetfo...PH! teszt ca'ming su'n
RpPRO
őstag
Meg egy kis info az opengl gyorsulasrol.
Rachet rovid iromanya: Bővebben: link
Az 5.11-es catalystban mar benne lesz a fix, mivel ez ''csak'' egy registry beallitas. A 3 jatekban minimum 10-15%-os gyorsulasra lehet szamitani a kepek alapjan.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
SzlobiG
félisten
Nálunk még nem lehet kapni X1800Xl-t ugye? Mer Osztrákba 98E Ft kiskerbe.
Az XT-meg 142E.
[Szerkesztve]
g4dg3t
senior tag
#346
SzlobiG
félisten
Ohh, Sorry. Nem is drága.
Alvin_ti4200
félisten
Szerda-csütörtök magasságában várható az Alienbe Club3D bruttó 100-105 között 2 év garival. A kiszolgáltatott infoért e-mailben küldök egy címet, ahova a Balaton szeletet lehet postázni
Alvin_ti4200
félisten
Elképzelhető, hogy még októberben befut a következő évre meghatározó VGA kártyám Igaz a gatyám is rá fog menni, bár baráti árban adják majd nekem megígérték
Club3D Radeon X1800XT 512MB
SzlobiG
félisten
Már csak az a gond, hogy nekem kevés lenne az XL.:] Én úgy is csak karácsonykor lepem meg magam új VGA-val. Balaton szelt megy.
Alvin_ti4200
félisten
Karácsonykor eszem ágában nincs VGA-t venni, akkor a legdrágább
(#364) Firestormhun válasza Alvin_ti4200 (#361) üzenetére
Firestormhun
senior tag
Október? Arra befizetek.
Nagy-Britanniában november 28-tól vásárolható meg, nem hogy itt a balkánon októberben!
Nagyon nagy mázlival talán december 2. hetében már nálunk is lehet majd kapni 1-2 db-t.
...
(#365) Alvin_ti4200 válasza Firestormhun (#364) üzenetére
Alvin_ti4200
félisten
Majd mondom a számlaszámot, ahova lehet befizetni
SzlobiG
félisten
Itt a PH-n talán nem. Vagy karácsony után X800-asom is utána lett. Majd meglátom, hogy lesz pénzem meg milyen árba.
Somydemy
senior tag
hogyhogy nem 7800?
pedig a cikk lapján az a nyerő.
Nyisd nagyra Füled, és Látni fogsz!™ (by demy) ®
Alvin_ti4200
félisten
mindenkinek az a nyerő, ami azon a területen, ahol ő használja (és ÚGY használja) a legjobb. Én a képminőséget tartom első számú helyen és nem érdekel az olykor 10%-os sebességkülönbség.
[Szerkesztve]
SzlobiG
félisten
512Mb-os XT-nél nincs szerintem 10%-os mínusz 7800GTX-el szemben.
Somydemy
senior tag
értem.
de az ár.....................
Nyisd nagyra Füled, és Látni fogsz!™ (by demy) ®
Donnie
őstag
Néhány külföldi tesztet olvasva kiderült, hogy nincs gyakorlati jelentősége (látványban) a szögfüggetlen AF-nek. Észrevehetetlen, vagy egyáltalán nem látszik játék közben. Ilyen nagymértékű képminőségbeli különbség szvsz, mint ahogy te beállítod nincs a kártyák között.
[Szerkesztve]
Alvin_ti4200
félisten
Napokon belül tesztelek egy X1800XL-t, de engem azok a Half-Life 2 képek nagyon meggyőztek.
faster
nagyúr
Nemcsak a szögfüggetlen AF-ről van szó, érdemes lehet megnézni a digi-life cikket az adaptive AAról. Nem akarok ítéletet mondani addig, amíg nem olvastam el A-tól Z-ig a cikket, de néhány kép alapján nekem az ATI megoldása szebbnek tűnik.
Kár, hogy ilyen drága az XL.
[Szerkesztve]
Donnie
őstag
Nagyító alatt lehet, hogy látsz különbséget. A valóságban viszont nem hinném, hogy észreveszed játék közben a TAA / SSAA és az Ati megoldása közötti különbséget.
Donnie
őstag
Nah ez egy kicsit kacifántosra sikeredett. Megzavart a munka
RpPRO
őstag
Gondolom, h nem lattal meg x1800-at jatek kozben, ahogy en sem, szal ha azt mondom, h en meg hinnem, akkor egalban vagyunk.
Alvin, vegyel csak x1800-at, itt a ph-n mar ugyis dogivel van GTX tulaj, legalabb lesz valaki, aki tudosit a piros kartyarol is.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
GyuZa
tag
hát én részemről csalódtam az ATI-ban többet vártam az R520-as szériától.na nehogymá nvidia jobb legyen mint az ati, megyek és szabotálom is az nvidia gyárakat
faster
nagyúr
Csak nézd meg az említett cikkben a képeket.
Donnie
őstag
Far Cry:
''We would risk stating that the transparent texture AA quality in the X1800 and the GF7800 is identical in this scene.
But the first surprise is hidden in this very scene: we noticed no special signs of the new anisotropic filtering algorithm. Perhaps the sand under a palm shadow on the left has become more detailed. Will you notice this difference in a game, not when you compare two static screenshots? We doubt it very much...''
Doom3:
''And again we see no special advantages of the new anisotropy algorithm in the R520. None can antialias semitransparent textures in this frame: for some reason, the central grid on the background remains unsmoothed not only on the RX1800, but on the GF7800 as well.''
Half Life 2:
''The next evident difference is the low quality of texture filtering in GF7800 (we have already seen it in Doom 3) — these fail-places are especially noticeable on the stone pavement in the left part of the screenshots. The cure is the same: as soon as you switch ForceWare to High Quality, the filtering quality immediately gets identical to that in Radeon.
Speaking of Radeon. That's the third game already, where we don't see significant advantages of the new anisotropy algorithm in the RX1800. Strictly speaking, there are no insignificant advantages either. The dull picture is brightened up only by the high performance of the HQ anisotropy. That is, no advantages is OK, if the performance is practically the same.''
Érdekes, ugye?... Ha már képminőségről beszélünk
Forrás: www.digit-life.com
[Szerkesztve]
Donnie
őstag
SC Chaos Theory:
''And in other respects? Everything else is horribly identical: the game is dark, textures are rather muddy, they successfully hide filtering imperfections in the GF7800. Sam Fisher's forelock is the only semitransparent texture, successfully smoothed by RX1800 as well as GF7800. And again — no advantages of the new anisotropy algorithm in the R520, though we hoped to see the difference on slanting walls of the tunnel...''
F.E.A.R Sp demo:
''No less strange is the fact that neither RX1800 nor GF7800 managed to smooth a transparent floor texture in TAA/AAA mode.''
''Egy kutya''...
Conclusions:
''Adaptive AA mode works exactly as it should. It's almost a complete match to Supersampling Transparency AA on the G70. G70's Multisampling Transparency AA mode is not implemented in the R520 (the problem may again be in ''green'' drivers).''
''The GF7800 demonstrates objectively worse quality of anisotropic filtering with default driver settings. But you can repair it by moving a slider and losing maximum 10% fps.''
Ennyi. Remélem mindenki beszél jól angolul
[Szerkesztve]
Interceptor
addikt
jó akkor most mond el magyarúl a lényegét,mert nincs kedvem kibogózni amit angolul írtál.köszi
Nem kell drága gép, csak játékra kell
faster
nagyúr
Na most nem azért, de pont a lényeget nem idézted be:
''Of course, the difference in antialiasing quality of wires is striking: that's the effect of no effective gamma correction in the GF7800. Then, a prying glance makes out a difference in antialiasing quality of transparent textures — trees. It's hard to tell the reasons for this difference. But if you take a closer look, it bears down on you that it's also present on the screenshot without TAA/AAA. To all appearances, we again see the effect of different MIP mapping algorithms. Another possibility: just a different implementation of rendering transparent textures in the game code for GF and R.''
Hogy mi ennek az oka, az még kérdéses, elképzelhető, hogy driverfrissítés segít a dolgon. Én a wow-ot használom mostanság sűrűn, és abban elég sok átlátszó textúra van, ezért érdekelne az adaptív/transparent AA minősége, és sebességre gyakorolt hatása.
''The next evident difference is the low quality of texture filtering in GF7800 (we have already seen it in Doom 3) — these fail-places are especially noticeable on the stone pavement in the left part of the screenshots. The cure is the same: as soon as you switch ForceWare to High Quality, the filtering quality immediately gets identical to that in Radeon.''
Mindenesetre egyértelmű, hogy a Forceware-t high quality-ban kell használni, ekkor lesz a képminőség egyforma.
''Speaking of Radeon. That's the third game already, where we don't see significant advantages of the new anisotropy algorithm in the RX1800. Strictly speaking, there are no insignificant advantages either. The dull picture is brightened up only by the high performance of the HQ anisotropy. That is, no advantages is OK, if the performance is practically the same.''
Igaz, bár én láttam olyan HL2 screenshotot, ahol látszott az új AF (és ha az FPS gyakorlatilag változatlan, miért is ne használnám?)
[Szerkesztve]
RpPRO
őstag
figy, azokat sosem gyozod meg, akik a legelejetol fujjoltak es lehuztak az 1800-ast. 7800 rulz es kesz, minden, amit az ati csinal, xar...
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
Ati007
őstag
Lehet itt vitatkozni ez jobb vagy az a jobb de ügye a GTX már itt van egy ideje az XL netán az XTre még ügye kell egy picikét várni.
De majd biztos csomagolnak az ATIkártyákhoz nagyitót is hogy játékban ésszreved a különbséget!
[Szerkesztve]
rocket
nagyúr
Ezzel probalod gyozkodni magad, hogy nem volt rossz vetel a gtx? ha gondolod megnyugtatlak, nem volt rossz vetel a gtx.
Fura, hogy mindig gtx tulajok ontjak ebben a topicban ezeket a dolgokat.
Sm2.0 es sm3.0 kozott meg nagyitoval se lathattal kulonbseget anno, es megis mekkora hype volt korulotte
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
faster
nagyúr
Egyáltalán nem kell hozzá nagyító, manapság pl. a falevelek szinte mindennapos objektumok egy játékban, és nagyon látszik, hogy a többi objektumhoz képest recések, vagy tipikusan ilyen a drótkerítés a HL2-ben. Ezen pedig a transparent/adaptive AA tud segíteni, és nem mindegy, hogyan.
De ha nem kell a jó képminőség, akkor meg minek ilyen kártyákkal foglalkozni? Vesz valaki egy 6600GT-t, vagy egy X800GT-t, azt csókolom, az szinte mindenre elég élsimítás nélkül.
[Szerkesztve]
Foobar
tag
Szerintem ez valójában ilyen ''savanyú a szőlő''-szindróma sokaknál. Mindenáron igazolást próbálnak keresni arra, hogy miért jobb az, amit ők vettek. Önmagukat manipulálják, mert szar lenne a lelküknek tudomásul venni, hogy az újabb, (konkurens) termék esetleg jobb (vmiben), mint az övéké. Jobb abban a tudatban élni, hogy az ''ÉN kártyám'' a jobb vétel, és ezért saját magunk számára torzítunk a valóságon.
Ati007
őstag
Szerintem ez igy nem igaz!
Egyébként meg amikor vettük de még most sincs XL sem nemhogy XT!
Imádom amikor kijönnek az új kártyák mert olyankor jókat lehet röhögni az ilyen topikokon, az enyém jobb nem a tied jobb bibibi...
Ez hülyeség szerintem mind2 kártya nagyon tuti DE bármit mondotok Ati még nincs , ha majd lesz és jobb minden bizonyal le lesz cserélve a GTXem HA JOBB LESZ!
Ati007
őstag
Ezt magyarázátok el nekem mikor kiadták a karikat akkor ezek a tesztekben alul maradtak a GTX szemben ahogy telik múlik az idö és már látható távolságban van a kártya egyre jóbban teljesit SÖT!
Akkor miért nem volt jóbb már az elején is?
faster
nagyúr
Pedig még csak nem is sokkal jobb, tényleg bele kell menni a részletekbe, hogy az új chip előnyeiből fel lehessen mutatni néhány dolgot...
Grafiqs
őstag
Topikcímet átírtam.
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
zoa
tag
Rendeltem egy ilyet van vkinek mar tapasztalata vele X1800XT
Kedvenc szinem a szivarvany
faster
nagyúr
Nem valószínű, mivel hivatalosan nov. 5-től lehet kapni.
dermedt
aktív tag
Köszönjük!
........mindent szabad ,ami nem TILOS......
bim
veterán
és ebben a lapban szeretnéd hajtani?
mert ebben nehezen fog menni.
kinek lenne tapasztalata amikor hivatalos megjelenés nov.-5
dermedt
aktív tag
Azt elárulnád , hogy honnan rendelted, és , hogy mikorra igérték a megérkezést.
........mindent szabad ,ami nem TILOS......
rocket
nagyúr
Kis tuning, x1800xt 1005mhz/1003mhz core/memoria
Bővebben: link
3dmark2k5 pontok nincsenek meg, kicsit mintha artifactos is lenne a kep, lehet a memoria nem birja a 2ghz-et, de elerte a buvos hatart Sampsa
[Szerkesztve]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
SzlobiG
félisten
Jujj ez már dúrva tényleg artifactos a kép, de hát ilyen órajeleken nem csodálom. Tesztet nem fognak tudni lefuttatni.
anulu
félisten
-41°C és -2°C? mivel hűtőtték ezt? nitrogénnel?
amúgy szép, ez még nekem is tetszik!
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB