Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • _Toka_

    senior tag

    válasz Bluegene #39080 üzenetére

    Még jó, hogy ott voltam... :U
    Ő megjelenítésről beszél ... olyan értelemben tényleg hiábavaló a többi frame, csak az számít - még egyszer: látvány szempontjából... -, amit látsz.
    De, amíg a vas együtt nem képes reagálni az input eszközökre, mert nem tom, hogy a falhoz értem, vagy nem, vagy mittomén..., nem tud AI-t futtatni, addig a játszhatóság szempontjából mindez nagyon nem mindegy...
    Ha vsync-et bekapcsolod, addig nem fog reagálni az inputra - nyilván megvalósítás függő, megjegyzem, ha meg reagál, sokszor az a probléma... -, amíg a képedbe nem tolta az aktuális tartalmat. Ergo, hiába nem látod - mondjuk, autós játék esetén a kanyar bemeneti ívén már tudom, kb. meddig kell nyomnom a megfelelő irány bill.-t -, mi az aktuális tartalom, mert a monitor még nem végzett a frissítéssel, de az applikáció már tud rá reagálni. Ez néha problémás lehet, néha nem... Többnyire megvalósítás függő.

    Két külön dologról/fogalomról van szó! Ne hidd, hogy a kitalálói/megalkotói ne ismernék jobban ennek működését, mint mi. Ergo, ha lennének echte felesleges képkockák, hidd el, nem terhelnék vele a hardvert!

    (#39081) dangerzone: A "képkockás" részhez... Valahol ott van a dolog logikája, ahogy írtam. Ha nincs elkészült frame - ha látod, ha nem -, nem tudsz rá reagálni...

  • dangerzone

    addikt

    válasz Bluegene #39080 üzenetére

    Szerintem 64 bites vista játékok alatt két giga fölött eszeget ramból. Szerintem ezért a nagy változás.
    De gondolkodtam amúgy rajta, hogy xp-ről kéne nekem is tolni. Nem sok különbséget véltem eddig felfedezni a dx9 és dx10 között.

    Az képkozkakirajzolós vitához én csak annyit szólnék , mivelhogy ilyen mély szinten nem másztam bele a dolgokba, hogy multikban pl cod 2-ben számít az hogy 65, vagy 500 fps-ed van. Nemtom mi ennek a logikája, de nagyon számít az fps .

Aktív témák