Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • japán

    csendes tag

    válasz Jamo80 #12707 üzenetére

    Maximális Tiszteletem minden Bajtársamnak K52-JE !
    Szia Jamo80 tényleg nem értem mi is történik a gépedel,nekem indig küldtek minden héten mail-t mi is van a géppel,hogyan fog alakulni a szervizfolyamat/alaplap csere leirták a lap pontos számát is ami kell hozzá! Mondjuk én mindig hivtam a 06-1-505-4561 tel számot/ügyfélszolgálat! Én is toltam a mailt nekik! De akkor jo ágban vagy nivel ha 30 naptári napon belül nem tudják megoldani akkor kerül sor kártalanitásra!De ezt nekem leirták mail-ben is!
    Nekem viszont már 7 napja megy,mióta visszakaptam a FixDirekt szervizéből a K52JE-EX-232D!!! Egyszersem fagyott meg! Pedig még mindig kapja az ivet rendesen!Én mostmár nemértem,hogy veletek/gépeitekkel mi is van! :R

Új hozzászólás Aktív témák